Οι Έλληνες με τους περισσότερους followers: Σε ποια θέση βρίσκεται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Κώστας Τσιμίκας (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Οι Έλληνες με τους περισσότερους followers: Σε ποια θέση βρίσκεται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Κώστας Τσιμίκας (vid)
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να εξελίσσονται και να διαμορφώνουν το ψηφιακό μας τοπίο, οι influencers λειτουργούν ως παράγοντες επιρροής. Χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους για να συνδεθούν με τους πιστούς ακολούθους τους και να μοιραστούν διάφορες εμπειρίες από τη προσωπική τους ζωή.

Τα τελευταία χρόνια, έχει ξεκινήσει ένας σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ των influencers και των διασημοτήτων, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή σκηνή της showbiz, για τον αριθμό των followers στο Instagram.

Στην κορυφή της λίστας των Ελλήνων με τη μεγαλύτερη απήχηση βρίσκεται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο σούπερ σταρ του NBA έχει φτάσει τα 15,9 εκατομμύρια followers στο Instagram, προσελκύοντας ένα παγκόσμιο κοινό και αποτελώντας είδωλο για πολλούς, ειδικά για τα παιδιά.

Δεύτερος στη λίστα είναι ο Σπύρος Πανόπουλος. Ο Έλληνας μηχανικός, επιχειρηματίας και δημιουργός του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με το ελληνικό όνομα «Chaos», διαθέτει 2,6 εκατομμύρια χρήστες που ακολουθούν τον λογαριασμό του στο Instagram.

Στην τρίτη θέση έχουμε τον Κώστα Τσιμίκα και τον Άκη Πετρετζίκη, οι οποίοι έχουν από 1,8 εκατομμύρια followers.

Από την πρώτη δεκάδα δεν θα μπορούσε να λείπει η Ελένη Μενεγάκη. Ήταν από τις πρώτες που ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο followers και πλέον την ακολουθούν πάνω από 1,3 εκατομμύρια χρήστες.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η Ελένη Φουρέιρα, το προφίλ της οποίας εκτοξεύτηκε στα ύψη μετά τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision με την Κύπρο το 2018, μαζί με τον ηθοποιό Γιώργο Γεωργίου, τον Αλέξανδρο Κοψιάλη και την Ιωάννα Τούνη.

Η κούρσα για τους followers στο Instagram αντιπροσωπεύει την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της δημόσιας εικόνας και επιρροής. Τα άτομα αυτά έχουν αξιοποιήσει τη φήμη, το ταλέντο και το χάρισμά τους για να συγκεντρώσουν σημαντικούς οπαδούς, δημιουργώντας μια πλατφόρμα για προσωπικό branding και αλληλεπίδραση με ένα παγκόσμιο κοινό.