Cisco για τηλεκπαίδευση: «Εργαζόμαστε για την επαναφορά του Webex»

Gazzetta team
Cisco για τηλεκπαίδευση: «Εργαζόμαστε για την επαναφορά του Webex»
Τα προβλήματα που προέκυψαν στο σύστημα τηλεκπαίδευσης Webex ανεγνώρισε η Cisco και ανέφερε ότι εργάζεται για την επαναφορά της υπηρεσίας.

«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.

Προβλήματα σε περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου

Με προβλήματα και παράπονα από τους γονείς ξεκίνησε την Τετάρτη (18/11) η τηλεκπαίδευση για περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου.

Παρόμοια εικόνα με εκείνη στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης γυμνασίων και λυκείων, παρουσίασε η πλατφόρμα Webex, καθώς, σύμφωνα με καταγγελίες γονέων και εκπαιδευτικών, λειτούργησε ομαλά μόνο μεταξύ 14:00 και 15:00.

Σε πολλές περιπτώσεις δεν υπήρχε ήχος, σε άλλες δεν ήταν επιτυχής η σύνδεση, ενώ υπήρχαν και εκείνοι που κατάφεραν να συνδεθούν, αλλά στη συνέχεια τους «πέταξε» το σύστημα.

Υπενθυμίζεται πως η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική από τις 14:00 έως τις 17:00 για τα δημοτικά και από τις 14:00 έως τις 16:20 για τα νηπιαγωγεία.

Υπουργείο Παιδείας: Μεμονωμένες περιπτώσεις τα προβλήματα σύνδεσης

Σύμφωνα, πάντως, με άτυπη ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας, ομαλή υπήρξε η ροή της τηλεκπαίδευσης για 700.000 μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων.

Οι περιπτώσεις που αναφέρουν προβλήματα στη σύνδεση με την πλατφόρμα του webex, χαρακτηρίστηκαν «μεμονωμένες», ενώ επισημάνθηκε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα Webex.