H Mercedes υπερασπίζεται τη στρατηγική της στην Τουρκία

Στάθης Κοκκορόγιαννης
H Mercedes υπερασπίζεται τη στρατηγική της στην Τουρκία
Η Mercedes πιστεύει πως η στρατηγική δίχως αλλαγή ελαστικών στον Λιούις Χάμιλτον δεν θα απέδιδε και θα έχανε πολύ περισσότερο χρόνο.

Το GP Τουρκίας δεν εξελίχθηκε με τον ιδανικό τρόπο για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος τερμάτισε στην 5η θέση και έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Βρετανός είχε ένα εκπληκτικό πρώτο μισό, προσπερνώντας τον έναν οδηγό μετά τον άλλο στο βρόχινο Ιστανμπούλ Παρκ.

Όμως η αλλαγή ελαστικών δεν ήρθε ποτέ, με τον ίδιο να διαφωνεί με τη Mercedes ως προς τη σωστή κατεύθυνση. Εν τέλει, η ομάδα τον έφερε μέσα, όμως η συμπεριφορά των ενδιάμεσων ελαστικών δεν ήταν η αναμενόμενη, με αποτέλεσμα να παραμείνει 5ος. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον εξέφρασε τη δυσφορία του για το γεγονός πως δεν εξελίχθηκε ο αγώνας όπως θα περίμενε.

Ο επικεφαλής μηχανολογίας της Mercedes στην πίστα, Άντριου Σόβλιν, πιστεύει πως η ομάδα έκανε σωστή επιλογή, βλέποντας τους χρόνους του οδηγού της Alpine, Εστεμπάν Οκόν, που δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών. «Αν δούμε τον Οκόν και το τι έκανε, τον προσπέρασε ο Στρολ με 5-6 γύρους να απομένουν και τερμάτισε 17 δευτερόλεπτα πίσω του. Αυτό δείχνει πόσο γρήγορη πτώση απόδοσης είχαν τα ελαστικά. Είχαμε στο μυαλό μας πως μπορεί να έχανε πολλές παραπάνω θέσεις. Ο Οκόν έχασε δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα στην τελευταία ευθεία. Πρέπει να ελέγξουμε όλα τα δεδομένα, αλλά είμαστε σίγουροι πως θα χάναμε τις δύο αυτές θέσεις αν όχι περισσότερες».

Από τη μεριά της, η Pirelli πιστεύει πως ο 7 φορές παγκόσμιος Πρωταθλητής υπήρχε περίπτωση να μην τερματίσει τον αγώνα με το φθαρμένο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.

Από τη μεριά του, ο Σόβλιν πιστεύει πως η σωστή στρατηγική ήταν να κάνουν νωρίς pit-stop στον Χάμιλτον, όμως ο πειρασμός του να πάει μέχρι το τέλος τους έκανε να καθυστερήσουν. «Για να έχουμε σε καλή κατάσταση τα ενδιάμεσα, έπρεπε να κάνουμε γρήγορα αλλαγή ελαστικών. Όλα τα άλλα μονοθέσια είχαν 20 γύρους τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ειλικρινά, πιστεύω πως έπρεπε να πάρουμε νωρίτερα την απόφαση. Από την άλλη κοιτούσαμε το αν θα στεγνώσει αρκετά για στενγά ελαστικά ή αν θα πηγαίναμε ως το τέλος. Είναι γεγονός πως αν θέλαμε να μαχόμασταν στο τέλος έπρεπε να μπούμε πιο πριν».

Με το αποτέλεσμα αυτό, ο Χάμιλτον είναι πλέον 6 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing στη βαθμολογία οδηγών.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!