To φινάλε της σεζόν στο European Le Mans Series ήταν επεισοδιακό

Η σεζόν του 2021 για European Le Mans Series ολοκληρώθηκε και ολοκληρώθηκε επεισοδιακά για τον Ανδρέα Λασκαράτο. Είδατε LIVE μέσα από της σελίδες του Gazzetta όσα έγιναν στον 4ωρο αγώνα του Πορτιμάο και το τρομακτικό ατύχημα του Έλληνα οδηγού.
Από το πρωτότυπο της ομάδας του, 1AIM Villorba Corse, δεν έμειναν πολλά και τα πρώτα του λόγια στην τηλεοπτική κάλυψη, ήταν ενδεικτικά της έντασης της στιγμής. Μερικά 24ωρα μετά, έχοντας επιστρέψει στην Αθήνα, ευτυχώς δίχως τραυματισμό αλλά προφανώς καταπονημένος, ο 35χρονος μίλησε για την προσπάθειά του να αποφύγει τη σύγκρουση με το ανεξέλεγκτο πρωτότυπο του Μέμο Ρόχας και το χτύπημα στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά στην είσοδο του pit lane της Πορτογαλικής πίστας.
«Βγαίνοντας από την στροφή 15, την τελευταία της πίστας, η ταχύτητα εξόδου είναι στα 230 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ συνεχίζοντας στη μεγάλη ευθεία αγγίζουμε τα 270. Ενώ λοιπόν επιτάχυνα, είδα μπροστά μου ένα άλλο μονοθέσιο να κάνει τετ α κε. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε την εμπειρία να υπολογίσουμε την πορεία του, έτσι λοιπόν κινήθηκα άμεσα προς τα δεξιά, όπως έκανε και ο οδηγός του αγωνιστικού που βρισκόταν ακριβώς μπροστά μου. Όμως το μονοθέσιο που περιστρεφόταν είχε χάσει έναν τροχό, με αποτέλεσμα να “κάτσει” στην κοιλιά του, έχοντας ανεξέλεγκτη πορεία που το έφερνε ολοένα και προς το μέρος. Ενστικτωδώς έκανα κι άλλο δεξιά και τότε τελείωσαν όλα. Ήταν πια αργά για να αντιδράσω, καθώς είχα τον τοίχο των pits μπροστά μου. Είχα εστιάσει στο ανεξέλεγκτο μονοθέσιο το οποίο ήθελα πάση θυσία να αποφύγω, μιας και όσα εξελίσσονταν μπροστά μου, μου είχαν αστραπιαία φέρει μνήμες από το δυστύχημα του Αντουάν Ουμπέρ», είπε ο Λασκαράτος.
Παρά τη σφοδρή σύγκρουση, ο Ανδρέας απεγκλωβίστηκε από το διαλυμένο Ligier JS P320-Nissan #18 δίχως να χρειαστεί βοήθεια. Πράγμα ενδεικτικό της ασφάλειας που παρέχουν τα σύγχρονα μονοθέσια.
«Δεν είναι ποτέ ευχάριστο να έχεις ένα ατύχημα αλλά η σκληρή αλήθεια είναι πως και τα ατυχήματα, είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είναι γνωστό ότι τα επίπεδα ασφαλείας είναι πολύ υψηλά αλλά και πάλι, νιώθω τυχερός που δεν τραυματίστηκα και κυρίως που δεν υπήρξε σύγκρουση με τον άλλο οδηγό, διότι τότε η εξέλιξη του συμβάντος θα μπορούσε να είναι διαφορετική», τόνισε ο Έλληνας οδηγός.
Αυτό το ατύχημα έδωσε πρόωρο τέλος στη σεζόν του Ανδρέα, που φέτος μοιραζόταν χρέη οδηγού στο βαμμένο στα χρώματα του «Visit Greece» πρωτότυπο της 1AIM, με τους Ιταλούς Αλεσάντρο Μπρεσάν και Νταμιάνο Φιοραβάντι. Ήρθε λοιπόν η ώρα του απολογισμού για τον Έλληνα οδηγό…
«Ήταν μία σεζόν που είχε πολλά θετικά τα οποία κρατάμε, είχε όμως κι αρνητικά. Αντιμετωπίσαμε πολλές ατυχίες και η τελική έκβαση της δεν ήταν αυτή που θα θέλαμε. Όμως όπως είπα, κρατάμε τα θετικά και πάνω σε αυτά θα χτίσουμε ενόψει της σεζόν του 2022. Είχαμε εξαιρετική συνεργασία με την 1AIM Villorba Corse και βρισκόμαστε σε συζητήσεις ενόψει της επόμενης χρονιάς. Όμως δεν είναι μόνο αυτές, είναι πιθανό να λάβω ξανά μέρος στο Asian Le Mans Series ώστε να υπερασπιστώ τον φετινό τίτλο στη κατηγορία LMP2 Am ενώ υπάρχουν και επιλογές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Προς το παρόν, ακολουθούν μερικές ημέρες ανασυγκρότησης και φυσιοθεραπείας, προτού επιστρέψω στις προπονήσεις και την προετοιμασία ενόψει της επόμενης πρόκλησης», είπε ο Λασκαράτος.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!