Σε αυτόν τον εντυπωσιακό χώρο στην Πεύκη βρίσκεις την προπόνηση που σου ταιριάζει.

Φωτογραφίες: Χρήστος Λώλος

 

Πρώτα ζεις και μετά γράφεις λένε. Οπότε για το συγκεκριμένο αφιέρωμα έπρεπε να βγάλω ένα ολόκληρο πρόγραμμα γυμναστικής ώστε να μάθω από πρώτο χέρι τι ακριβώς κάνει ο Δημήτρης Κουλούρης στο Training Room.

Τι ακριβώς κάνει δηλαδή και από τότε που άνοιξε ο συγκεκριμένος χώρος στην Πεύκη (στις 15/6) έχει μετατραπεί στο spot του καλοκαιριού – πηγαίνουν εκεί σε ειδικά groups από επαγγελματίες αθλητές μέχρι συνάδελφοι... 

Έβαλα, λοιπόν, τα αθλητικά μου και πήγα στο νέο Training Room (στο Περιστέρι συνεχίζει ακάθεκτο το πρώτο) για να δοκιμάσω την τύχη μου στο Functional-Cross Training.

Γενικώς, δεν με λες αγύμναστη, αλλά δεν με λες πλέον και super fit. Πάει καιρός από τότε που ξυπνούσα και κοιμόμουν στους στίβους και πλέον κάνω μόνο tennis, αλλά πίστευα ότι το 'χω. Πάντα πιστεύω ότι το 'χω. Μέχρι που μπήκα σε αυτό το... δωμάτιο προπόνησης. 

Αυτό που κατάλαβα με το που πάτησα το πόδι μου εδώ είναι ότι αυτή η ομάδα μιλάει τη γλώσσα του αθλητή. Δηλαδή μπορεί εύκολα να απευθυνθεί σε επαγγελματίες (καθώς γνωρίζει καλά την απαιτητική προπόνηση), αλλά και σε ανθρώπους που θέλουν να κάνουν το κάτι παραπάνω, να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους και να δουν πραγματική διαφορά στο σώμα και στην υγεία τους. Με λίγα λόγια εδώ δεν παίζουν. Εδώ γίνονται όλα στοχευμένα και αν αποφασίσεις να περάσεις αυτή την πόρτα, θα κάνεις ένα πρόγραμμα φτιαγμένο στα μέτρα σου από άνδρες και γυναίκες που προέρχονται από τον χώρο του αθλητισμού και του πρωταθλητισμού. 

Η προπόνηση γίνεται σε ολιγομελή τμήματα (μέχρι 8 άτομα), σε τμήματα semi-personal (3 με 4 άτομα) ή με τον γνωστό τρόπο ένας προς έναν (aka personal). Με αυτόν τον τρόπο τηρούνται και λόγω της κατάστασης οι αποστάσεις, ενώ ο καθένας χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον δικό του εξοπλισμό. Στη συνέχεια, η ομάδα φροντίζει για την καθαριότητα και την απολύμανση του χώρου ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος.

Προσωπικά, είχα την τιμή να κάνω μια ατομική προπόνηση με τον ιδιοκτήτη του Training Room, Δημήτρη Κουλούρη, που είναι πρωταθλητής κολύμβησης και έχει συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Επίσης, σαν να μην έφτανε αυτό, έχει και πτυχίο Διατροφολογίας οπότε μπορεί να σε καθοδηγήσει και να σου δώσει τα απαραίτητα tips ώστε να βρεις αυτό που σου ταιριάζει σε όλους τους τομείς – και το κυριότερο να βελτιώσεις την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση. Η εξίσου δυνατή εναλλακτική που έχεις είναι ο Διευθυντής του Training Room, Χρήστος Κοκόσης, που επίσης προέρχεται από τον χώρο του αθλητισμού και προχωρά σε ατομικά προγράμματα και ειδικές functional προπονήσεις. Ακόμη, υπάρχει η δυνατότητα να ενταχθεί κανείς σε group για yoga, pilates και spinning στην ειδική (εντυπωσιακή) αίθουσα που θυμίζει τουλάχιστον video clip της Ariana Grande. 

Ας πάρουμε τα πράγματα, όμως, από την αρχή.

Είναι μια συνηθισμένη Πέμπτη πρωί κι εγώ μπαίνω για πρώτη φορά στο Training Room. Εντυπωσιακός ο χώρος, τζάμια γύρω γύρω, φυσικό φως που μου αρέσει, σύγχρονος εξοπλισμός.

Εδώ είμαστε, σκέφτομαι. Είμαι πανέτοιμη. Θα ξεκινήσουμε από τρέξιμο στον διάδρομο ή κάτι χαλαρό άλλωστε. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: Όχι. Το ζέσταμα για το δικό μου πρόγραμμα περιλαμβάνει καθίσματα, προβολές και ασκήσεις για να πάρουν φωτιά τα πόδια. 

Λίγες ασκήσεις ακόμη. Σανίδα και όλα τα σχετικά και τελειώνουμε. Το ζέσταμα πάντα...

Η συνέχεια έχει άλλες ασκήσεις σε όλες τις γωνιές της αίθουσας με διαφορετικό εξοπλισμό και αρκετά μικρά διαλείμματα. Μία από τις «στάσεις» μας ήταν ο χώρος με τα βαράκια: εγώ έτρεξα και πήρα τα δυομισάκιλα για πρώτη φορά. Την επόμενη θα προσπαθήσω για το κάτι παραπάνω. Δικέφαλοι, ώμοι, πόδια, όλες οι μυϊκές ομάδες γυμνάζονται και η ώρα περνά χωρίς να το καταλάβεις.

Προχωράμε στους ιμάντες και το γνωστό πια σε όλους TRX.

Το μυστικό εδώ κρύβεται στην ποικιλία των ασκήσεων, στη στάση του σώματος, στις γωνίες που κάθε φορά γυμνάζουν και κάποιο άλλο σημείο (σ.σ. στη φωτό πιο κάτω δεν χαμογελάω – απλώς προσπαθώ να αντέξω και να βγάλω την άσκηση...). 

Σαν να μην έφταναν τα απλά βαράκια, λίγο πιο πέρα με περίμενε ο 10κιλος σάκος για καθίσματα (ναι, κι άλλα) και ασκήσεις τύπου αρασέ/Πύρρος Δήμας. Έκανα ό,τι μπορούσα και αν κρίνω από τη φωτό αισθάνομαι ότι η γράμμωση ήρθε από την πρώτη φορά κιόλας. 

Τελευταίος σταθμός για τη γρήγορη – πλην σούπερ αποτελεσματική – προπόνηση το «μποκ» όπως το λέγαμε στον στίβο ή αλλιώς ένας κύβος που μπορείς να κάνεις από τα κλάσικά push ups μέχρι να ανεβαίνεις πάνω με το ένα πόδι για να γυμνάσεις τετρακέφαλους. Δίπλα σου είναι πάντα ο Δημήτρης που βρίσκει τον τρόπο να κάνει το twist στην άσκηση ώστε να την κάνει ακόμη πιο δύσκολη. Πάντα για καλό σκοπό. 

Στα ακόμη πιο ευχάριστα νέα, χορηγός του γυμναστηρίου είναι η Arla Protein, που έχει και το ειδικό power bar για το... καλύτερο κομμάτι της προπόνησης. Η Under Armour και η Garmin Greece επίσης στηρίζουν το Training Room και έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στον χώρο.

Η προπόνησή μου (και η δική σου μάλλον) θα πρέπει να γίνεται 2 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον, ενώ θα πρέπει να γυμνάζομαι ιδανικά 4 μέρες – ακόμη και αν οι μισές δεν είναι στο Training Room.

Βρήκαμε και το παρακάτω βίντεο για να πας προετοιμασμένος στην Πεύκη και όχι σαν εμένα. Μας ευχαριστείς μετά.

Training Room - Λεωφόρος Ειρήνης 41, Πεύκη.

Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00-13.00 & 17.00-22.00. Σαββατο: 09.00-13.00. 

Facebook - Instagram