Δύο νέα «αριστεία» από τον Euro NCAP σε Polestar και Cupra (pics & vids)

Δύο νέα «αριστεία» από τον Euro NCAP σε Polestar και Cupra (pics & vids)
Cupra Formentor και Polestar 2 κατάφεραν να αποσπάσουν τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στα crash tests του Euro NCAP, παρέχοντας εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας σε όλους τους τομείς.

Οι αξιολογήσεις του Euro NCAP έχουν πολύ μεγάλη σημασία για αρκετούς υποψήφιους αγοραστές και το «παράσημο» των πέντε αστέρων, που είναι και η κορυφαία βαθμολογία, μόνο θετικά επηρεάζει την πορεία ενός μοντέλου. Τα δύο νέα αυτοκίνητα που αξιολόγησε ο Euro NCAP είναι το φουτουριστικό Polestar 2 και το Cupra Formentor. Πρόκειται για μοντέλα τα οποία ανήκουν σε νεοσύστατες μάρκες, παρόμοιας φιλοσοφίας. Η Polestar ήταν ο «βελτιωτής» των Volvo που παρείχε πακέτα αναβάθμισης για τα μοντέλα των Σουηδών και τα Cupra ήταν οι γρήγορες εκδόσεις των SEAT.

Volvo και SEAT λοιπόν αποφάσισαν να ανεξαρτητοποιήσουν την Polestar και την Cupra αντίστοιχα φτιάχνοντας δύο νέες μάρκες με high tech προφίλ και σημαία τους τις κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και τη σπορ συμπεριφορά. Επιστρέφοντας στα της... ασφάλειας, ο Euro NCAP πήρε δύο μοντέλα των εταιρειών και έκανε τις καθιερωμένες δοκιμές. Το αποτέλεσμα ήταν τα πέντε αστέρια και για τα δύο.

Με προστασία επιβατών στο 92%, προστασία παιδιών στο 89%, προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (ποδήλατα, πεζοί) στο 80% και αξιολόγηση των στάνταρ συστημάτων ασφαλείας στο 86%, το Polestar 2 δείχνει ότι η ασφάλεια ανήκει στις προτεραιότητες της μάρκας, «προίκα» που προέρχεται από τα Volvo τα οποία παραδοσιακά έχουν τον τίτλο «χρηματοκιβώτιο».

Οι αντίστοιχες τιμές που πέτυχε το Cupra Formentor είναι 93%, 88%, 68% και 80%. Το μοντέλο της ισπανικής φίρμας κατάφερε να ξεχωρίσει χάρη στους αερόσακους που βρίσκονται μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Σε μια σύγκρουση από τα πλάγια οι αερόσακοι αυτοί μειώνουν δραματικά την πιθανότητα να χτυπήσουν μεταξύ τους οι δύο αυτοί επιβάτες. Ο Euro NCAP έχει επίσης αναθεωρήσει τις δοκιμές των πλευρικών συγκρούσεων ώστε να περιλαμβάνουν προσαρμογές στην ταχύτητα και τη μάζα της δοκιμής, αυξάνοντας τη σοβαρότητα της σύγκρουσης.

Και για πρώτη φορά το Euro NCAP αξιολογεί την προστασία από κρούσεις από απόσταση, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και την πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ του με τον συνοδηγό. Ωστόσο ο Οργανισμός Ασφαλείας δεν αυξάνει μόνο τη δυσκολία των δοκιμών σύγκρουσης σε σχέση με την παθητική ασφάλεια, αλλά δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και τις τεχνολογίες πρόληψης ατυχημάτων. Παρακάτω στα βίντεο που ακολουθούν βλέπουμε αναλυτικά και με κάθε λεπτομέρεια τις δοκιμές πρόσκρουσης που έγιναν στα δύο αυτοκίνητα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!