Σάινθ: «Λάθος η στρατηγική της Ferrari»

Σάινθ: «Λάθος η στρατηγική της Ferrari»
Παρότι ο Ισπανός πιλότος είχε εξαιρετικό ρυθμό στις κατατακτήριες, στον αγώνα της Πορτογαλίας δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί.

Η 11η θέση του Σάινθ στον τερματισμό του Γκραν Πρι της Πορτογαλίας την περασμένη Κυριακή ήταν κάτι που δεν ευχαρίστησε κανέναν στην ιταλική ομάδα. Την ίδια στιγμή, ο Λεκλέρ κατάφερε μια έκτη θέση, ωστόσο πολύτιμοι βαθμοί χάθηκαν από το πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς οι McLaren, με τις οποίες η Ferrari μάχεται για την τρίτη θέση, ήταν εμπρός τόσο με τον Νόρις, όσο και με τον Ρικιάρντο.

Την ίδια στιγμή φαντάζει μάλλον περίεργο το αποτέλεσμα, καθώς ο Σάινθ είχε την καλύτερη θέση στην εκκίνηση από τότε που αγωνίζεται για τους Ιταλούς, την 5η, έχοντας ένα εξαιρετικό ρυθμό στις κατατακτήριες. Μάλιστα άφησε τρεις θέσεις πίσω το Μονεγάσκο ομόσταβλό του, να ξεκινά στην 8η. Ωστόσο, στον αγώνα τα πάντα άλλαξαν.

Ο Ισπανός έχασε έξι θέσεις και τελικά έχασε και από τον Γκασλί, για να τερματίσει στην 11η θέση - ο πρώτος τερματισμός χωρίς πόντους από την ένταξή του στους κόκκινους.

Έχοντας ένα εξαιρετικό ρυθμό το Σάββατο, αναρωτιέται κανείς τι πήγε στραβά την ημέρα του αγώνα στην Πορτογαλία. Ο Σάινθ απαντά:

«Ειλικρινά, ο ρυθμός όλο το Σαββατοκύριακο ήταν καλός. Δεν νομίζω επίσης ότι ο ρυθμός του αγώνα ήταν το ζήτημα, αλλά το γεγονός ότι κάναμε λάθος με τη στρατηγική να πιέζουμε τα ελαστικά».

Συγκεκριμένα, η Ferrari έκανε τη στρατηγική επιλογή να αλλάξει ελαστικά πριν από οποιονδήποτε άλλο στον 21ο γύρο, σε μια προσπάθεια να βρεθεί ο Σάινθ εμπρός από Νόρις που θα έμπαινε στα πιτ στον επόμενο γύρο. Η προσπάθεια δεν έπιασε όμως, όπως εξηγεί ο Σάινθ.

«Πιέσαμε τον Λάντο και πήγαμε για το undercut, αλλά δυστυχώς δεν το πετύχαμε. Βγήκαμε πίσω από μια Williams, έπρεπε να πιέσω πολύ σκληρά. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικοί είναι αυτοί οι τρεις γύροι στην αρχή κάθε stint και προσπάθησα πολύ σκληρά για να πάρω τη θέση».

Με υπέρμετρη φθορά στα ελαστικά λόγω της προσπάθειας αυτής, ο Ισπανός αντί να περάσει τον Νόρις έχασε τέσσερις θέσεις μόνο στους τελευταίους 23 γύρους. Φυσικά, δεν ήταν μόνο η φθορά υπεύθυνη για το κακό αποτέλεσμα.

«Ήμασταν οι πρώτοι που σταματήσαμε για αλλαγή σε μεσαία γόμα και αυτή δεν είχε απόδοση στο αυτοκίνητό μας». Συμπλήρωσε ο Σάινθ.