Με αέρα από MotoGP το Abarth 595 (pics & vid) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Με αέρα από MotoGP το Abarth 595 (pics & vid) 
Δύο νέες εκδόσεις του Abarth 595 έρχονται για να τονώσουν τον ήδη ιδιαίτερο χαρακτήρα του, με τη μια από αυτές να έχει ρίζες στο MotoGP, μέσω της ομάδας της Yamaha.

Η Abarth μας συστήνει με δύο νέες εκδόσεις για το 595, οι οποίες θα έχουν και συλλεκτικό χαρακτήρα λόγω της περιορισμένης τους παραγωγής. Η πρώτη ονομάζεται Scorpionero και ξεχωρίζει από τις χρυσές λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Θα διατίθεται σε μαύρο, λευκό, μπλε και γκρι χρώμα και θα συνδυάζεται με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, που θα είναι βαμμένες σε χρυσό χρώμα.

Η οροφή στη συγκεκριμένη έκδοση θα έχει το μοτίβο της «σκακιέρας» και οι χειρολαβές, οι καθρέπτες και διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα θα είναι σε ανθρακί χρώμα, κάνοντας όμορφες αντιθέσεις. Στο εσωτερικό επίσης θα υπάρχουν πολλά μοναδικά στοιχεία της έκδοσης, όπως τα καθίσματα με την καλύτερη στήριξη, το κέντημα με το όνομα του μοντέλου και την ιταλική σημαία σε διάφορα σημεία, ενώ το ταμπελάκι αρίθμησης του αυτοκινήτου θα βρίσκεται σε χρυσό χρώμα. Θα κατασκευαστούν μόλις 2.000 μονάδες.

DNA κατευθείαν από τις πίστες

Η δεύτερη ειδική έκδοση του Abarth 595 ονομάζεται Monster Energy Yamaha και θα παραχθεί επίσης σε 2.000 κομμάτια. Η Abarth συνεργάζεται με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στo MotoGP από το 2015 και τα χρώματα αυτής της έκδοσης εμπνέονται από την YZR-M1 που οδηγεί ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Μάβερικ Βινιάλες τη σεζόν του 2020. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει το δικό του Abarth 595 σε σκέτο μαύρο χρώμα. Οι γκρι λεπτομέρειες δίνουν και εδώ το «παρών» και υπάρχουν σήματα της Monster Energy στο καπό, καθώς είναι ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς της Yamaha στο MotoGP. Στο εσωτερικό συναντάμε και πάλι το μπλε χρώμα σε αρκετά σημεία, όπως και προσκέφαλα με κεντημένο το σήμα της Monster και της Yamaha, μαζί με την επιγραφή Factory Racing.

Στο σύστημα πολυμέσων έχει τοποθετηθεί ένα νέο σύστημα τηλεμετρίας που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει real time τις επιδόσεις του στην πίστα. Να αναφέρουμε ότι στη συγκεκριμένη έκδοση έχουμε εξατμίσεις από τη Record Monza με κλαπέτο που μειώνει ή απελευθερώνει τον ήχο με το πάτημα ενός κουμπιού, αμορτισέρ της Koni με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) που αναγνωρίζει την επιφάνεια του δρόμου και προσαρμόζεται ανάλογα και φρένα με αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς με δισκόπλακα 284 χιλιοστά εμπρός και 240 χιλιοστά πίσω. Αμφότερες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν τον γνωστό τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτρων T-Jet με 165 ίππους και 230 Nm ροπής, που επιτρέπουν τη ολοκλήρωση του 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο εξάρι σασμάν ή αυτόματο με paddles πίσω από το τιμόνι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!