Χωρίς αφεντικό έμεινε η McLaren

Νίκος Γιαννούλας
Χωρίς αφεντικό έμεινε η McLaren
Ο κλάδος κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της McLaren μένει ακέφαλος, μετά την εσπευσμένη αποχώρηση του επί 8 έτη CEO της μάρκας Μάικ Φλιούιτ.

Ο Μάικ Φλιούιτ, επί 8 έτη επικεφαλής του Automotive Division της πασίγνωστης εταιρείας, πρόκειται να παραιτηθεί άμεσα, όπως τονίζεται σε επίσημη ανακοίνωση.

Ο Μάικ Φλιούιτ εντάχθηκε στην McLaren ως Chief Operating Officer τον Ιούνιο του 2012 και έγινε Διευθύνων Σύμβουλος τον Ιούλιο του 2013.

Mike Flewitt

Έκτοτε, οδήγησε τη McLaren Automotive να γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες πολυτελών υπεραυτοκίνητων στον κόσμο, επεκτείνοντας την προσφορά προϊόντων της εταιρείας με την περιορισμένη σειρά Ultimate, τη βραβευμένη McLaren GT και την ολοκαίνουργια υψηλών επιδόσεων υβριδική McLaren Artura.

Φεύγει αλλά χωρίς απάντηση στο «γιατί»

«Αισθάνομαι απίστευτα περήφανος που οδήγησα τη McLaren Automotive στο μεγαλύτερο μέρος της πρώτης, άκρως επιτυχημένης δεκαετίας της και είμαι προνομιούχος που έπαιξα ρόλο στην απίστευτη ιστορία της. Η επιτυχία αυτής της νέας εταιρείας είναι απόδειξη των πολλών παθιασμένων και ταλαντούχων ανθρώπων με τους οποίους είχα τη χαρά να συνεργαστώ και ανυπομονώ να δω αυτή την επιτυχία να συνεχίζεται», δήλωσε ο Φλιούτ.

«Ο Μάικ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αναγνώριση της McLaren ως μία από τις κορυφαίες μάρκες υπεραυτοκίνητων πολυτελείας στον κόσμο, επιτυγχάνοντας τα ύψη της επιτυχίας που χρειάστηκαν οι ανταγωνιστές μας πολλές περισσότερες δεκαετίες για να επιτύχουν. Τον ευχαριστούμεγια την τεράστια συνεισφορά του και του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στις μελλοντικές του προσπάθειες», ανάφερε ο Πολ Γουόλς, εκτελεστικός Πρόεδρος του McLaren Group.

McLaren Artura

Το νέο υβριδικό supercar της McLaren, η Artura.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, έχει ξεκινήσει ήδη έρευνα για την εύρεση του διαδόχου του Φλιούτ. Στο μεταξύ, ο μη εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου McLaren, Μίκαελ Μαχτ, θα αναλάβει την ευθύνη για όλες τις τεχνικές και κατασκευαστικές λειτουργίες, ενώ οι πωλήσεις, το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις θα αναφέρονται στον Πολ Γουόλς.

Ο Όμιλος McLaren είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή πολυτελών supercars και στα μηχανοκίνητα αθλήματα με επίκεντρο τη Formula 1 και το αμερικανικό πρωτάθλημα Indycar.

Τα δύο μεγάλα τμήματα του Ομίλου, αυτό της κατασκευής αυτοκινήτων και το αγωνιστικό, αποτελούν διαφορετικές επιχειρηματικές οντότητες. Έτσι, η αποχώρηση Φλιούτ δεν επηρεάζει διόλου τις αγωνιστικές δραστηριότητας της μάρκας.

Πιο συγκεκριμένα, η McLaren Automotive ιδρύθηκε μόλις το 2010, ωστόσο κατάφερε να εδραιωθεί ως η πιο σημαντική δραστηριότητα του Ομίλου.

Ο αγωνιστικός κλάδος McLaren Racing, που ιδρύθηκε το 1963 από τον Μπρους Μακλάρεν, γνωρίζει μεγάλη αποδοχή παγκοσμίως. Μάλιστα, πρόσφατα η αγωνιστική ομάδα της F1 ψηφίστηκε ως η πιο δημοφιλής στο φετινό πρωτάθλημα, παρότι για τον τίτλο μάχονται οι Mercedes – AMG και Red Bull Racing.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!