Σκάνζι: «Πρώτα φταίω εγώ»
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κύριου Σκάνζι:
«Είναι η χειρότερη εμφάνιση από την μέρα που ήρθα. Δύσκολα να παίξεις και με 10 παίκτες από το 23΄ και μετά να δέχεσαι το γκολ και το 2-0. Στο τέλος θα είναι το καλύτερο μάθημα για μας. Πρέπει να σκεφτούμε θετικά. Το αποτέλεσμα δεν είναι καλό, πάντα πρώτος φταίει ο προπονητής. Φταίω πρώτος εγώ είτε με ενδεκάδα ή τακτική ή προπόνηση... Δεν έχω καθόλου πρόβλημα να πω ότι πρώτα φταίω εγώ. Τώρα έχουμε δύο δύσκολα ματς με την ΑΕΚ για κύπελλο και με ΑΠΟΕΛ για πρωτάθλημα. Να προετοιμαστούμε και προχωράμε δεν έχω τίποτε άλλο να πω»
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
