Ένα «ευχαριστώ» πιο δυνατό από κάθε τρόπαιο – Η Ανισίμοβα «λύγισε» για τη μητέρα της
Μετά τη βαριά ήττα στον τελικό του Wimbledon, η Αμάντα Ανισίμοβα λύγισε μιλώντας με δάκρυα για τη μητέρα της, ευχαριστώντας τη για τις θυσίες της. Παρά την ήττα, η Αμερικανίδα συγκίνησε τους πάντες με την ειλικρίνειά της και την ανθρώπινη πλευρά της