Formula 1: Τι κοινό έχει η φετινή Ferrari με τη Mercedes του 2021;

Formula 1: Τι κοινό έχει η φετινή Ferrari με τη Mercedes του 2021;
Η φετινή σεζόν της Scuderia στην F1 μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με αυτή που αντιμετώπισε η γερμανική ομάδα τo 2021.

Η νέα εποχή της Formula 1 με τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, σηματοδότησε την αγωνιστική ανάκαμψη της Scuderia Ferrari. H ιταλική ομάδα έπειτα από τρεις δύσκολες σεζόν, επέστρεψε στις νίκες και διεκδικεί στα ίσα το πρωτάθλημα από τη Red Bull Racing. Όμως αντιμετωπίζει ένα τεράστιο πρόβλημα και αυτό είναι η αξιοπιστία της μονάδας ισχύος της.

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ έχουν δει την αναξιοπιστία της F1-75 να τους στερεί μέχρι και νίκες στο 2022. Πιο πρόσφατο παράδειγμα η εγκατάλειψη του Ισπανού οδηγού στην Αυστρία, ενώ ήταν έτοιμος να προσπεράσει τον Μαξ Φερστάπεν για να κάνει το 1-2 για την ομάδα του.

Η ιταλική ομάδα ψάχνει λύσεις ώστε να ξεφορτωθεί τα προβλήματα έλλειψης αξιοπιστίας, όμως όπως όλα δείχνουν οι ποινές για τοποθέτηση νέων κινητήρων στους επόμενους αγώνες καραδοκούν και για τους δύο οδηγούς. Όμως δεν είναι μόνο η εργοστασιακή ομάδα που έχει αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα, με τις Haas και Alfa Romeo να καταγράφουν εγκαταλείψεις εφέτος.

Παρά την έλλειψη αξιοπιστίας η Ferrari δεν πρόκειται να το βάλει κάτω, καθώς σύμφωνα με το AMuS η ιταλική ομάδα θα ρισκάρει στο έπακρο, κάτι το οποίο είχε κάνει η Mercedes-AMG το 2021. Οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας είχαν δεχθεί ποινές για αλλαγή εξαρτημάτων στην κινητήρια μονάδα τους, όμως είχαν εξασφαλισμένο πλεονέκτημα απόδοσης. Συγκεκριμένα ο Βρετανός στο Grand Prix Βραζιλίας, είχε εκκινήσει τον Αγώνα Sprint από την τελευταία θέση και κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατάταξη κερδίζοντας τον αγώνα της Κυριακής με εμφατικό τρόπο.

Ferrari F1-75

Το 2022 ο κινητήρας της Ferrari φαίνεται πως είναι ο πιο δυνατός από όλους και παρά την έλλειψη αξιοπιστίας, στην ιταλική ομάδα θα συνεχίσουν να τους πιέζουν στο όριο ώστε να φτάσουν στο πρωτάθλημα. Η λύση στις αστοχίες δεν είναι κοντά, διότι χρειάζεται χρόνος για εξέλιξη και μέχρι να έρθει, πρέπει στο Μαρανέλο να βρουν μία μέση λύση ώστε να σταματήσουν οι εγκαταλείψεις. Στο Grand Prix Βελγίου αναμένεται το ιταλικό εργοστάσιο να φέρει το νέο υβριδικό σύστημα και μένει να αποδειχθεί αν τα προβλήματα αξιοπιστίας θα μειωθούν..

Μέχρι στιγμής η αναξιοπιστία της Scuderia της έχει κοστίσει δύο νίκες και ένα σίγουρο 1-2 και αυτό έχει το δικό της αντίκτυπο τόσο στη βαθμολογία οδηγών, όσο και σε αυτή των κατασκευαστών.

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari, Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!