Μία διαφορετική προσέγγιση στην εξέλιξη του νέου Opel Astra

Μία διαφορετική προσέγγιση στην εξέλιξη του νέου Opel Astra
H Opel επικεντρώνεται στο παρασκήνιο και τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα εξέλιξης του νέου Astra εστίασε σε άκρως σημαντικές λεπτομέρεις ώστε να αναδειχθεί η μοναδικότητα του νέου εξηλεκτρισμένου μοντέλου.

Το νέο Opel Astra γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim την 1η Σεπτεμβρίου και διατίθεται και ως ηλεκτρικό μοντέλο για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου. Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν το νέο μοντέλο πριν από το τέλος της χρονιάς, με τιμή εκκίνησης 22.465€ (λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Η ολοκαίνουργια έκτη γενιά Astra εξελίχθηκε σημαντικά τα τελευταία τρία χρόνια από μία 25μελή βασική ομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου τα μισά μέλη της ομάδας ήταν γυναίκες. Τον έλεγχο κριτηρίων ποιότητας των στρατηγικών προμηθευτών για το Astra, για παράδειγμα, είχε η Ζουζάνα Μαγιόροβα. Υπεύθυνη εξέλιξης του ψηφιακού Opel Pure Panel ήταν η Χάιγιαν Γιου, ενώ τον κύριο λόγο στη σχεδίαση χρωμάτων και υλικών εσωτερικού είχε η Ίλκα Χέμπερμαν. Τέλος, η Μαριέλα Βόλγκερ, ως αρχιμηχανικός, ήταν υπεύθυνη της συνολικής εξέλιξης και έδωσε μεγάλη έμφαση στην άμεσα «αντιληπτή ποιότητα».

Opel Astra

«Μία διεθνής ομάδα ένωσε τις δυνάμεις της και υλοποίησε το στόχο της μέσα από τη δεκτικότητα και την αμοιβαία εκτίμηση» σχολιάζει η Βόλγκερ. «Δεν μπορείς να δημιουργήσεις ένα αυτοκίνητο ικανό να διεγείρει θετικά συναισθήματα με εγωιστική νοοτροπία. Δεν είναι τόσο το γυναικείο στοιχείο, όσο η πολυσυλλεκτικότητα και τα πολλά ταλέντα της ομάδας που βελτίωσαν τη συνεργασία, την αλληλεπίδραση και, κατά συνέπεια, το τελικό προϊόν».

Επιπλέον, το νέο Astra αναπτύχθηκε τελείως διαφορετικά από οποιοδήποτε Opel μέχρι τώρα. «Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα αξιαγάπητο αυτοκίνητο που παράλληλα είναι και επιθυμητό μέσα από όλες τις αισθήσεις», εξηγεί η αρχιμηχανικός. Στο πλαίσιο αυτό, η “αντιληπτή ποιότητα” δεν είναι άγνωστη στο χώρο του αυτοκινήτου, απλά στο πρόγραμμα του νέου Astra εντάχθηκε από την αρχή στη διαδικασία εξέλιξης, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά.

Ένας μηχανισμός που ενεργοποιεί μία αίσθηση ομαδικότητας

Opel Astra 2022

Το στοιχείο που καθιστά το νέο Astra ξεχωριστό δεν είναι μόνον η σχεδιαστική λιτότητα, αλλά σύμφωνα με την Opel είναι και η ισχυρή συναισθηματική απήχηση του αυτοκινήτου. Οι γραμμές στο πλαϊνό τμήμα είναι είδικά σχεδιασμένες ώστε να προκαλούν ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης. «Ως γονείς, όταν τοποθετείτε το παιδί σας στο κάθισμα και κλείνετε την πόρτα θέλετε να γνωρίζετε ότι εσείς και η οικογένειά σας είστε προστατευμένοι» εξηγεί η Βόλγκερ. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα βρίσκεται στο πίσω τμήμα του πεντάθυρου Astra. Η ομάδα θέλησε να αποφύγει αυτό το δυσάρεστο συναίσθημα που όλοι γνωρίζουν όταν πρέπει να βρεις μία αόρατη κοιλότητα στην πίσω πόρτα για να την ξεκλειδώσεις. Γι’ αυτό, οι σχεδιαστές ενσωμάτωσαν το μηχανισμό ανοίγματος στο λογότυπο της Opel. Έτσι, το λογότυπο του κεραυνού λειτουργώντας ως λαβή ενεργοποιεί μία αίσθηση ομαδικότητας. Το Astra αποτίει επίσης φόρο τιμής στην ιστορία του με μία ακόμα λεπτομέρεια: τα “βράγχια” στην κολόνα θυμίζουν το Opel Kadett.

Έγχορδα και κρουστά όργανα δίνουν τον τόνο

Opel Astra 2022

Για τη δημιουργία μιας ευχάριστης ατμόσφαιρας, η ομάδα εξέλιξης έχει δώσει στο νέο Astra ακόμα και τη δική του μουσικότητας. Μουσικοί ήχοι δημιουργούν ένα εντελώς νέο και ευχάριστο ακουστικό περιβάλλον, όπως ο ρυθμικός ήχος των φλας και η ηχητική προειδοποίηση πρόσδεσης των ζωνών ασφαλείας. Γι’ αυτό, ζήτησαν από ένα μουσικό να έρθει στο στούντιο ηχογράφησης για να ηχογραφήσει ηχητικές ακολουθίες με τα έγχορδα και τα κρουστά του, που θα συνοδεύουν αρμονικά τον οδηγό.

Τέλος, το νέο Astra φέρνει καινοτομίες στη συμπαγή κατηγορία μέχρι πρότινος γνωστές από αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Μεταξύ αυτών είναι η τελευταία έκδοση του προσαρμοζόμενου συστήματος φωτισμού Intelli-Lux LED Pixel ή τα εμπρός καθίσματα με πιστοποίηση AGR (καμπάνια για υγιή πλάτη) που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά. Ένα συναίσθημα που κυριαρχεί στην ομάδα εξέλιξης είναι η υπερηφάνεια για τα επιτεύγματά της: «Θέλουμε οι πελάτες μας να νιώθουν τον ενθουσιασμό όλων όσων συμμετείχαν στην εξέλιξη του αυτοκινήτου» καταλήγει η Βόλγκερ, μιλώντας εκ μέρους ολόκληρης της ομάδας.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!