Netflix: Σημαντική ενίσχυση στη συνδρομητική βάση έφερε το πακέτο με τις διαφημίσεις

Netflix: Σημαντική ενίσχυση στη συνδρομητική βάση έφερε το πακέτο με τις διαφημίσεις
Τα νέα στοιχεία του Netflix μαρτυρούν 40 εκατ. χρήστες στο νέο φθηνότερο πακέτο.

Το Netflix παρουσίασε πριν κάποιο καιρό το φθηνότερο πακέτο συνδρομής με τα διαφημιστικά μηνύματα και φαίνεται πως το πείραμα πέτυχε.

Η γνωστή πλατφόρμα ανακοίνωσε πως πλέον έχει σε αυτή τη μορφή συνδρομή 40 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες σε όλες τις χώρες που υποστηρίζεται, αριθμός σαφώς ανεβασμένος από τα 23 εκατομμύρια που είχαμε μάθε πριν από μερικούς μήνες.

Το νέο αυτό μοντέλο συνδρομής χρειάστηκε μόλις 6 μήνες για να φτάσει τα 5 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο 2022.

Μέχρι και τον Απρίλιο, το Netflix μετράει συνολικά πάνω από 270 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές σε όλα τα πακέτα και μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η βάση χρηστών με την ενίσχυση και του αθλητικού του περιεχομένου, ειδικά σε μεγάλες αγορές όπως η αμερικανική, όπου έχει μπει γερά τόσο στο NFL όσο και στο μποξ και το WWE.