Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen ID.3

Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen ID.3

Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen ID.3
H Volkswagen προχώρησε σε μία σειρά από επεμβάσεις στο ηλεκτρικό hatchback, με βάση και τις παρατηρήσεις των πελατών της.

Tο ID.3 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που λάνσαρε η Volkswagen με βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ. Τώρα, μετά από 2,5 χρόνια, η γερμανική μάρκα παρουσιάζει την αναβαθμισμένη του έκδοση, η οποία φέρει μία σειρά από αλλαγές στη σχεδίαση, τα υλικά, το λογισμικό αλλά και τον εξοπλισμό ασφάλειας. To ID.3 είναι ένα από τα συνολικά 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2026.

Στις γραμμές παραγωγής του Τσβικάου και της Δρέσδης θα προστεθεί από το φθινόπωρο και μία νέα στο κεντρικό εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ. Η Volkswagen βασίστηκε και στις παρατηρήσεις που έκαναν ιδιοκτήτες του ID.3, τόσο όσον αφορά την ποιότητα των υλικών στην καμπίνα όσο – κυρίως – στη λειτουργία του λογισμικού, όπου έχουν καταγραφεί προβλήματα.

Volkswagen ID.3

Οι σχεδιαστές της Volkswagen έδωσαν στο αμάξωμα του ID.3 πιο αεροδυναμικές γραμμές, ενώ στο εσωτερικό χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικά και βιώσιμα υλικά. Παράλληλα εμπλουτίστηκε η παλέτα με νέα χρώματα, όπως το πράσινο των φωτογραφιών.

Το ID.3 εφοδιάζεται με νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας και φόρτισης: το Plug & Charge επιτρέπει την άμεση επικοινωνία του αυτοκινήτου με το φορτιστή, ενώ το Electric Vehicle Route Planner υπολογίζει τα σημεία όπου πρέπει να γίνει στάση για φόρτιση στα μεγάλα ταξίδια με την μικρότερη δυνατή καθυστέρηση για την ολοκλήρωση της διαδρομής.

Volkswagen ID.3

Η νέα γενιά του λογισμικού προσφέρει καλύτερη απόδοση του συστήματος και αναναθμίσεις εξ αποστάσεως (over-the-air). Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (5,3 ιντσών) μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού, ενώ η οθόνη 12 ιντσών του συστήματος πολυμέσων περιλαμβάνεται πλέον στο βασικό εξοπλισμό. Και όσο αφορά τη διαμόρφωση του μενού ελήφθησαν υπόψη οι παρατηρήσεις των πελατών της Volkswagen.

Η βεντάλια συστημάτων ασφαλείας του ID.3 περιλαμβάνει πλέον το προαιρετικό Travel Assist (ημι-αυτόνομη οδήγηση) με τεχνολογία swarm data. Όπου αυτή είναι διαθέσιμη, το ID.3 χρειάζεται μόνο μία διαγράμμιση σε επαρχιακό δίκτυο για να διατηρηθεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα του.

Volkswagen ID.3

Photo Credits: Volkswagen

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!