Δημοσιογραφικός κανιβαλισμός

Δημοσιογραφικός κανιβαλισμός

bet365

Ο κανιβαλισμός των ΜΜΕ υπερίσχυσε για μία ακόμη φορά: η αθώωση δεν «πουλάει».
Η ζωή μας, καθημερινά, γίνεται ολοένα και πιο γρήγορη χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας. Η ροή των γεγονότων είναι τεράστια και ο όγκος ειδησεογραφίας που έχεις να χειριστείς καθημερινά, ό,τι ρεπορτάζ κι αν κάνεις, γιγαντώνεται μέρα με τη μέρα.
Ευλόγως, ο αναγνώστης δεν δύναται να διαβάζει… τα πάντα. Δεν προλαβαίνει. Τη σήμερον ημέρα, ο μέσος Ελληνας ενημερώνεται ως επί το πλείστον, βάσει πρόσφατης έρευνας, από τίτλους ειδήσεων την ώρα που χαζεύει τη ροή αναρτήσεων στο… Facebook και στο Twitter. Κατάντια ή μη, this is technology.
Το χειρότερο είναι ότι ο «κιτρινισμός» συνεχίζει πουλάει και, μεταξύ μας, όλοι μπαίνουμε στο τριπάκι να κάνουμε κλικ στην είδηση με τίτλο «τα πέταξε έξω η τάδε».
Προς επίρρωση τούτου, περνούν στα ψιλά οι πραγματικές ειδήσεις. Και επειδή η δημοσιογραφία δεν είναι ούτε δικαστής ούτε εισαγγελέας, οφείλει να προβάλει κάθε πλευρά μιας διαμάχης. Εσχατο παράδειγμα, η δεύτερη δικαστική αθώωση της μητέρας του τέως πρωθυπουργού Μαργαρίτας Παπανδρέου για τη φερόμενη εμπλοκή της στη λίστα Λαγκάρντ με λογαριασμό 550 εκατ. ευρώ: τα περιβόητα αρχικά «Μ.Π.», που αποδείχθηκαν ότι ανήκαν στη Μαρία Παντελή και τα διαχειριζόταν για λογαριασμό του επιχειρηματία Σάμπυ Μιωνή, γόνος οικογένειας με σημαντική θέση στην ελληνοεβραϊκή κοινότητα.
Η οικογένεια Παπανδρέου κέρδισε δύο αγωγές εναντίον εφημερίδων για τα δημοσιεύματα ωστόσο η είδηση πέρασε στα ψιλά, στα… μονόστηλα που λέγαμε παλιά.
Χρειάζεται να γίνει και γκάλοπ αν 9 στους 10 Ελληνες (ίσως λέω και λίγους) πιστεύουν ότι η Μάργκαρετ ήταν στη λίστα; Περιττό. Ισχύει. Βάσει δικαστικής απόφασης, όχι. Ωστόσο ο δημοσιογραφικός κανιβαλισμός υπερίσχυσε για μία ακόμη φορά (όπως και στις πολλές ανάλογες αποφάσεις για το Βατοπέδι): η αθώωση δεν «πουλάει».
 

Τελευταία Νέα