Βίντεο ντοκουμέντο από το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Εργαζόμενοι πηδούν από το βαγόνι για να σωθούν (vid)

Newsroom
Βίντεο ντοκουμέντο από το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Εργαζόμενοι πηδούν από το βαγόνι για να σωθούν (vid)
Σοκάρει το βίντεο ντοκουμέντο από το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ με έναν νεκρό εργάτη στις 16 Νοεμβρίου, μετά από βλάβη που παρουσίασε μηχάνημα συντήρησης κατά την διάρκεια εργασιών στις γραμμές.

Ένα βίντεο- ντοκουμέντο από το δυστύχημα με το βαγόνι εργασίας στις γραμμές του ΗΣΑΠ, προβλήθηκε σε ρεπορτάζ του Mega.

Ήταν ξημερώματα Τρίτης 16 Νοεμβρίου 2021 στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού «Αττική», ενώ βρίσκονται εν κινήσει, οι εργαζόμενοι πηδούν αναγκαστικά από το βαγόνι για να σωθούν, βλέποντας την τρελή πορεία του.

Διακρίνονται εργάτες που έχουν ως μοναδική διέξοδο για να γλιτώσουν να πηδήξουν από τον συρμό. Ο ένας μάλιστα πέφτει μέσα στις γραμμές με το κεφάλι και τραυματίζεται. Ένας ακόμη φεύγει από την άλλη πλευρά και τον βοηθάει ένας άλλος που βρίσκεται στην αποβάθρα.

Τόσο το κύριο όσο και το εφεδρικό σύστημα πέδησης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, δεν δούλεψαν με αποτέλεσμα η λοκομοτίβα να μην μπορέσει να σταματήσει παρά τις προσπάθειες του χειριστή της.

Το δυστύχημα έγινε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την τρελή πορεία της.

Η απόσταση που διήνυσε ήταν πολύ μεγάλη, από Κηφισιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. Αν δεν συναντούσε τον συρμό στον Άγιο Νικόλαο, θα είχε φτάσει στον Πειραιά με ταχύτητα 100 χιλιόμετρα λένε οι ειδικοί.

«Θεωρούμε ότι στο μέλλον κατά την άσκηση της ποινικής δίωξης από τον εισαγγελέα θα προκύψουν ακριβώς ποιοι είναι οι υπαίτιοι του ατυχήματος», σημείωσε ο δικηγόρος Αντώνης Φούτσης.

«Από τα βίντεο προκύπτει ότι το συγκεκριμένο βαγονέτο είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα δεδομένου ότι είχε χάσει το σύστημα πέδησης. Σε μια απόσταση περίπου 5 λεπτών από τη στιγμή που έχασε το σύστημα πέδησης μέχρι την πρόσκρουση έχει αναπτύξει μια ταχύτητα περίπου 40-45 χιλιόμετρα. Είναι δεδομένο ότι δεν είχε καθόλου σύστημα πέδησης», πρόσθεσε ο δικηγόρος.

Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ η εν λόγω μηχανή, είχε εκτροχιαστεί και το καλοκαίρι.