Υβριδικό θα είναι το Hypercar της Ferrari για το Λε Μαν

Υβριδικό θα είναι το Hypercar της Ferrari για το Λε Μαν
H Ferrari επιβεβαίωσε πως το αγωνιστικό με το οποίο θα επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία των 24 ωρών του Λε Μαν θα είναι υβριδικό πρωτότυπο.

Το 2023 η Ferrari κάνει το μεγάλο βήμα και θα συμμετάσχει στην κατηγορία Le Mans Hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Για το λόγο αυτό, βρίσκεται στη διαδικασία εξέλιξης του νέου αγωνιστικού της, για το οποίο μάθαμε περισσότερες πληροφορίες.

Η κατηγορία Le Mans Hypercar διαθέτει ένα βιβλίο κανονισμών, το οποίο επιτρέπει στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν αγωνιστικά με ακραία χαρακτηριστικά. Στο φετινό πρωτάθλημα έχουμε δει τα Hypercar της Toyota και Glickenhaus, ενώ η Peugeot παρουσίασε το σχεδιαστικά ακραίο 9X8, το οποίο δεν διαθέτει πίσω αεροτομή.

Ο Αντονέλο Κολέτα, ο οποίος ήταν επικεφαλής του τμήματος GT της Ferrari και τώρα στο πρόγραμμα Hypercar, έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά. Αποκάλυψε πως το αγωνιστικό θα είναι πρωτότυπο και όχι ειδική έκδοση ενός αυτοκινήτου δρόμου. «Η βάση του αγωνιστικού θα είναι για ένα πρωτότυπο. Εργαζόμαστε στην εμφάνιση τώρα, την οποία θα καθορίσει η εξέλιξη στην αεροδυναμική σήραγγα. Έχουμε έναν σχεδιασμό αλλά είναι πολύ νωρίς να εξηγήσουμε τα χαρακτηριστικά του. Η επιλογή ενός πρωτότυπου είναι λογική επιλογή. Δεν μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο δρόμου και να το μετατρέψουμε σε αγωνιστικό. Το Le Mans Hypercar της Ferrari θα είναι υβριδικό και θα έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς μέσω του υβριδικού συστήματος. Όλα τα αγωνιστικά θα είναι τετρακίνητα εκτός από το Glickenhaus».

Στην εξέλιξη του Le Mans Hypercar της Ferrari συμμετέχουν οι εργοστασιακοί οδηγοί GT της εταιρείας. Στη λίστα πιθανών οδηγών για το πρόγραμμα Hypercar βρίσκονται πολλοί οδηγοί, μεταξύ αυτών και κάποιοι από την ακαδημία της Scuderia.

Ο οδηγός της Ferrari, Σάρλ Λεκλέρ αγωνίστηκε στο Virtual Le Mans το 2020 και δήλωσε πως θέλει να τρέξει και στον πραγματικό αγώνα. Το πρόγραμμα Hypercar της Ferrari οφείλεται επίσης στο budget cap το οποίο ισχύει από 2021 στη Formula 1. Για να αποφύγει την αποδέσμευση προσωπικού λόγω του περιορισμένου budget στη Formula 1, η ιταλική εταιρεία μετέφερε μια μεγάλη ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών στο πρόγραμμα Hypercar.

Image credit: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!