MotoGP: Ο Ζαρκό φεύγει από την Pramac Ducati για να πάει στην LCR Honda

Κώστας Παστρίμας
MotoGP: Ο Ζαρκό φεύγει από την Pramac Ducati για να πάει στην LCR Honda
Η δεύτερη μεγάλη κίνηση του μεταγραφικού παζαριού ολοκληρώθηκε με τη μετακίνηση του Γάλλου αναβάτη, συνεχίζοντας το ντόμινο εξελίξεων που ξεκίνησε με τον Ρινς και τη Yamaha.

Το αγωνιστικό 3ήμερο του GP Αυστρίας είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο για όσα έγιναν μέσα στην πίστα αλλά και για τις εξελίξεις στο μεταγραφικό παζάρι του MotoGP. Ήδη από την Παρασκευή ο Ζοάν Ζαρκό είχε προειδοποιήσει ότι μέχρι το απόγευμα της Κυριακής θα έχει αποφασίσει για μέλλον του: για το αν θα συνεχίσει δηλαδή να τρέχει με την Pramac Ducati ή να θα κάνει το μεγάλο βήμα προς την LCR Honda.

Η ανακοίνωση της Pramac, λίγη ώρα μετά τον τερματισμό του αγώνα στο Red Bull Ring αποκάλυψε την απόφαση του Γάλλου, ο οποίος στο τέλος της χρονιάς θα αποχωρήσει από την ομάδα, έπειτα από τέσσερα χρόνια στην οικογένεια της Ducati. O Ζαρκό εντάχθηκε στην Avintia Ducati το 2020 και από το 2021 «προβιβάστηκε» στην Pramac, την πρώτη τη τάξει δορυφορική ομάδα της Ducati, με την οποία έχει μέχρι στιγμής πανηγυρίσει 12 τερματισμούς στο βάθρο.

Η ανακοίνωση της Pramac αναφέρει: «Μετά από τρεις σεζόν μαζί, ο Ζοάν Ζαρκό και η Prima Pramac Team θα χωρίσουν τους δρόμους τους στο τέλος αυτού του πρωταθλήματος. Από το 2021 μέχρι τώρα, ο Γάλλος αναβάτης έχει πετύχει συνολικά 12 τερματισμούς στο βάθρο με την ομάδα: 4 το 2021, 4 το 2022 και άλλες 4 την τρέχουσα σεζόν. Ο Ζοάν Ζαρκό και η Pramac Team, σε συνεργασία με την Ducati Corse, θα συνεχίσουν να προσπαθούν για τα καλύτερα αποτελέσματα σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος του 2023, ξεκινώντας από το Καταλανικό Grand Prix που είναι προγραμματισμένο σε δέκα ημέρες».

Ο ίδιος ο Ζαρκό δήλωσε: «Έχω περάσει τέσσερα χρόνια με τη Ducati, τρία από αυτά με την ομάδα της Pramac, και είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτά που χτίσαμε και πετύχαμε μαζί. Το 2021, τελείωσα το πρωτάθλημα στην πέμπτη θέση, σημειώνοντας το καλύτερο μου αποτέλεσμα στο MotoGP, αλλά στόχος μου είναι να τα πάω ακόμα καλύτερα φέτος. Στο τέλος αυτής της σεζόν, θα φύγω με χαμόγελο γιατί η ομάδα και η Ducati μου έχουν δώσει τόσα πολλά και μαζί έχουμε παλέψει για πραγματικά σημαντικά επιτεύγματα. Του χρόνου, θα αντιμετωπίσω μια νέα πρόκληση, αλλά προς το παρόν, θέλω να ολοκληρώσω αυτό το πρωτάθλημα με την ομάδα μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ευχαριστώ όλη την ομάδα μου, τη Ducati, και όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν δίπλα μου αυτά τα χρόνια που περάσαμε μαζί. Ο απώτερος στόχος παραμένει να σταθούμε στην κορυφή του βάθρου και να τραγουδήσουμε περήφανα τον γαλλικό εθνικό ύμνο μαζί με τον Πάολο Καμπινιότι (σ.σ. ιδιοκτήτης της ομάδας), τον οποίο ευχαριστώ ειλικρινά για όλη τη στήριξη που μου έχει δώσει από την πρώτη μέρα».

Και τώρα η LCR Honda

Ο Ζαρκό από του χρόνου περνάει στο «στρατόπεδο» της Honda, καθώς θα πάρει τη θέση του Άλεξ Ρινς στην LCR. Ο Ρινς πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι μεταγράφηκε στην εργοστασιακή Yamaha και έτσι η Honda έπρεπε να καλύψει αυτήν τη θέση. Ο Ζαρκό ήταν ένας υποψήφιος που η Honda φλέρταρε από καιρό, γιατί χρειάζεται έναν έμπειρο και γρήγορο αναβάτη για να μπορέσει να λύσει τα προβλήματα με τη μοτοσικλέτα της και να γίνει ξανά ανταγωνιστική.

Αν και από την LCR δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη ανακοίνωση, ο Ζαρκό μιλώντας στο Τύπο μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστρία επιβεβαίωσε ότι εκεί βρίσκεται ο επόμενος προορισμός του, και εξήγησε αυτήν την επιλογή με τη διάρκεια του συμβολαίου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το συμβόλαιο του Ζαρκό με την LCR έχει διάρκεια δύο ετών με προοπτική ανανέωση για άλλο ένα και αυτό ήταν που βάρυνε περισσότερο από όλα για τον 33χρονο Γάλλο.

Η εξέλιξη αυτή συνεχίζει την αλυσίδα κινήσεων στο μεταγραφικό παζάρι του MotoGP. Η θέση που αφήνει κενή ο Ζαρκό στην Pramac είναι περιζήτητη, αφού συνοδεύεται με την εργοστασιακή εκδοχή της μοτοσικλέτας της Ducati. Μέχρι τώρα φαινόταν ότι για εκεί προοριζόταν ο Μάρκο Μπετζέκι, με τις ευλογίες του εργοστασίου, αλλά οι νεώτερες πληροφορίες θέλουν τον νεαρό Ιταλό να παραμένει στην VR46, ύστερα από παρότρυνση του ίδιου του Βαλενίνο Ρόσι. Έτσι, πρώτος υποψήφιος για τη θέση στην Pramac είναι ο Φράνκο Μορμπιντέλι, που έχασε τη θέση του από τον Ρινς στη Yamaha.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!