Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ7 (vid)

Βασίλης Ορφανός
Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ7 (vid)
Ο Έλληνας αναβάτης με τους περισσότερους τερματισμούς στο θρυλικό αγώνα, μοιράζεται εντυπώσεις από τη έβδομη ειδική διαδρομή.

Μετά από μία ημέρα ξεκούρασης, ξεκίνησε η δεύτερη και τελευταία εβδομάδα του Ράλλυ Ντακάρ. Μία εβδομάδα που χρειάζεται προσοχή και συγκέντρωση. Δεν υπάρχει πλέον η πολυτέλεια λάθους, ειδικά για όσους αναβάτες βρίσκονται στην πρώτη δεκαπεντάδα της γενικής, γιατί θα τους απομακρύνει από την κορυφή και μετά, όσο περνούν οι μέρες, θα είναι πολύ πιο δύσκολο να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Κάθε μέτρο που περνάει δεν ξαναγυρνάει - έχουν περάσει ήδη τα μισά χιλιόμετρα του αγώνα και μετράμε ανάποδα για τον τερματισμό.

Σήμερα στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι είχαμε μια αλλαγή στη στρατηγική της εργοστασιακής ομάδας της Honda. Είδαμε τους αναβάτες της να ξεκινούν μια αντεπίθεση που θα κρατήσει μέχρι το τέλος του φετινού Ντακάρ. Αυτό επιβεβαιώνεται από την νίκη τους στη διαδρομή από τη Ριάντ προς την πόλη Αλ Νταουαντίμι, μετά από 402 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής, σε σύνολο των 701. Νικητής αναδείχθηκε ο Χιλιανός αναβάτης Χοσέ Ιγνάσιο, με δεύτερο τον περυσινό ομόσταβλό του και νυν αναβάτη της KTM, Κέβιν Μπεναβίδες, που ήταν μόλις 44 δευτερόλεπτα μακριά. Τρίτος ήταν ο Χοάν Μπαρέντα Μπόρτ, επίσης με Honda, συνεχίζοντας την αντεπίθεσή του μετά τον τραυματισμό που είχε δύο ημέρες νωρίτερα.

Matthias Walkner

Όμως η ιδιαίτερη εξέλιξη είναι πως άλλαξε η κορυφή της γενικής, με τον Γάλλο εργοστασιακό αναβάτη της Yamaha, Άντριεν Βαν Μπέβερεν, να παίρνει τα ηνία. Έχουμε γράψει ήδη πως φέτος έχει όλα τα εχέγγυα να κερδίσει. Οδηγεί γρήγορα, χωρίς λάθη στην πλοήγηση, θέλει πρώτα να τερματίσει και γιατί όχι, να κερδίσει. Στο χέρι του είναι. Δεύτερος και διεκδικητής και αυτός με τη σειρά του για τη νίκη είναι ο Αυστριακός αναβάτης της KTM, Ματίας Γουόλκνερ, με τρίτο τον περσινό νικητή Μπεναβίδες.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή την δεύτερη και τελευταία εβδομάδα του αγώνα, θα δούμε τρομερές μάχες. Οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται τα τελευταία χρόνια με τους νέους κανονισμούς των 450 κ.εκ. με το χαμηλό βάρος και την ευκινησία που έχουν, μπορούν και μετατρέπονται σε «φονικά όπλα» στα χέρια των εργοστασιακών αναβατών. Γι’ αυτό και παρατηρούμε στα βίντεο του αγώνα τον τρόπο που κινούνται μέσα στις ειδικές, θυμίζοντας κάτι μεταξύ motocross και enduro σε πολύ γρήγορες ανοιχτές διαδρομές.

Sam Sunderland

Ο Έλληνας αναβάτης Βασίλης Μπούδρος συνεχίζει τους σταθερούς τερματισμούς στις πίσω θέσεις της γενικής, χωρίς να ρισκάρει, με το όνομά του να φιγουράρει στην 82η θέση της γενικής.

Αύριο ο αγώνας συνεχίζεται με κατεύθυνση προς τα νότια της χώρας και στην πόλη Γουαντί Αντ Νταουαζίρ, με μια μεγάλη απλή διαδρομή 435 χιλιομέτρων το πρωί, για να μπουν και αγωνιστούν στην ειδική των 395 χιλιομέτρων. Στα πρώτα 200 χιλιόμετρά της έχει μόνο άμμο για όσο μακριά μπορεί να δει το μάτι, με τους αγωνιζόμενους να περνούν από την μία αμμώδη κοιλάδα στην άλλη.

Στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη, για τα μυστικά της αγωνιστικής Οδύσσειας του Ράλλυ Ντακάρ.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!