«Πόρτα» της Ferrari στον Ρόσι για το πρόγραμμα Hypercar

«Πόρτα» της Ferrari στον Ρόσι για το πρόγραμμα Hypercar
H Ferrari δεν σκοπεύει να εντάξει τον Βαλεντίνο Ρόσι στο δυναμικό της για το πρόγραμμα Le Mans Hypercar το 2023.

Η Ferrari ανακοίνωσε νωρίτερα στο έτος πως θα επιστρέψει στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής το 2023 στην κατηγορία Hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Η νεοσύστατη κατηγορία αποτελείται από αγωνιστικά αυτοκίνητα Le Mans Hypercar που αγωνίζονται ήδη στο πρωτάθλημα και τα LMDh, τα οποία θα κάνουν το ντεμπούτο τους επίσης το 2023.

Η Toyota και η Scuderia Cameron Glickenhaus αγωνίζονται ήδη στο WEC με τα δικά τους Hypercar και το 2022 θα τις πλαισιώσει η Peugeot. H γαλλική φίρμα επιστρέφει επίσης στους αγώνες αντοχής, έχοντας παρουσιάσει το εντυπωσιακό 9X8 Hypercar.

Ένα μεγάλο όνομα το οποίο αναμένεται να μεταβεί στους αγώνες αντοχής, πιθανότατα από το 2022 είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι. Ο θρύλος των δύο τροχών αναμένεται να αποχωρήσει από το MotoGP και όπως έχει δηλώσει, θέλει να αγωνιστεί στο Λε Μαν.

Το πρόγραμμα Hypercar της Ferrari θα μπορούσε να αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για τον Ιταλό, όμως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Ο επικεφαλής του τμήματος GT της Ferrari, Αντονέλο Κολέτα, μίλησε στη Gazzetta dello Sport και «έκλεισε την πόρτα» στον Ρόσι.

«Με όλο το σεβασμό, ο Βαλεντίνο πιστεύω πως είναι μεγαλύτερος σε ηλικία από τους τωρινούς οδηγούς στους αγώνες αντοχής και θα είμαστε αντιμέτωποι με σκληρούς αντιπάλους. Είναι σαν ένας οδηγός μας να τρέξει σε αγώνα με μοτοσικλέτες. Ο Βαλεντίνο διασκεδάζει με τους αγώνες GT. Μπορεί να αγωνιστεί σε αυτή την κατηγορία, όμως για το πρόγραμμα Hypercar έχουμε πανάξιες εναλλακτικές και θα επιλέξουμε ανάμεσα σε νέους οδηγούς».

Ο πιθανότερος προορισμός του Ρόσι αποτελεί η κατηγορία GTE-Am στο WEC, η οποία γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια. Στο παρελθόν έχει αγωνιστεί με αγωνιστικό της Ferrari σε αγώνες αντοχής και δεν θα προκαλέσει έκπληξη να δούμε τον Ρόσι πίσω από το τιμόνι της 488 GTE.

To πρόγραμμα της Ferrari βρίσκεται ακόμα σε στάδιο εξέλιξης. Λίγες πληροφορίες γνωρίζουμε αναφορικά με το πλάνο των Ιταλών, όμως τα αγωνιστικά καθήκοντα θα αναλάβει η AF-Corse, η οποία «τρέχει» το GT πρόγραμμα της φίρμας σε θεσμούς παγκοσμίως με τεράστιες επιτυχίες.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!