«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: H νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots

Gazzetta team
«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: H νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots
Διαβάστε τους 3 πυλώνες επικοινωνίας της καμπάνιας, η οποία πρόκειται να «τρέξει» στην τηλεόραση με 3 short TVC’s αλλά και στο YouTube με 3 θεματικά bumper ads.

«Τη Δευτέρα ξεκινάω γυμναστική!»

«Τι έχεις;» «Τίποτα.»

«Σε 5’ είμαι εκεί!»

Συχνές φράσεις που όλοι λέμε… χωρίς να τις εννοούμε.

Πάνω σε αυτή τη βασική ιδέα «χτίζεται» η νέα, πρωτότυπη, youthful καμπάνια των Knorr Snack Pots.

Ένα αγόρι που μόοοονιμα περιμένει τη φίλη του. Άραγε θα είναι έτοιμη στην ώρα της;

Ένας αμετανόητος gamer. Το ‘χει να σταματήσει σε 5’ ή θα φτάσει στο τελευταίο boss κι όσο πάει;

Ένας SUPER DAD που νομίζει πως το έχει με το μωρό! Θα βρει εύκολο το babysitting ή θα τα βρει… σκούρα;

Αυτά είναι μερικά από τα πρόσωπα της καμπάνιας των Knorr Snack Pots που ξεχωρίζει για την αισθητική και… την ταχύτητά της. Κι αν οι πρωταγωνιστές μας λένε πολλά χωρίς να τα εννοούν, τα Knorr Snack Pots κρατάνε πάντα το λόγο τους και ό,τι λένε το εννοούν!

Λένε πως είναι νόστιμα και είναι!

Λένε πως είναι εύκολα στην ετοιμασία και είναι!

Λένε πως γίνονται γρήγορα και είναι… έτοιμα σε 5΄.

Αυτά τα τρία σημεία υπεροχής των Snack Pots αποτελούν και τους 3 πυλώνες επικοινωνίας της καμπάνιας, η οποία πρόκειται να «τρέξει» στην τηλεόραση με 3 short TVC’s αλλά και στο YouTube με 3 θεματικά bumper ads ενώ θα υποστηριχτεί και από επιπλέον υλικά στα social media κανάλια της Knorr.

Δείτε τα και να είστε σίγουροι πως θα σας αρέσουν. Το λέμε και… το εννοούμε.