Το νέο Reader είναι στον «αέρα»: Γράφουμε πρώτοι, διαβάζετε πρώτοι

Newsroom
Το νέο Reader είναι στον «αέρα»: Γράφουμε πρώτοι, διαβάζετε πρώτοι
Το Reader δεν θα υποσχεθεί πράγματα που δεν μπορεί να υλοποιήσει. Είμαστε εδώ για να ενημερώσουμε έγκυρα και έγκαιρα, χωρίς φωνές, χωρίς ακρότητες και με έμφαση στην είδηση. Γιατί στην παραδοσιακή δημοσιογραφία σωστά έλεγαν «πρώτα μαθαίνουμε και μετά σχολιάζουμε...»

ο ανανεωμένο Reader είναι εδώ... Με ξεκάθαρη πλέον ταυτότητα και βασικό μότο «γράφουμε πρώτοι, διαβάζετε πρώτοι», το Reader επιδιώκει να βάλει την σφραγίδα του στην ειδησεογραφία, καλύπτοντας οποιοδήποτε θέμα στη δημοσιογραφία, ονομάζαμε «είδηση». Αυτό που ο αναγνώστης ακούει ή διαβάζει για πρώτη φορά, αποτελεί τον στόχο του «καθαρού» από κάθε άποψη Reader, ευελπιστώντας να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη, αυτού που πρώτα θέλει να μάθει και μετά να σχολιάσει.

Του αναγνώστη που πριν βγάλει συμπέρασμα, θα πρέπει να είναι ενήμερος γι' αυτό που συμβαίνει, να είναι πλήρως καλυμμένος, χωρίς πολιτικές ή άλλες σκοπιμότητες. Το Reader είναι εδώ πρώτα για να ενημερώσει κι εν συνεχεία να σχολιάσει ή να πάρει θέση, όταν και όποτε κρίνει.

Στο redesign του νέου Reader, το οποίο έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία Pixual, δώσαμε έμφαση σε δυο άξονες:

  1. Στην δημιουργία ενός καθαρού site, το οποίο θα είναι εύχρηστο, απλό και γρήγορο για τον αναγνώστη.
  2. Στην βαρύτητα των τελευταίων νέων, τα οποία τόσο στην desktοp έκδοση όσο και στη mobile έκδοση, ακολουθούν παντού τον χρήστη, με σκοπό να διατηρείται πάντα η σύνδεση της «είδησης» με την επιθυμία του αναγνώστη να ενημερωθεί.

Ταυτόχρονα, το Reader, πλήρως εναρμονισμένο στις απαιτήσεις ενός ειδησεογραφικού site, προσπαθεί να καλύψει όλα τα γούστα των αναγνωστών. Με το νέο πρωτότυπο section, στην πρώτη σελίδα, «Τα δικά μου νέα», δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να πληκτρολογήσει και να διαβάσει τα τελευταία νέα του θέματος που τον ενδιαφέρει.

Παράλληλα, μέσα από την ενότητα Special, ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να πάει ένα βήμα παρακάτω την ενημέρωσή του. Ειδικά αφιερώματα, αναλύσεις σε... special έκδοση με έμφαση στην εικόνα, έρχονται να συμπληρώσουν το «πακέτο» της ενημέρωσης, προσφέροντας πρωτογενή πληροφορία και μεγαλύτερο βάθος στην ενημέρωση.

Το Reader δεν βρίσκεται εδώ για να διαχωρίσει την «είδηση». Η στήλη trend προσφέρεται για θέματα που το κοινό μετατρέπει σε viral, ενώ οι στήλες (Μαξιμιλιανός, Τηλεκοντρόλ) προσφέρουν καθημερινά αποκαλυπτικά παρασκήνια και πληροφορίες απ' αυτές που λέγονται στη λεγόμενη «δημοσιογραφική πιάτσα» και πολλές φορές μένουν αδημοσίευετες...

Η πρώτη σελίδα του Reader έχει πλέον ξεκάθαρη δομή, ανάλογα με την σοβαρότητα της θεματολογίας. Πολιτική, Οικονομία, Ελλάδα, Κόσμος κλπ, ακολουθούν μια σταθερή διαδρομή και δίνουν την ευκαιρία στον αναγνώστη να έχει μια ξεκάθαρη και πλήρη εικόνα για όσα συμβαίνουν στο 24ωρο.

Το Reader αποφάσισε λοιπόν να πάει στη νέα εποχή, τονίζοντας τον νέο ειδησεογραφικό χαρακτήρα του και δίνοντας πλέον... πάσα στο Travelgo να «ανασάνει» και να αναδείξει το πλούσιο περιεχόμενό του. Εδώ και κάποιες ημέρες, η Liquid διαθέτει ταξιδιωτικό site, το Travelgo.gr, το οποίο αποτελεί «παιδί» του Reader και θα προβάλλεται με πολλούς τρόπους μέσα από αυτό.

Το Reader δεν θα υποσχεθεί πράγματα που δεν μπορεί να υλοποιήσει. Είμαστε εδώ για να ενημερώσουμε έγκυρα και έγκαιρα, χωρίς φωνές, χωρίς ακρότητες και με έμφαση στην είδηση. Γιατί στην παραδοσιακή δημοσιογραφία σωστά έλεγαν «πρώτα μαθαίνουμε, εν συνεχεία αξιολογούμε και μετά σχολιάζουμε...»

Γράφουμε πρώτοι, διαβάζετε πρώτοι!