Toyota πρώτη, υπό την πίεση της Porsche στο Λε Μαν

Πέτρος Πιτσίνης
Η TS050 Hybrid με τον νούμερο 7 που κέρδισε την pole position, διατηρεί την πρωτοπορία στον 24ωρο αγώνα αντοχής, ελάχιστα δευτερόλεπτα εμπρός από την #1 Porsche 919 Hybrid.

Μετά από 6 ώρες αγώνα, η Toyota συνεχίζει στο Circuit de la Sarthe να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία που επέδειξε από τις κατατακτήριες. Τα τρία αυτοκίνητά της συνεχίζουν κανονικά, με πρώτο το #7 και τα #8 και #9 να ακολουθούν στην τρίτη και τέταρτη θέση, όχι όμως χωρίς αντίπαλο.

Καθημερινά ειδικά στοιχήματα στη Novibet (21+).

Η Porsche 919 Hybrid με τον αριθμό 1 βρίσκεται στη δεύτερη θέση τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, με διαφορά μόλις μισού λεπτού από τον την #7 Toyota. H δεύτερη 919 της Porsche αναγκάστηκε να μείνει στα pit για περίπου μια ώρα και έτσι έχει, προς το παρόν, βγει εκτός παιχνιδιού στην 54η θέση της κατάταξης.

Στην κατηγορία P2 ο ανηψιός του αείμνηστου΄Άιρτον Σένα, ο Μπούνο Σένα, διατηρεί την Gibson της ομάδας Vaillante Rebellion στην πρώτη θέση και 5η γενικής, ακολουθούμενος από το γιό ενός ακόμα θρύλου, του Νέλσον Πικέ. Ο Πικέ jr είναι μέλος της ίδιας ομάδας και οδηγεί το ίδιο ακριβώς πρωτότυπο, με διαφορά λίγο μεγαλύτερη του ενός λεπτού από το Βραζιλιάνο συναθλητή του.

Στην κατηγορία GTE Pro η #97 Aston Martin Vantage προηγείται λίγο μετά τις 6 ώρες, όλα όμως δείχνουν ότι μάλλον δεν θα αντέξει την πίεση των#67 και #66 Ford GT, τα οποία ακολουθούν με λίγα δευτερόλεπτα διαφορά.

Στην κατηγορία, τέλος GTE Am, μια ακόμα Aston Martin Vantage με τον αριθμό 98 προηγείται της #84 Ferrari 488 GTE.