Οι μεγάλες προσωπικότητες δεν στριμώχνουν το ταλέντο τους σε έναν τομέα. Αφήνουν το πνεύμα τους ελεύθερο και διακρίνονται σε διαφορετικούς τομείς. Το Gazzetta εμπνέεται από τη νέα καμπάνια του Dewar's και παρουσιάζει τους 5 αθλητές που ξεπερνούν τα όριά τους εντός και εκτός γηπέδου. 

«Δεν το κάνω για τα χρήματα. Το κάνω γιατί δεν μπορώ να μην το κάνω». Ο Χάρης Φραγκούλης είναι ο νέος πρωταγωνιστής της καμπάνιας του Dewar's και στο βίντεο εξηγεί σε μια μόνο φράση το νόημα της διπλής ιδιότητας στη ζωή. Την ανάγκη ενός δημιουργικού ανθρώπου να μην περιορίζεται σε έναν τίτλο, σε ένα επάγγελμα ή σε έναν ρόλο. Την ανάγκη του να τεστάρει τα όριά του και να δοκιμάζει το καινούργιο, το διαφορετικό. Και στο τέλος να πετυχαίνει τον στόχο του σε ό,τι και αν επιλέξει.

Ο Χάρης Φραγκούλης έχει δύο μεγάλες αγάπες: το θέατρο και το μποξ. Το μποξ ήταν πάντα μέρος της ζωής του από μικρό παιδί, ενώ η υποκριτική ήρθε αργότερα, όταν 18 ετών μπήκε σε ένα υπόγειο θεατρικό εργαστήρι, στη σχολή του Εθνικού. Βγαίνοντας ήξερε τι ήθελε να κάνει στο υπόλοιπο της ζωής του. Τελικά ακολούθησε και τις δύο του μεγάλες αγάπες επαγγελματικά. Ο χρόνος μπορεί να μοιάζει λίγος, αλλά είναι πάντα αρκετός για μία ακόμα προπόνηση, για μία ακόμα πολύωρη εντατική πρόβα, όπως αποδεικνύεται. 

Το πιο σημαντικό; Αυτές οι δύο ιδιότητες καθορίζουν τόσο πολύ την ταυτότητά του, που είναι αδύνατο να τις διαχωρίσει. Μόνο έτσι, άλλωστε, μπορεί να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του –όταν τις στηρίζει και τις δύο με το ίδιο πάθος και την ίδια όρεξη. 

Στη ζωή για να είναι κανείς πραγματικά ευτυχισμένος, πρέπει να ακολουθεί την αλήθεια του. Αλλά τι γίνεται όταν αυτή η αλήθεια είναι διπλή, και είναι ακόμα πιο δύσκολο να ζήσεις σύμφωνα με αυτή;

Την απάντηση έρχεται να δώσει η καμπάνια του Dewar’s, μία καμπάνια εμπνευσμένη από τη δική του αλήθεια. Γιατί αυτό το ουίσκι παλαιώνεται διπλά για αναπτύξει τη μοναδική του απαλή γεύση, ακόμη και όταν αυτή η διαδικασία κοστίζει σε χρόνο και σε κόπο. 

Στο Gazzetta εμπνευστήκαμε από τη συγκεκριμένη καμπάνια και βρήκαμε τους 5 αθλητές που ξεχωρίζουν για αυτό ακριβώς το στοιχείο: για το ότι μένουν πιστοί στις αξίες τους, εμπιστεύονται το ένστικτό τους, αφιερώνουν χρόνο και εξερευνούν νέα μονοπάτια –πάντα με επιτυχία. 

ΜΕΓΚΑΝ ΡΑΠΙΝΟ

Κάτοχος της Χρυσής Μπάλας, αρχηγός της εθνικής ομάδας γυναικών των ΗΠΑ, που κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο το καλοκαίρι, αλλά και με σπουδαία εξωγηπεδική δράση. Η Μέγκαν Ραπίνο είναι μια πολυσχιδής προσωπικότητα, μια μορφή η οποία με κάθε ευκαιρία προσπαθεί να περάσει το μήνυμά της για την ισότητα των φύλων, ειδικά στον χώρο του αθλητισμού. Με τον ετήσιο μισθό στο γυναικείο πρωτάθλημα των ΗΠΑ να είναι περίπου 45.000 ευρώ τον χρόνο, είναι δεδομένο ότι αρκετές αθλήτριες θα... ψαχτούν και για άλλα έσοδα με την 34χρονη να βρίσκει τον δρόμο της στην μόδα. Η Ραπίνο, αρχικά είναι συνιδρύτρια μαζί με συμπαίκτριές της από την Εθνική της re-inc, μιας εταιρίας ρούχων με το σλόγκαν «Ελευθερία. Ισότητα. Υπεράσπιση.», που παραπέμπει στο σύνθημα της γαλλικής επανάστασης, με αντικατάσταση ωστόσο της λέξης «αδελφότητα» γιατί «ενέχει σεξισμό», όπως λέει η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας. Παράλληλα, έχει κυκλοφορήσει και τη δική της σειρά ρούχων με brandname το επίθετό της και δείχνει να δραστηριοποιείται έντονα και εκτός του ποδοσφαίρου, μιας και τα ετήσια κέρδη της φτάνουν τις 170.000 ευρώ.

 

ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΜΠΕΚΑΜ

Λίγο πριν μετακινηθεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, είχε κυκλοφορήσει η είδηση ότι ο Άγγλος μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είχε ασφαλίσει το δεξί του πόδι έναντι 100.000.000 ευρώ. Και όχι άδικα... Ό,τι «έβγαινε» από αυτό το πόδι ήταν... διαμάντι και μπορούν άνετα να το επιβεβαιώσουν οι Φαν Νιστελρόι, Ρονάλντο, Ρούνεϊ κ.λπ., που έπαιρναν τα έτοιμα γκολ τους από αυτό. Πέρα από τις διαφημίσεις και τις χορηγίες, που σε κάθε ποδοσφαιριστή αποφέρουν εκατομμύρια ευρώ, έχει στην κατοχή του την αμερικανική ομάδα «Ίντερ Μαϊάμι», η οποία κοστίζει περί τα 6.000.000. Παράλληλα, το όνομά του είναι brand και το αξιοποιεί όλη η οικογένεια. Πέρα από τη γυναίκα του που έχει εταιρία ρούχων, αλλά και τον ίδιο, που λανσάρει άρωμα και προϊόντα περιποίησης για άνδρες, ρεπορτάζ αναφέρουν ότι ο γιος του Ρομέρο, όταν ήταν 12 χρονών πήρε αμοιβή 50.000€ για μια ημέρα δουλειάς σε γνωστή βρετανική εταιρία ρουχισμού και αξεσουάρ. Τέλος, διατελεί και πρέσβης καλής θελήσεως στην UNICEF και τη στηρίζει από το 2005. Το 2015, στα 10 χρόνια συνεργασίας τους, ιδρύθηκε ένα FUND με το όνομά του, το οποίο μέσα στη διάρκεια των χρόνων έχει βοηθήσει παιδιά ανά τον κόσμο που αντιμετωπίζουν προβλήματα βίας, εκφοβισμού μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης σε σχολεία. Μέσα στα χρόνια από κοινού, έχουν λανσάρει και την καμπάνια #EndViolence, που συνοδεύτηκε με την παραγωγή ταινίας μικρού μήκους, τονίζοντας πόσο μπορεί να αφήσει σημάδια για πάντα σε ένα παιδί η φυσική και ψυχολογική βία.

ΑΝΔΡΕΣ ΙΝΙΕΣΤΑ

«Botega Iniesta». Όχι, δεν είναι κάποια ιδιαίτερη ονομασία χαρακτηριστικής του κίνησης απ'όταν μεσουρανούσε στην Ισπανία και την Βαρκελώνη. Είναι ο αμπελώνας που διατηρεί από το 1999 στην γεννέτειρά του Fuenteabilla νοτιοανατολικά της Μαδρίτης. Παράδοση αποτελεί το κρασί στην οικογένεια, καθώς ο πατέρας του Χοσέ Αντόνιο Ινιέστα, ήταν σομελιέ. Έχει ειδική σειρά κρασιού με ονομασία «Minuto 116», το οποίο κυκλοφόρησε την περίοδο μετά το γκολ του στον τελικό του Μουντιάλ του 2010 στο 116ο λεπτό. Το 2017 είχε παραγγελίες του αστρονομικού νούμερου των 1.2 εκατομμύρια μπουκαλιών το 2017, αύξηση παραγωγής 500% συγκριτικά με το 2010. Εξαγωγές ύψους 2.5 δισεκατομμυρίων ευρώ σημειώνει κατά μέσο όρο, ενώ το κρασί του βρίσκεται σε 39 χώρες. Η μετακίνηση δε του Ινιέστα στην Ιαπωνία για λογαριασμό της Vissel Kobe, βοήθησε ακόμα περισσότερο την επιχείρηση να εξαπλωθεί. 

ΑΛΙΣΟΝ ΦΕΛΙΞ

Όταν πήρε το χρυσό μετάλλιο στα 200 μέτρα του Παγκοσμίου στον στίβο στο Βερολίνο, δήλωσε «ήθελα πολύ να το κάνω σε αυτό το στάδιο, να εκπροσωπήσω την χώρα μου και να κάνω υπερήφανο τον Τζέσε Όουενς, τον Αμερικανό που πήρε 4 χρυσά μετάλλια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου το 1936 και το πανηγύρισε μπροστά στον Χίτλερ. Ίσως η Άλισον Φέλιξ να είναι το πρότυπο κάθε νέας αφροαμερικανής. Πτυχιούχος και Ολυμπιονίκης, η 34χρονη, πλέον, αθλήτρια του στίβου είναι ό,τι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι ΗΠΑ σε αγωνιστικό και παράλληλα σε ανθρώπινο επίπεδο. Η Φέλιξ, πέραν του ότι από πολύ μικρή έδειξε το ταλέντο της κερδίζοντας χρυσά μετάλλια και σπάζοντας ρεκόρ, εξασφάλισε υποτροφία μέσω της Adidas, που ήταν χορηγός της και σπούδασε. Στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, από το οποίο και αποφοίτησε ως δασκάλα, πλέον δύναται να διδάξει σε παιδιά από 6-12 ετών. Δεν υπάρχει λόγος να γίνει απαρρίθμηση των ρεκόρ και των τίτλων της, αρκεί κανείς να σκεφτεί ότι η έξι φορές Ολυμπιονίκης έγινε μητέρα τον Νοέμβριο του 2018 και εξαιτίας αυτού, η τότε χορηγός της Nike δεν της ανανέωσε το συμβόλαιο εξαιτίας της εγκυμοσύνης της κι εκείνη, όχι μόνο βρήκε άλλη εταιρία ένδυσης, την Athleta, αλλά και υπερασπίζεται σθεναρά τα δικαιώματα των εγκύων, των αφροαμερικανίδων και των γυναικών αθλητριών ανά τον κόσμο. 
 

ΜΑΤΙΕ ΦΛΑΜΙΝΙ

Σε μια συζήτηση για το ποιος είναι ο ποδοσφαιριστής με την μεγαλύτερη περιουσία, εύκολα κάποιος θα πει ότι είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο ή ο Μέσι. Κι όμως... Ο πρώην άσσος των Άρσεναλ, Μίλαν και Κρίσταλ Πάλας μεταξύ άλλων, από το 2015 «τρέχει» μια εταιρία βιοχημικών προϊόντων, η οποία στόχο έχει να βρει ανανεώσιμες εναλλακτικές πηγές για τα προϊόντα που βασίζονται σε βενζίνη πετρέλαιο κ.λπ. Η εταιρία ονομάζεται GF Biochemicals και ήδη το λεβουλινικό οξύ που παράγει, έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται σε καλλυντικά στις μαζικές παραγωγές στην Ασία. Υπολογίζεται πως όλη η εξωαγωνιστική επιχειρηματική δράση του γάλλου μέσου, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, υπολογίζεται στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Να σημειωθεί, ότι στο τελευταίο συμβόλαιο που είχε υπογράψει με την Χετάφε, αμοιβόταν με €600.000 τον χρόνο.

Δείτε όλα τα βίντεο από την καμπάνια του Dewar’s, που διαμορφώθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory και ενέπνευσε το συγκεκριμένο αφιέρωμα, εδώ

Ο Χάρης Φραγκούλης είναι ο τρίτος πρωταγωνιστής της συγκεκριμένης καμπάνιας. Στις προηγούμενες ταινίες είχαν πρωταγωνιστήσει ο Στράτος Δρακούλης και ο Αλέξανδρος Φιωτάκης. 

Σκηνοθέτης των ταινιών είναι ο Daniel Bolda και την παραγωγή έκανε η Parasol.