Το Korres 4 εντυπωσιάζει και τον Μάκινεν!

Eίναι δυνατόν, ένας Έλληνας ρομαντικός να σχεδιάσει και να κατασκευάσει το απόλυτο αυτοκίνητο που μπορεί να εντυπωσιάσει ακόμα και τον Τόμυ Μάκινεν, δίχως εκατοντάδες εκατομμύρια budget και δίχως προηγούμενη εμπειρία; Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας... Μάλλον ναι.


Ο Δημήτρης Κορρές μάς αποδεικνύει, πως όταν το όραμα συνδυαστεί με πείσμα, γνώση και εφευρετικότητα, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Ο Δημήτρης Κορρές, ασχολείται με προκλητικά εγχειρήματα εξαιρετικού βαθμού δυσκολίας. Μεταφέρει ολόκληρα κτίρια ή δημιουργεί αυτοκίνητα με ριζοσπαστική σχεδίαση. Γιατί; Γιατί είναι ένα ανήσυχο πνεύμα. Το Korres Project 4, είναι η τέταρτη εκδοχή του αυτοκινήτου που θέλει να θεσπίσει νέα στάνταρ στο σχεδιασμό αναρτήσεων. Ένα αυτοκίνητο με μοναδικές δυνατότητες, που είναι το επιστέγασμα προσπαθειών δέκα ετών. Το Korres 4 χρησιμοποιεί έναν 7λιτρο V8 κινητήρα της GM, με 505 ίππους και 65 χλγμ. ροπή, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου. Ως σχεδίαση ξεκίνησε το 2009 και πολλοί ταλαντούχοι Έλληνες μηχανικοί συμμετείχαν στην τελική φάση της ολοκλήρωσης του αυτοκινήτου και πλαισίωσαν τον Κορρέ. Το θέμα των αναρτήσεων ανατέθηκε στον Μιχάλη Ζώτο, ο Μάνος Βορδοναράκης, ο Βασίλης Σπανδάγος και η Δωροθέα Μητροπούλου ασχολούνται με την σχεδίαση και τα μηχανολογικά, ο Φράγκος Φραγκόπουλος ασχολείται με τη σύνθεση και την εφαρμογή των μηχανικών μερών, ενώ ο καρτίστας Στόγιαν Γκόσεβιτς είναι οδηγός εξέλιξης και ασχολείται μεταξύ άλλων με την έρευνα στο Ίντερνετ, την επικοινωνία και την οικονομική διαχείριση.
Η ανάρτηση, ως έμπνευση προέκυψε από αυτήν του 2CV, αλλά ο σχεδιασμός έγινε από τον Δημήτρη Κορρέ και παρά το γεγονός πως σχεδιαστικά μοιάζει με του 2CV ως αποτέλεσμα δεν έχει καμμιά σχέση. H ανάρτηση έχει τεράστιες διαδρμές ενώ υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους από το έδαφος. Όσο το αυτοκίνητο χαμηλώνει, η ανάρτηση σκληραίνει, για καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο, εκεί δηλαδή όπου οι διαδρομές της ανάρτησης είναι μικρότερες. Η μετάδοση μαζί με τα διαφορικά και τα ημιαξόνια θα κατασκευαστεί κατά παραγγελία από τον McIntosh, γνωστό περισσότερο για την δουλειά που προσφέρει στο Gymkhana Fiesta του Ken Block. Βέβαια, ένα από τα δυσκολότερα προβλήματα ήταν αυτό της αεροδυναμικής. Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο επειδή δεν έχει προβόλους -για να μπορεί να σκαρφαλώνει- δεν ήτανν δυνατόν να έχει ταυτόχρονα και καλή αεροδυναμική. Ο Νίκος Τομπάζης της Ferrari, σύστησε την TotalSim, μια αγγλική εταιρεία αεροδυναμικών μελετών στην οποία ανατέθηκε να βρεθεί ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ της αισθητικής και του αεροδυναμικού βέλτιστου αποτελέσματος. Τα περισσότερα από τα μισά μεταλικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου είναι φρεζαριστά, γεγονός που συνεπάγεται στιβαρότητα, αξιοπιστία, υψηλή αισθητική και όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εξοικονόμιση βάρους καθώς το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.600 κιλά.
Τα πρώτα αυτοκίνητα συναρμολογούνται αυτές τις ημέρες στις εγκαταστάσεις της Replicar στην Κατερίνη.

www.korres-engineering.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!