Ενθουσιασμένοι με τον Μικ Σουμάχερ στη Haas

Gazzetta team
Ενθουσιασμένοι με τον Μικ Σουμάχερ στη Haas
Οι άνθρωποι της Haas διευκρίνισαν, ότι ο Μικ Σουμάχερ τα πήγε θαυμάσια στις δοκιμές που έγιναν στο Αμπου Ντάμπι, καθώς ο σκοπός ήταν να μάθει ο Γερμανός καλύτερα το αυτοκίνητό του και όχι να σπάσει τα χρονόμετρα.

Ο Μικ Σουμάχερ πέτυχε τον χειρότερο χρόνο μεταξύ των 15 οδηγών που πραγματοποίησαν την Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2020, δοκιμές στην πίστα του Αμπου Ντάμπι, όμως στη Haas δήλωσαν εξαιρετικά ευχαριστημένοι με αυτόν! Aκούγεται παράδοξο, όπως εξηγεί όμως ο αρχιμηχανικός αγώνων της Haas, Αγιάο Κομάτσου, ο Γερμανός έκανε σπουδαία δουλειά σε βάθος ενόψει της επόμενης σεζόν. Σύμφωνα με τον Ιάπωνα, «το κέντρο του βάρους ήταν να καταλάβει ο Μικ το αυτοκίνητο και να αρχίσει να παίζει με την ισορροπία, ώστε να το αξιοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Σε αυτή τη φάση δεν κοιτάζαμε για χρόνους στους γύρους, αλλά θέλαμε να μάθει πώς επιδρούν για παράδειγμα οι διαφορετικές ποσότητες βενζίνης».

Ο Κομάτσου με τον Γκροζάν.

Γι αυτό και δεν ήταν κατά κανένα τρόπο αντιπροσωπευτική η διαφορά των 3,614 δευτερολέπτων που χώριζε τελικά τον Σουμάχερ από τον Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος ήταν και ο γρηγορότερος των δοκιμαστικών στην πίστα του Αμπου Ντάμπι. Σύμφωνα με τον Κομάτσου, ο ρούκι της Formula 1 έπρεπε να αποκτήσει αίσθηση «με τη διαχείριση των ελαστικών με βαρύ αυτοκίνητο, τόσο σε υψηλές θερμοκρασίες της ασφάλτου όσο και το βραδάκι, όταν ήταν οι θερμοκρασίες χαμηλότερες». Όλα αυτά τα έκανε ο γιος του Σούμι πολύ σωστά, ενώ ο αρχιμηχανικός της Haas αποκάλυψε επίσης ότι «ο Μικ ζήτησε ο ίδιος πολλές αλλαγές στις ρυθμίσεις και αξιοποίησε τα εργαλεία που βρίσκονταν στη διάθεσή του».

Ο εφετινός πρωταθλητής της Formula 2 έκανε συνολικά 125 γύρους που ισοδυναμούν με το 228% της συνολικής απόστασης ενός Γκραν Πρι της Formula 1 στην πίστα Yas Marina, κάτι που τον χαροποίησε, ενώ τόνισε τα εξής: «Δεν είναι κάτι τέτοιο αυτονόητο στις δοκιμές. Είχαμε σκοπό να κάνουμε πολλούς γύρους, πολύτιμους γύρους και αυτό ήταν πολύ θετικό. Το κλειδί ήταν σήμερα, να μάθω να κατανοώ καλύτερα τα ελαστικά και γι αυτό ήταν οι δοκιμές διαρκείας πολύ καλές. Νομίζω ότι το πετύχαμε και τώρα έχω μία καλή γνώση, πάνω στην οποία μπορώ να χτίσω, ασχέτως εάν θα είναι λίγο διαφορετικά τα ελαστικά του χρόνου».

Ο Μικ νιώθει ήδη όμορφα στη Haas.

Ο Σουμάχερ τζούνιορ είχε επίσης την ευκαιρία να γνωρίσει περισσότερα μέλη της ομάδας της Haas, καθώς στις ελεύθερες δοκιμές της προηγούμενης Παρασκευής είχε συνεργαστεί με τους μηχανικούς του Κέβιν Μάγκνουσεν, ενώ τώρα δούλεψε με τους αντίστοιχους του Γκροζάν. Ο 22χρονος οδηγός τόνισε ότι νιώθει όμορφα στη νέα του ομάδα και συμπλήρωσε τα εξής: «Ήμουν πολύ ευτυχισμένος που μπόρεσα να είμαι σήμερα στο αυτοκίνητο και η οδήγηση με διασκέδασε πραγματικά. Χαίρομαι για την επόμενη χρονιά».

Η πραγματοποίηση τόσων πολλών γύρων επιβεβαίωσε –σύμφωνα με τον Κομάτσου- την εξαιρετική φυσική κατάσταση του Μικ. Ο Ιάπωνας εντυπωσιάστηκε ωστόσο και για άλλους λόγους από τον νεαρό Σουμάχερ για τον οποίο εξήγησε ότι «κατανόησε το πρόγραμμα και τι ακριβώς θέλαμε από αυτόν. Εκανε έντεκα δοκιμαστικές εκκινήσεις από τα πιτ της Formula 2 και στη διάρκεια της ημέρας προσαρμοζόταν ολοένα καλύτερα στις διαδικασίες. Στο τέλος έφτασε σε ένα καλό επίπεδο. Η προσέγγισή του ήταν εξαιρετική, το ίδιο και η αντίληψή του για το πρόγραμμα πώς θα βελτιώσει το αυτοκίνητο και τη συνεργασία με τους μηχανικούς σχετικά με τη διαχείριση των ελαστικών. Καταπληκτικά. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!