BMW: Ιστορική χρονιά πωλήσεων το 2021

Στάθης Κοκκορόγιαννης
BMW: Ιστορική χρονιά πωλήσεων το 2021
Η BMW σημείωσε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021, με τον Όμιλο να καταγράφει συνολικά περισσότερες από 2,5 εκατομμύρια ταξινομίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το 2021, το BMW Group σημείωσε αύξηση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων κατά 8,4% συγκριτικά με το 2020. Μάλιστα οι συνολικές παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων των BMW, Mini και Rolls-Royce έφτασαν τις 2.521.525 μονάδες. Οι πωλήσεις της BMW έφτασαν σε ιστορικά επίπεδα για την γερμανική φίρμα με 2.213.795 μονάδες συνολικά την περασμένη χρονιά. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν μάλιστα κατά 9,1%. Η εταιρεία επιπλέον υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το 2021, φτάνοντας τις 103.855 μονάδες συνολικά, αύξηση που αγγίζει το 133,2%.

Στην Ευρώπη, οι συνολικές πωλήσεις των BMW και Mini ανήλθαν στις 948.087 μονάδες, αύξηση κατά 3,9%. Το Βέλγιο σηματοδότησε μία ιστορική πρωτιά για την εταιρεία, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία, η BMW ηγήθηκε σε πωλήσεις στο Βέλγιο στο σύνολο της χρονιάς και για πρώτη φορά σε αγορά της Ευρώπης. Η Ολλανδία έφτασε επίσης σε επίπεδα ρεκόρ όλων των εποχών. Η νέα BMW iX3 ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην πολυτελή κατηγορία, με 2.733 ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων.

BMW iX

Το BMW Group συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο στην κατηγορία του στη Γερμανία. Όμως οι νέες παραδόσεις μειώθηκαν κατά 6,8% στις 267.917 μονάδες συνολικά. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν φτάνοντας τις 27.248 ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων. Συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων των 43.842 Plug-in Υβριδικών (PHEV), το ένα τέταρτο όλων των οχημάτων που παραδόθηκαν στη Γερμανία ήταν ηλεκτροκίνητα.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι παραδόσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 20,8% στις 336.644 μονάδες, επανερχόμενη στα επίπεδα του 2019. Η Mini πούλησε 29.930 οχήματα τις Ηνωμένες Πολιτείες το 2021 και σημείωσε αύξηση 6,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Το μοντέλο BMW X συγκέντρωσε ποσοστό 60% επί των συνολικών πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες τη περασμένη χρονιά.

BMW i4

Στην Κίνα, το BMW Group για μία φορά αύξησε τις πωλήσεις της σε ιστορικά υψηλά επίπεδα το 2021. Συνολικά 846.237 οχήματα BMW και Mini παραδόθηκαν σε νέους αγοραστές στην Κίνα, με τη γερμανική φίρμα να σημειώνει αύξηση κατά 8.9%. Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα διατήρησαν ισχυρό momentum με αύξηση 69,6% και περισσότερες από 21.000 μονάδες της BMW iX3 που είναι η νέα σταρ της φίρμας.. Η Νότια Κορέα, η 5η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, αύξησε επίσης τις πωλήσεις της κατά 11,0% το 2021, με 77.592 μονάδες.

Με συνολικές παραδόσεις 163.542 M οχημάτων, αύξηση κατά 13,4%, η BMW M σημείωσε και πάλι πωλήσεις ρεκόρ όλων των εποχών στις κατηγορίες οχημάτων επιδόσεων και υψηλών επιδόσεων. Οι νέες BMW M3 και BMW M4 διέγραψαν μία ιδιαίτερα επιτυχή πορεία το 2021 σύμφωνα με την εταιρεία. Οι πωλήσεις των BMW X5 M και BMW X6 M Sports Activity Vehicles αυξήθηκαν επίσης έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Στην κατηγορία μοντέλων επιδόσεων, η άνοδος προήλθε κυρίως από τις εκδόσεις της νέας Σειράς 4 και ιδιαίτερα από την Σειρά 4 Coupé.

BMW X3

Η Mini παρέδωσε 302.144 οχήματα την περσινή χρονιά και σημείωσε αύξηση +3,3% έναντι του 2020. Περίπου το 17% από αυτά τα νέα μοντέλα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά. Από την άλλη, η Rolls-Royce Motor Cars ανέφερε τον υψηλότερο αριθμό παγκόσμιων πωλήσεων στην 117-χρονη ιστορία της μάρκας, με 5.586 μονάδες, άυξηση της τάξεως του 48,7% σε σχέση με το 2020. Το σύνολο αυτό περιλαμβάνει ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών στις περισσότερες περιοχές όπως, η Ευρύτερη Περιφέρεια της Κίνας, οι ΗΠΑ και η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο.

BMW M4

Ο Πίτερ Νότα, μέλος Διοικτητικού Συμβουλίου της BMW AG και υπεύθυνος πελατών, μαρκών και πωλήσεων δήλωσε για την πορεία της εταιρείας το 2021: «Παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και τη συνεχιζόμενη πανδημία: Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων το 2021, χάρη στην εξαιρετική λειτουργική απόδοση και την άριστη γκάμα προϊόντων μας. Οι μάρκες μας σε πολλές περιπτώσεις πέτυχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία τους σε παγκόσμια επίπεδο – με τη μάρκα BMW να βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, κατέχοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Με πάνω από 100.000 πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων την περασμένη χρονιά, σαφής στόχος μας ήταν να εντείνουμε τις προσπάθειές μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το 2022 επιθυμία μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη και θα επεκτείνουμε συστηματικά τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας. Έχουμε θέσει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης σε αυτό τον τομέα και σκοπεύουμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από πέρσι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!