Συνεχώς αυξανόμενο το ενδιαφέρον για το VR gaming
Οπότε ετοιμαστείτε για ποσοστά και γενικά…νούμερα. Προκύπτει λοιπόν ότι 16% των developers ετοιμάζουν τίτλους VR, σε αντίθεση με το 7% που είδαμε πέρυσι, με το Oculus Rift να είναι η δημοφιλέστερη πλατφόρμα-στόχος. Επιπλέον 15% των developers, σε σχέση με το 6% του 2015, δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ασχοληθούν με VR στον επόμενο τίτλο τους. Το 75% πιστεύει ότι η αγορά VR και AR μπορεί μπορεί να σταθεί οικονομικά στα πόδια της αλλά μόνο το 27% ότι θα φτάσει σε επίπεδα αποδοχής κονσόλας.
Το 40% θεωρεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης του AR/VR θα ξεπεράσει το ρυθμό ανάπτυξης των κονσολών, με το 1% να πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί μέχρι το 2018, το 44% να το περιμένει μέχρι το 2026 και το 54% να το βλέπει μέχρι το 2030. Επιπλέον το 38% περιμένει το VR να είναι στο 10% των αμερικανικών νοικοκυριών μέχρι το 2020, ενώ το 86% θέτει ως στόχο το 2030. 9% πιστεύει ότι δεν θα γίνει ποτέ αυτό. Ξεφεύγοντας από το VR, προκύπτει ότι η ανάπτυξη για PC έπεσε κατά 4%, στο 52% σε σχέση με πέρυσι. Μείωση κατά 1% σημειώθηκε για Wii U και 3DS, και άνοδος κατά 1% σε PS4 και Xbox One, με 27% και 23% των developers αντίστοιχα να ασχολούνται με την ανάπτυξη σχετικών τίτλων.
Το 90% των developers θεωρεί ότι τα eSports είναι σταθερή αγορά με προοπτικές, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 8% αύξηση σε σχέση με το 2015. Στην έρευνα συμμετείχαν 2.000 game developers από τη Βόρειο Αμερική. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την αναφορά αν διψάτε κι άλλο, κατευθυνόμενοι εδώ. -
Πηγή enternity.gr