Formula 1: O Χάμιλτον ανησυχεί κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο

Formula 1: O Χάμιλτον ανησυχεί κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο
Ο Βρετανός πρώην πρωταθλητής ανέχτηκε αρκετά τις αναπηδήσεις από το μονοθέσιό του και επιθυμεί να άμεσα να σταματήσουν.

Ανησυχητικές ήταν οι εξελίξεις αναφορικά με τον Λιούις Χάμιλτον μετά το Grand Prix Αζερμπαϊτζάν. Οι πόνοι που ένιωθε στην πλάτη του μετά τον αγώνα ήταν τόσο έντονοι που δυσκολεύτηκε να βγει από το μονοθέσιό του στο parc-ferme.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, εμφανίστηκε προβληματισμένος σχετικά με τη διαθεσιμότητα του οδηγού του για τον επόμενο αγώνα της Formula 1 στον Καναδά. Ωστόσο ο 37χρονος από τη μεριά του έστειλε το δικό του μήνυμα πως δεν θα έχανε με τίποτα τον αγώνα στο Μοντρεάλ.

Μιλώντας στο BBC μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Μπακού, ο Χάμιλτον ανέφερε πως θέλει να σταματήσει να νιώθει τις επιπτώσεις του porpoising: «Πάντα θέλω να μπαίνω στο μονοθέσιο και να οδηγώ. Απλά δεν θέλω άλλο αυτές τις αναπηδήσεις. Θα έκανα τα πάντα για να τις αποφύγω. Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιό μου. Υπήρξαν φορές στον αγώνα που δεν γνώριζα αν θα καταφέρω να σώσω το μονοθέσιο. Αποσταθεροποιήθηκε πολλές φορές σε στροφές υψηλής ταχύτητας. Η μάχη με το μονοθέσιο ήταν έντονη».

Λιούις Χάμιλτον

Το porpoising έχει προκαλέσει αρκετούς πόνους στον Χάμιλτον, που τον κάνει να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα αποκατάστασης: «Τον τελευταίο καιρό κάνω κρυοθεραπεία - όταν μπαίνεις στη διαδικασία αυτή για τέσσερα λεπτά παγώνεις ολόκληρος. Ψάχνω τη δύναμη μέσα μου και λέω πως μπορώ να τα καταφέρω. Απλά προσπαθώ να ανταπεξέλθω. Σκέφτομαι όλους τους ανθρώπους που στηρίζονται σε εμένα για να πάρω βαθμούς. Αυτή τη φορά ήταν η χειρότερη όμως. Δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο ξανά».

Στο Grand Prix Ισπανίας η Mercedes έδειχνε να αντιμετωπίζει τα προβλήματα του porpoising, όμως στο Μονακό και στο Αζερμπαϊτζάν η κατάσταση έγινε χειρότερη από ποτέ. Οι μηχανικοί μπορούν να μειώσουν το porpoising αυξάνοντας το ύψος της πίσω ανάρτησης των μονοθεσίων. Όμως αυτό οδηγεί σε αεροδυναμική αστάθεια και παράλληλα μείωση της απόδοσης του μονοθεσίου.

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!