Τεντ Λάσο: Από το Apple TV+ στην τεράστια επιτυχία και στο FIFA 23

Παύλος Παπαπαύλου
Τεντ Λάσο: Από το Apple TV+ στην τεράστια επιτυχία και στο FIFA 23
Πάνω από 1 εκατομμύριο νίκες στο δημοφιλές ποδοσφαιρικό game της EA Sports.

Στα μέσα Σεπτεμβρίου έγινε γνωστή η παρουσία του Τέντ Λάσο και της AFC Richmond στο FIFA 23 και η αλήθεια είναι πως ούτε η EA θα μπορούσε να φανταστεί την τεράστια επιτυχία που έχει σημειώσει ήδη αυτή η προσθήκη. Ο χαρακτήρας που έγινε γνωστός από την ομώνυμη σειρά του Apple TV+ (με την χαρακτηριστική φιγούρα του Τζέισον Σουντέικις) βρίσκεται σε ψηφιακή μορφή στο ποδοσφαιρικό game και οι παίκτες τον έχουν λατρέψει!

Η ομάδα ανάπτυξης ανακοίνωσε πως ο ψηφιακός χαρακτήρας έχει κερδίσει πάνω από 1 εκατομμύριο αγώνες ήδη, με τους fans να απολαμβάνουν τόσο την διοίκηση της ομάδας του, όσο και τις ιαχές που ακούγονται στο Nelson Road Stadium (που περιλαμβάνεται στην κατηγορία “Rest of the World”). Ενδιαφέρον παρουσιάζει όμως και το πως κατέληξαν οι δύο πλευρές σε συμφωνία. «Ήμασταν πάντα fan ο ένας της δουλειάς του άλλου», τόνισε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της EA Sports, Καμ Γουέμπερ, και συμπλήρωσε πως «οι ηθοποιοί της σειράς έπαιζαν και παίζουν FIFA. Κάπως έτσι καταλήξαμε στο ότι πρέπει να συνεργαστούμε».

Η ιδέα για… γάμο
Η ιδέα ενσωμάτωσης του Τεντ Λάσο και της ομάδας του ξεκίνησε με σκοπό να ολοκληρωθεί και στο FIFA 22, ωστόσο η διαδικασία ανάπτυξης του τίτλου που γίνεται σε φάσεις δεν το επέτρεψε. Έχοντας χάσει το τρένο του περσινού game, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να το δουν πιο ζεστά για το παιχνίδι του 2022 και έτσι ξεκίνησαν οι συζητήσεις μεταξύ EA, Apple, Warner Bros. Interactive Entertainment, αλλά και των ηθοποιών.

 

Μόλις όλα αυτά τα… γραφειοκρατικά τακτοποιήθηκαν, οι παραγωγοί του FIFA ταξίδεψαν στο Λονδίνο για να σαρώσουν το πρόσωπο του Τεντ Λάσο στο σετ γυρισμάτων της σειράς. Ο ίδιος, με την ολοκλήρωση των γυρισμάτων και την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας, δήλωσε πως «είμαι πραγματικά τυχερός και ευγνώμων που είχα πολλές ιδιαίτερες στιγμές στην καριέρα μου μέχρι σήμερα και θεωρώ αυτή μία από τις καλύτερες. Ως fan του FIFA, το να υπάρχει ο Τεντ Λάσο και η AFC Richmond στη νεότερη έκδοση του παιχνιδιού είναι σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα».

Η ανάγκη για φρεσκάρισμα
Συνεργασίες όπως αυτή έχουν ιδιαίτερο νόημα για την EA, μιας και κάθε χρόνο πρέπει να βρίσκει η εταιρεία τρόπους να φρεσκάρει το προϊόν της. Ειδικά, δε, φέτος που είναι και η τελευταία σεζόν που θα χρησιμοποιεί το παιχνίδι το “FIFA” στον τίτλο του, μιας και η ομάδα ανάπτυξης διαφώνησε σε πολλαπλά επίπεδα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου και έτσι οι δύο πλευρές θα τραβήξουν ξεχωριστούς δρόμους από το 2023 κι έπειτα. Υπενθυμίζεται πως η σειρά της EA Sports μετονομάζεται σε EA Sports FC από τη νέα σεζόν κι έπειτα.

FIFA Games: Τα νούμερα που ζαλίζουν
Η σειρά FIFA κυκλοφορεί από το 1993 (πρώτο παιχνίδι το FIFA International Soccer για το SEGA Mega Drive/Genesis) και έχει «γράψει» τζίρο που ξεπερνάει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, φτάνοντας στα χέρια 150+ εκατομμυρίων παικτών σε πάνω από 200 χώρες. Παιχνίδια FIFA έχουν μεταφραστεί σε 18 γλώσσες και η σειρά κατέχει το σχετικό ρεκόρ Γκινες για το αθλητικό franchise με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία του gaming. Σε ό,τι αφορά το FIFA 23, δε, το παιχνίδι κατάφερε να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον 10.3 εκατομμυρίων παικτών την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, ενώ τις πρώτες 23 ημέρες οι αγώνες που έγιναν στον ψηφιακό του κόσμο ξεπέρασαν τα 15.7 δισεκατομμύρια λεπτά και τα γκολ που πέτυχαν οι παίκτες ξεπέρασαν τα 4.3 δισεκατομμύρια!

Συνέχεια στο φανταστικό περιεχόμενο
Αν και δεν μπορεί κανείς να μετρήσει το πόσο βοήθησε η προσθήκη του Τεντ Λάσο στις πωλήσεις του FIFA 23 (δεν υπάρχουν σχετικές αναλύσεις και έρευνες), είναι δεδομένο πως η EA Sports θα ψαχτεί σε πολλαπλά επίπεδα για το τι θα προσφέρει στο FIFA 23 από την επόμενη χρονιά. Η πρόθεση των δύο πλευρών είναι να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, τουλάχιστον όσο η σειρά είναι στο επίκεντρο του τομέα ψυχαγωγίας λόγω της παρουσίας της στη συνδρομητική πλατφόρμα Apple TV+.

Το πόσο φανταστικό περιεχόμενο θα έρθει στο ΕΑ Sports FC είναι κάτι που μένει να δούμε, αλλά ήδη η βιομηχανία του gaming δείχνει να πειραματίζεται με μη παραδοσιακά «παντρέματα», όπως την παρουσία ποδοσφαιριστών στο Call of Duty: Modern Warfare 2. H EA πάντως έχει δείξει ήδη το πόσο αντισυμβατικά σκέφτεται για το μέλλον του προϊόντος της, έχοντας ήδη ξεκινήσει τη συνεργασία με την Marvel για την παρουσία υπερ-ηρώων της στο FIFA Ultimate Team mode.

Ο Καμ Γουέμπερ, πάντως, υπόσχεται πολλές τέτοιες κινήσεις στο μέλλον…