Οδηγούμε το Kymco Like II 125i CBS

Gazzetta team
Το Like θα σε κερδίσει με το στιλ και την ομορφιά του και δεν θα σου ζητήσει συμβιβασμούς στην ασφάλεια και στην πρακτικότητα για να ζήσεις μαζί του

lang="el-GR">Η καθημερινή μετακίνηση στις πόλεις είναι μια δύσκολη αποστολή. Σημαντικός σύμμαχος των εποχούμενων, όμως, εδώ και δεκαετίες, είναι τα δίκυκλα. Ιδιαίτερα τα μικρά, προσιτά σκούτερ, που μπορούν να καλύψουν πολύ μεγάλο μέρας των αναγκών μας για μετακίνηση με πολύ μικρό κόστος. Προτάσεις υπάρχουν πολλές στην αγορά από όλους τους κατασκευαστές, λίγες όμως είναι τόσο ξεχωριστές όσο το Like lang="el-GR"> της Kymco lang="el-GR">.

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_3.jpg" alt="" layout="fill">

lang="el-GR">Αρέσει με την πρώτη ματιά

lang="el-GR">

lang="el-GR">Αρκεί η πρώτη ματιά στο Like lang="el-GR"> για να σε μαγνητίσει. Ο Ιταλός σχεδιαστής του θέλησε να αποτίσει φόρο τιμής σε εκείνα τα ιταλικά σκούτερ που πλημμύρισαν τους δρόμους στα μέσα του προηγούμενου αιώνα και εν πολλοίς καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό την αισθητική μας και τα κατάφερε. Έτσι, μας έδωσε ένα σκούτερ που μας θυμίζει εκείνη την ωραία εποχή, αλλά μπορεί ταυτόχρονα να υπάρξει ως αυτόνομη οντότητα στο σήμερα της μοτοκίνησης.

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_4.jpg" alt="" layout="fill">

lang="el-GR">Τα πλαστικά συνδυάζονται όμορφα με το χρώμιο, με τη σέλα να αποτελεί επίσης μέρος της σχεδίασης τόσο με το σχήμα όσο και με το χρώμα, που αλλάζει ανάλογα με το χρώμα που είναι βαμμένο το μηχανάκι. Κάτι που κάνει εντύπωση ωστόσο είναι ότι η Kymco lang="el-GR"> δεν έμεινε στην εμφάνιση του Like lang="el-GR"> αλλά φρόντισε την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα του Like lang="el-GR">, με όλα τα μέρη του να φαίνονται στιβαρά και καλοφτιαγμένα. Ο πίνακας οργάνων έχει επίσης μια λίγο ρετρό αίσθηση στο αναλογικό ταχύμετρο, συνοδεύεται ωστόσο από δύο ψηφιακές οθόνες που παρέχουν τις υπόλοιπες πληροφορίες.

lang="el-GR">

lang="el-GR">Όμορφο και πρακτικό

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_8.jpg" alt="" layout="fill">

lang="el-GR">Η πρακτικότητα είναι άλλος ένας τομέας στον οποίο έχει δοθεί προσοχή. Κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας μεγάλος χώρος, που μπορεί να μη χωράει ένα full lang="el-GR"> face lang="el-GR"> κράνος, χωράει όμως ένα jet lang="el-GR"> κράνος και αρκετά άλλα πράγματα. Στην ποδιά υπάρχει ένα ντουλαπάκι που κλειδώνει αυτόματα μαζί με την κλειδαριά και έχει αρκετό χώρο για έγγραφα και το κινητό σας τηλέφωνο, το οποίο μπορείτε ταυτόχρονα να φορτίζετε από τη θύρα USB lang="el-GR">. Στο εμπρός μέρος της σέλας υπάρχει και ένας γάντζος για να στερεώνετε τις τσάντες σας.

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_7.jpg" alt="" layout="fill">

lang="el-GR">Κατά βάση το Like lang="el-GR"> είναι ένα μικρό σκούτερ πόλης με τροχούς 12 ιντσών και επίπεδο πάτωμα. Κινείται από ένα αερόψυκτο μοτέρ 125 κ.εκ. που αποδίδει 11,6 ίππους και όταν είναι γεμάτο ζυγίζει 126 κιλά. Το στενό σχετικά τιμόνι και το χαμηλό ύψος της σέλας το κάνουν εύκολο στην οδήγηση για όλες τις σωματικές διαπλάσεις, εκτός ίσως από τους δίμετρους με τα πολύ μακριά άκρα.

lang="el-GR">

lang="el-GR">Ικανό και στο δρόμο

lang="el-GR">

lang="el-GR">Στην πράξη το Like lang="el-GR"> δεν προβληματίζει σε κανένα σημείο. Ο κινητήρας έχει αρκετή δύναμη για να ξεκινάει γρήγορα στα φανάρια και να φτάνει με ευκολία σε ταχύτητες γύρω στα 60 km lang="el-GR">/h lang="el-GR">. Ύστερα από αυτό η επιτάχυνση είναι κάπως μικρότερη, μέχρι να φτάσει στα περίπου 100 km lang="el-GR">/h lang="el-GR">, που είναι η μέγιστη ταχύτητα που θα δείτε στο κοντέρ. Το μοτέρ είναι επίσης αξιοσημείωτα ήσυχο, τουλάχιστον όσο οι στροφές δεν ανεβαίνουν πολύ ψηλά, και δεν παράγει κραδασμούς. Είναι και αρκετά οικονομικό καθώς τα 3,3 - 3,5 λίτρα ανά 100 km lang="el-GR"> που ζητάει είναι τιμή απόλυτα ικανοποιητική.

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_5.jpg" alt="" layout="fill">

lang="el-GR">Οδηγώντας το Like lang="el-GR"> αμέσως σε κερδίζει με τη συμπεριφορά του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σκούτερ με 12ρηδες τροχούς και με σχετικά σφικτή ρύθμιση στις αναρτήσεις. Η ευελιξία μέσα στην κίνηση της πόλης είναι όπως αναμενόταν πολύ καλή ενώ η σφιχτή ανάρτηση, που μπορεί να είναι λίγο απότομη όταν περνάει πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος, αποζημιώνει με τη σταθερότητα σε πιο ανοιχτούς δρόμους.

lang="el-GR">

lang="el-GR">Φρένα - άγκυρες

lang="el-GR">

lang="el-GR">Το πιο δυνατό σημείο του Like lang="el-GR"> όμως είναι τα φρένα του. Η Kymco lang="el-GR"> έχει εφοδιάσει το Like lang="el-GR"> με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS lang="el-GR">. Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί το εμπρός φρένο (τα δύο από τα τρία έμβολα) ενώ η αριστερή ενεργοποιεί το πίσω φρένο και το τρίτο έμβολο του μπροστινού. Το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατό φρενάρισμα και με καλή αίσθηση, που δίνει σιγουριά και αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό.

lang="el-GR">

class="contains-amp-img"> class="contain" src="/sites/default/files/migrated/2020/09/like_ii_6.jpg" alt="" layout="fill">