Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ9 (vid)

Βασίλης Ορφανός
Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ9 (vid)
Ο Έλληνας αναβάτης με τους περισσότερους τερματισμούς στο θρυλικό αγώνα, μοιράζεται εντυπώσεις από την 9η ειδική διαδρομή.

Για μια ακόμη ημέρα στο Ράλλυ Ντακάρ, είχαμε μεγάλες μάχες ειδικά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών. Εξαπολύθηκε μεγάλη επίθεση από τις ομάδες των Honda και ΚΤΜ. Και οι δύο ομάδες με την ελίτ των αναβατών τους εναλλάσσονται στην σημερινή κατάταξη της ειδικής. Σε αυτό το σημείο αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι οι ειδικές διαδρομές στον φετινό αγώνα δεν είναι μεγάλες, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά δύσκολο να δημιουργηθούν μεγάλες διαφορές ή να καλυφθεί χαμένο έδαφος από αναβάτες που την πρώτη εβδομάδα για διάφορους λόγους έμειναν πίσω σε θέσεις, ενώ τώρα επανακάμπτουν.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι την σημερινή κέρδισε με Honda ο Χόσε Ιγνάσιο με χρόνο 2 ώρες 29 λεπτά και 30 δεύτερα. Με αυτή τη νίκη του μπορεί ο Χιλιανός αναβάτης να μείωσε πολύ λίγο την μεγάλη διαφορά της μισής ώρας από την πρώτη θέση στη γενική, αλλά τέτοιου είδους νίκες βοηθούν τα μέγιστα στη ψυχολογία όλης της ομάδας.

Εξίσου γρήγορα όμως κινήθηκε και ο Αυστριακός αναβάτης της ΚΤΜ και παγκόσμιος πρωταθλητής στα rally raid, Ματίας Βάλκνερ. Αυτός ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων των δύο αναβατών είχε συνέπεια την απομάκρυνση από την πρώτη θέση του Σαμ Σάντερλαντ. Έτσι για δεύτερη φορά ο Σάντερλαντ πέφτει στη δεύτερη θέση γενικής στον αγώνα, και βλέπουμε τον Βάλκνερ να περνάει αυτός πρώτος στην γενική κατάταξη. Όλες αυτές τις ημέρες ο συγκεκριμένος αναβάτης, κάνει πολύ καλή διαχείριση της ταχύτητάς του, μαζί με μια σοβαρή τακτική στην πλοήγηση που πλέον αποδίδει καρπούς. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ο βασικός διεκδικητής της νίκης για φέτος. Ο αγώνας όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα, θέλει σύνεση και προσοχή.

dakar

Δεύτερος στη γενική έχει περάσει πλέον ο Σαμ Σάντερλαντ της Gas-Gas με 2 λεπτά και 12 δευτ. διαφορά. Τρίτος ο Άντριεν Βαν Μπέβερεν με Yamaha στα 3:56 πίσω, τέταρτος ο Πάμπλο Κουιντανίλα με Ηοnda στα 4:41 από την κορυφή, πέμπτος ο περσινός νικητής Κέβιν Μπεναβίδες με ΚΤΜ στα 10:22 και έκτος ο Τζόαν Μπαρέντα με Honda στα 10:57 από τον πρώτο.

Αυτοί οι έξι αναβάτες μέχρι το τέλος, εκτός σοβαρού απροόπτου, θα παίξουν για την νίκη. Πλεονέκτημα θα έχει ποιος θα παραμείνει ψύχραιμος και θα διαχειριστεί καλύτερα αυτήν την πίεση, γιατί -πιστέψτε με- για να κερδίσεις σε έναν αγώνα σαν το Ντακάρ απαιτεί πρώτα από όλα ψυχολογία και χαρακτήρα, εκτός της ταχύτητας. Την ταχύτητα την έχουν όλοι τους. Μένει ποιος θα κάνει τα λιγότερα ή κανένα λάθος μέχρι τον τερματισμό.

Ο Έλληνας αναβάτης Βασίλης Μπούδρος συνεχίζει αργά αλλά σταθερά και σήμερα έκανε ακόμα ένα βήμα για τον τερματισμό. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 77η θέση της γενικής 10 ολόκληρα λεπτά πίσω από ένα θρύλο αναβάτη του Ντακάρ. Ο Φράνκο Πίκο είναι 76ος και αγωνίζεται ανελλιπώς από την δεκαετία του 1980 με Yamaha.

Αύριο ο αγώνας θα κινηθεί δυτικά με τερματισμό στην πόλη Μπίσα και θα χρειαστεί όλοι οι αγωνιζόμενοι να καλύψουν 759 χλμ. στο σύνολο, εκ των οποίων τα 375 χλμ. ειδικής διαδρομής, πλησιάζοντας προς την πόλη Τζέντα που είναι και ο τερματισμός στις 14 Ιανουαρίου. Όλοι οι αγωνιζόμενοι που συνεχίζουν θα χρειαστεί να διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνάμεις τους προκειμένου να φτάσουν στο τέρμα. Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας γιατί μέχρι το τέλος όλα μπορεί να αλλάξουν. Αυτό άλλωστε είναι ένα γεγονός που χαρακτηρίζει το Ράλλυ Ντακάρ από το ξεκίνημά του μέχρι σήμερα.

Στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη, για τα μυστικά της αγωνιστικής Οδύσσειας του Ράλλυ Ντακάρ.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!