Κεραμέως: «Δεν έχω εισήγηση να μην ανοίξουν τα σχολεία» (vids)

Gazzetta team
Κεραμέως: «Δεν έχω εισήγηση να μην ανοίξουν τα σχολεία» (vids)
Η υπουργός Παιδείας άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να ανοίξουν, τελικά, τα σχολεία, από την άλλη, ωστόσο, ο Ηλίας Μόσιαλος λέει πως «η Δανία θα αποτελέσει πιλότο» για το τι θα γίνει.

Ανοικτό το ενδεχόμενο να ανοίξουν τα σχολεία άφησε με δηλώσεις της στον ΣΚΑΪ η Νίκη Κεραμέως.

Η υπουργός Παιδείας είπε συγκεκριμένα ότι «δεν έχω καμία τέτοια εισήγηση, να μην ανοίξουν τα σχολεία. Δεν έχω κανένα τέτοιο στοιχείο. Ο στόχος μετά το Πάσχα είναι να επανέλθουμε σε μία σταδιακή κανονικότητα».

Σημείωσε, δε, ότι «η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι πορεύεται με πρώτο γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας. Θα περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών» και συμπλήρωσε: «Ακούμε τους ειδικούς, τους λοιμωξιολόγους, που είναι αισιόδοξοι, αλλά τίποτα ακόμα δεν έχει κριθεί. Οι ημέρες που διανύουμε τώρα είναι οι πιο κρίσιμες και θα κρίνουν σε τι βαθμό τα σκληρά μέτρα που έχουμε πάρει αποδίδουν καρπούς. Τα μέχρι τώρα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά».

Για τις Πανελλαδικές, η κα Κεραμέως επανέλαβε ότι στόχος είναι να ξεκινήσουν τον Ιούνιο και εξέφρασε ικανοποίηση για το γεγονός ότι στα ΑΕΙ το 96% των μαθημάτων γίνεται εξ αποστάσεως.

Είπε, πάντως, πως το υπουργείο έχει προετοιμαστεί για όλα τα σενάρια και κατέληξε, λέγοντας: «Θέλω να πιστεύω ότι μετά τις διακοπές του Πάσχα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε κάποια βήματα για σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα».

Την ίδια στιγμή, βέβαια, ο καθηγητής του London School of Economics και εκπρόσωπος της Ελλάδας στους διεθνείς Οργανισμούς, Ηλίας Μόσιαλος, μιλώντας επίσης στον ΣΚΑΪ για το θέμα του ανοίγματος των σχολείων, είπε ότι θα κριθεί από τα αποτελέσματα που θα παρουσιαστούν στις αρχές Μαΐου, αλλά και από τα αποτελέσματα σε άλλες χώρες που προχώρησαν στο άνοιγμά τους, όπως η Δανία, όπου οι χώροι διδασκαλίας έχουν αναδιαταχθεί, τα περισσότερα μαθήματα γίνονται στην ύπαιθρο, τηρείται η απόσταση ασφαλείας των δύο μέτρων και τα παιδιά πλένουν κάθε ώρα τα χέρια τους.