Το μοναδικό ρωσικό αεροπλανοφόρο μπαίνει στα pits για 3ετή συντήρηση (pics& vid)
Σύμφωνα με το businessinsider.com το βασικότερο πρόβλημα είναι το σύστημα κίνησης, το οποίο είναι πλήρως απαρχαιωμένο. Η κίνηση γίνεται από τουρμπίνες ατμού και λέβητες turbo-πίεσης.
Το σέρβις θα κρατήσει τουλάχιστον τρία χρόνια.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας των επιστημόνων που έχει αναλάβει να μελετήσει τις απαραίτητες παρεμβάσεις, Dmitry Gorenburg, το αεροπλανοφόρο είναι «αναξιόπιστο».
Μάλιστα, είναι σε τόσο κακή κατάσταση, που από το 1990 και μετά συνοδεύεται από ένα πλοίο κάργκο το οποίο μεταφέρει έξτρα βαλβίδες για να γίνουν επισκευές αν χρειαστεί.
Το πλοίο ουσιαστικά έχει λάβει μέρος σε πολεμική σύρραξη μόνο μια φορά, το 2016 στη Συρία και κυριολεκτικά «αγκομαχούσε», ξερνώντας μαύρο καπνό καθ' όλη τη διάρκεια της πορείας του.
Μάλιστα, το 2016 είχε προκληθεί σοβαρή αστοχία σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις προσγείωσης αεροπλάνων και σε μία μάλιστα περίπτωση, έγινε και εκτόξευση του καθίσματος του πιλότου.
Οι σιδερένιοι γάντζοι που «φρενάρουν» το αεροπλάνο όταν προσπαθεί να πατήσει στο αεροπλανοφόρο δεν λειτούργησαν και πάλι.
Η διαφορά των ρωσικών αεροπλανοφόρων από των άλλων χωρών είναι ότι είναι σχεδιασμένο για να μπορεί να έχει πιο ενεργό ρόλο σε συρράξεις και να φέρει βαρύ εξοπλισμό.
Ωστόσο, η διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης σήμανε και την παρακμή του φιλόδοξου σχεδίου να καταστεί το «Ναύαρχος Κουζνέτσοφ» ένα «υπερόπλο», καθώς η επακόλουθη οικονομική κρίση, άφησε πολύ πίσω τα σχέδια για τον εκσυγχρονισμό του.
Πηγή: reader.gr
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- ΗΠΑ: Παρά τις πιέσεις, η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
- Ανεκδιήγητοι τουρίστες προκάλεσαν αναστάτωση στις αρχές της Ναμίμπια: «Αρρωστημένη συμπεριφορά»
- Τσερνόμπιλ: Η πρώτη φωτογραφία που τραβήχτηκε μόλις 14 ώρες μετά την καταστροφή δείχνει τις επιπτώσεις της ραδιενέργειας