Με κανόνες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Συζητιέται η υποχρεωτική χρήση μάσκας

Gazzetta team
Με κανόνες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Συζητιέται η υποχρεωτική χρήση μάσκας
Επιβεβαιώθηκε από τον Κώστα Καραμανλή οτι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, η χρήση μάσκας να είναι υποχρεωτική στα ΜΜΜ.

Σούπερ προσφορά* στα Virtual Sports | *Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ έχουν ήδη δρομολογήσει το σχέδιο για τη σταδιακή επαναφορά των λεωφορείων και των συρμών του μετρό στην κανονικότητα, με αύξηση των οχημάτων και μείωση των χρονοαποστάσεων, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Διαβεβαίωσε πως θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επόμενη μέρα «έτσι ώστε να τηρούνται όλοι οι αυστηροί κανόνες για την υγεία των πολιτών» ενώ επιβεβαίωσε ότι η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα μέσα μαζικής μεταφοράς συζητείται με το Υπουργείο Υγείας.

Μιλώντας σήμερα στον τηλεοπτικό σταθμό ΜEGA, για τα μέτρα προστασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς όταν ξεκινήσει η σταδιακή μετάβαση στην επόμενη ημέρα της κρίσης του κορονοϊού, αλλά και για τα μεγάλα έργα υποδομών που θα συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της οικονομίας, ο κ. Καραμανλής είπε:

«Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία μεγάλη ανησυχία. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την επόμενη ημέρα, διότι σιγά-σιγά μπαίνουμε σε μία σταδιακή αποκατάσταση». Προσέθεσε δε πως το υπουργείο εξετάζει μαζί με τους ειδικούς, ποια μέτρα προστασίας πρέπει να παίρνουν οι επιβάτες.

Επανέλαβε πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει λάβει αυτή τη στιγμή όλα τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς, επισημαίνοντας πως γίνονται όλες οι απαραίτητες απολυμάνσεις, έχουν ληφθεί μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, όπως η είσοδος των επιβατών από την πίσω πόρτα, αλλά και η μείωση κατά 50% των επιβατών μέσα στα λεωφορεία.

Επίσης, ανέφερε ότι σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η επιβατική κίνηση, αλλά και οι συνθήκες λόγω κορονοϊού, κυκλοφορούν στην Αθήνα 550 από τα περίπου 1.000 λεωφορεία. Εξήγησε πως ο λόγος που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν, και υπό κανονικές συνθήκες, περισσότερα από 1.000 λεωφορεία, είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ο οποίος είναι τα 16 έτη. «Δυστυχώς επί πέντε χρόνια η προηγούμενη κυβέρνηση δεν φρόντισε ούτε για την στοιχειώδη συντήρηση του στόλου, αλλά ούτε και για την ανανέωση του με καινούργια, φιλικά προς το περιβάλλον, λεωφορεία» σχολίασε. «Σύντομα στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα δούμε ηλεκτρικά και φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία» είπε και πρόσθεσε πως ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος τους επόμενους μήνες.