F1: Pole position μέσω… μπαριέρας (vids)

F1: Pole position μέσω… μπαριέρας (vids)
Αναλύουμε το ατύχημα του οδηγού της Ferrari που εξασφάλισε πρωτιά και προκάλεσε, αδίκως, αντιδράσεις

Από μόνη της σαν είδηση, η πρώτη pole position της Scuderia Ferrari από το Grand Prix στο Μεξικό το 2019, είναι κάτι που αναμενόμενα θα συζητιόταν πολύ. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που εξασφαλίστηκε με την SF21 του Σαρλ Λεκλέρκ να καταλήγει στις μπαριέρες! Κι όπως καταλαβαίνετε, στα social media γίνεται χαμός.

Πρώτο θέμα συζήτησης; Το κατά πόσο θα μπορούσε η εξέλιξη που έφερε κόκκινη σημαία στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών να… μοιάζει με το παρκάρισμα του Μίκαελ Σουμάχερ στη Ρασκάς, το 2006.


Και τότε κάποιος ερχόταν με φόρα να κλέψει την pole και τότε το συμβάν έφερε διακοπή της δράσης και κράτησε τον πρωταγωνιστή του στην κορυφή.

Μόνο που σε αντίθεση με εκείνη την έξυπνη, πονηρή αλλά τελικά αναποτελεσματική προσπάθεια του «Βέλτμαϊστερ», εδώ έχουμε να κάνουμε με σκόνη και θρύψαλα. Είναι άλλο πράγμα η κίνηση τακτικής κι άλλο το να καταλήγεις στον τοίχο καταστρέφοντας το μονοθέσιό σου.
Μάλιστα, το ατύχημα του Λεκλέρκ είναι πανομοιότυπο με εκείνο του Νικολά Λατίφι στην πρωινή, τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Στο σύμπλεγμα των στροφών της πισίνας και συγκεκριμένα στη #15, ο Μονεγάσκος στοχεύει λανθασμένα το apex, την κορυφή δηλαδή της στροφής.

Ο εμπρός δεξιός τροχός της Ferrari δεν «γλύφει» τη μπαριέρα όπως είναι το ιδεατό σενάριο αλλά τη χτυπά. Το κόκκινο μονοθέσιο αποσταθεροποιείται, περνάει βίαια πάνω από τα κερμπ και ακυβέρνητο πλέον, καταλήγει στην απέναντι μπαριέρα. Ουδεμία σκηνοθεσία, απλά ένα λάθος.


Και μάλιστα ένα λάθος που μπορεί να είναι κοστοβόρο. Ενώ γράφονται τούτα τα λόγια, πλανάται ακόμα ο κίνδυνος να χρειαστούν επιδιορθώσεις στη Ferrari που θα κοστίσουν. Αν χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, οι κανονισμοί ορίζουν απώλεια 5 θέσεων στο grid του αγώνα. Αν έχει ραγίσει το σασί και χρειάζεται αντικατάσταση, εκκίνηση από το pit lane.

Ευχή όλων ή τουλάχιστον των υγιώς σκεπτόμενων, είναι τώρα που μετά από καιρό βλέπουμε διαφορετική πλοκή στο έργο, να έχουμε την ευκαιρία να δούμε πως είναι γραμμένο το συγκεκριμένο σενάριο μέχρι τους τίτλους τέλους.



«Ήταν κρίμα που οι κατατακτήριες μου ολοκληρώθηκαν στις μπαριέρες. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα γιατί ακόμα δεν ξέρω που θα εκκινήσω, εξαρτάται από τη ζημιά στο μονοθέσιό μου», ήταν τα χαρακτηριστικά, πρώτα λόγια του Λεκλέρκ στις δηλώσεις της τηλεοπτικής κάλυψης.

Κάπου εδώ πρέπει να πούμε πως ήταν η πρώτη φορά που είχε την ευκαιρία να βρεθεί στο Q3 του αγώνα της πατρίδας του και προφανώς, λύγισε υπό πίεση. Άσχετα αν αυτό δεν θα κοστίσει. Διότι πίσω του έρχονταν τρεις οδηγοί που είχαν ταχύτερο ρυθμό και αν ολοκλήρωναν το γύρο τους δίχως λάθη, θα μπορούσαν να του κλέψουν την pole – ο τιμ μέιτ του στη Scuderia, Κάρλος Σάινθ, o Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes και φυσικά ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull που στο προηγούμενο sector, ήταν ενάμιση δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος. Πράγμα που αιτιολογεί και την έκρηξή του μέσω team radio!


Κάπως έτσι, σμιλεύθηκε το πιο συναρπαστικό grid εδώ και καιρό. Και σε μία αγωνιστική διαδρομή με ιδιαιτερότητες, ένα πεδίο μάχης όπου όλα μπορούν να συμβούν. Και θα τα σχολιάσουμε παρέα, στο F1 Live του Gazzetta που αρχίζει στις 15.30 της Κυριακής

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!