Ράλι Ισπανίας: Όλα τα σενάρια τίτλου

Πάνος Σεϊτανίδης
Ράλι Ισπανίας: Όλα τα σενάρια τίτλου
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ μπορεί να χριστεί για όγδοη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC

Μετά από δέκα συναρπαστικούς γύρους, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι μπαίνει στην τελική ευθεία, με τη διεξαγωγή δύο αγώνων που θα κρίνουν το φετινό θρόνο. Δύο ασφάλτινων δοκιμασιών, αρχής γενομένης από το Ράλι Ισπανίας που είναι ήδη σε εξέλιξη και περιλαμβάνει 17 ειδικές διαδρομές που απλώνονται σε 280 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Ο Σεμπαστιέν Οζιέ πάτησε γκάζι έχοντας προβάδισμα 24 πόντων έναντι του Έλφιν Έβανς, με τον τιμ μέιτ του στην Toyota Gazoo Racing να είναι ο μοναδικός που μπορεί ακόμα να τον κρατήσει μακριά από τον όγδοο παγκόσμιο τίτλο. Κι ας είναι με την πλάτη στον τοίχο.

Βέβαια το ίδιο ίσχυε και στη Φινλανδία κι εκεί ο Ουαλός πήρε μία επιβλητική νίκη, σε ένα ράλι που αποτελεί πραγματική δοκιμασία. Με τον Οζιέ μόλις πέμπτο, είχαμε παράταση στην υπόθεση στέψη. Πως μπορεί λοιπόν να πάρει τον τίτλο ο Γάλλος αυτή την Κυριακή;

O αριθμός-κλειδί είναι το 30. Με αυτή να είναι η μέγιστη συγκομιδή σε ένα ράλι (25 βαθμοί από τη νίκη και 5 από την πρωτιά στην Power Stage), ο Οζιέ θέλει να πάει στο φινάλε της σεζόν στη Μόντσα με αυτό ή και ακόμα μεγαλύτερο προβάδισμα, έχοντας δώσει πρόωρο τέλος στη μάχη.

Αυτό που χρειάζεται για να το πετύχει, είναι να μαζέψει έξι πόντους παραπάνω από τον Έβανς. Κοινώς, κρατά την κατάσταση στα χέρια του. Αν κερδίσει και είναι δεύτερος στην Power Stage, τότε θα είναι και μαθηματικά πρωταθλητής, ακόμα κι αν o Έβανς είναι δεύτερος γενικής και πρώτος στην Power Stage.

Elfyn Evans

Προφανώς, κάθε πρόβλημα και αναποδιά του έτερου μονομάχου, θα ανοίξει διάπλατα το δρόμο για τον Οζιέ. Ή αν συμβεί το αντίστροφο, θα μετατρέψει το δωδέκατο ράλι του 2021 σε ντέρμπι!

Οι δέκα βαθμολογούμενες θέσεις χαρίζουν 25, 28, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 και 1 πόντων ενώ οι πέντε καλύτεροι χρόνοι παίρνουν από 5, 4, 3, 2 και 1 πόντο.

Θυμίζουμε πως πέρυσι, ήταν οι ίδιοι οδηγοί αυτοί που έριζαν για τον τίτλο μέχρι και το τελευταίο ράλι της σεζόν, που ήταν ξανά στη Μόντσα, ξανά με αλλαγές της τελευταίας στιγμής ελέω Covid-19. Κι εκεί, ο Έβανς είχε τις πιθανότητες υπέρ του αλλά τις έριξε σε μία πλαγιά.

Αντίστοιχα, η Toyota έχει το πάνω χέρι στους κατασκευαστές αφού είναι 61 πόντους μπροστά από τη Hyundai Motorsport. Εδώ είναι πιθανότερο να δούμε τον τίτλο να κρίνεται επί ιταλικού εδάφους αλλά όλα είναι ανοιχτά.

Μείνετε συντονισμένοι στο Gazzetta, όλο το Σαββατοκύριακο θα σας μεταφέρουμε όλες τις εξελίξεις από τις ειδικές διαδρομές της Ιβηρικής.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!