Αναβαθμισμένες υπηρεσίες και σύγχρονα εργαλεία εξυπηρέτησης από τη ΔΕΗ

Newsroom
Αναβαθμισμένες υπηρεσίες και σύγχρονα εργαλεία εξυπηρέτησης από τη ΔΕΗ
Η εξυπηρέτηση στη ΔΕΗ αλλάζει και γίνεται καλύτερη από ποτέ, για όλους!

Η ΔΕΗ συνεχίζει να καινοτομεί και να αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της, ώστε να κάνει πράξη και να αποδεικνύει καθημερινά, τη νέα, πελατοκεντρική της στρατηγική.

Στόχος είναι να απαντάει στις ανάγκες του κοινού με λύσεις! Λύσεις και θετικές εμπειρίες ώστε να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της σε όλα τα σημεία επαφής τους:

Είτε μέσα από ψηφιακά κανάλια.
Είτε μέσα από τα φυσικά καταστήματα.

......

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού, online για να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα, χωρίς αναμονή, στο κατάστημα που επιθυμούν και την ώρα που θέλουν.

......

Επίσης, μέσω της Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού, έχουν απαντήσεις, όλο το 24ωρο! Είτε μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός εξυπηρετεί άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Η ΔΕΗ πλέον, μέσα από όλες τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που εφαρμόζει, δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους! Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!