Νέες εκδόσεις Honda CRF250R και CRF250RX (pics)

Νέες εκδόσεις Honda CRF250R και CRF250RX (pics)
H Honda παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις για τις CRF250R και CRF250RX και έρχονται πλήρως ανανεωμένες, έχοντας μάλιστα γνωρίσει μεγάλες επιτυχίες στο χώρο των αγώνων.

Μόλις ένα χρόνο μετά από την πλήρη αλλαγή του μοντέλου, η 19YM CRF250R απέκτησε αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εκτενή αναβάθμιση στην εισαγωγή και την εξαγωγή καθώς και HRC launch control, ανανεωμένες δαγκάνες εμπρός φρένου και τιμόνι Renthal που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Το 20YM προχώρησε σε ένα ακόμα βήμα εξέλιξης, με το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450R και αύξηση ισχύος στις μεσαίες στροφές.

Honda CRF250R με άρωμα πρωταθλητή

Honda CRF250R

Τώρα, για το 22YM, η CRF250R ανανεώνεται για μία ακόμα φορά και γίνεται ισχυρότερη από ποτέ σύμφωνα με τη Honda με αναβαθμίσεις στο πλαίσιο που κληρονόμησε από την 21YM CRF450R, το οποίο την καθιστά ακόμα πιο ικανή και ευέλικτη. Επιπλέον η αυξημένη ροπή αξιοποιεί άριστα το νέο πλαίσιο, ενώ βελτιωμένα είναι και τα επίπεδα αντοχής και αξιοπιστίας.

Τα οφέλη που προκύπτουν από το ελαφρύτερο πλαίσιο για την CRF450R κάνουν ακόμα πιο έντονη την παρουσία τους στην CRF250R. Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250R και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές και στην ευκολία χειρισμών. Επιπλέον, ένα πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

Η εξέλιξη της CRF450R, καθορίζει και αυτήν της CRF250R. Επομένως, ενώ το πλαίσιό της παρέμεινε το ίδιο για το 21YM, για το 22YM αποκτά το πλαίσιο που έκανε ντεμπούτο στην 21YM CRF450R παραγωγής, έπειτα από εκτενείς βελτιώσεις του αγωνιστικού τμήματος της HRC. Αποτελεί τη βάση εξέλιξης της μοτοσυκλέτας του Tim Gajser που οδήγησε σε δύο συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP.

Honda CRF250R

Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, τη μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται απολαυστικά γρήγορη οδήγηση σε αγωνιστικές συνθήκες.

Για μεγαλύτερη ευκολία κίνησης του αναβάτη, η σέλα έγινε μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση. Η αφαίρεση και εγκατάστασή της είναι ευκολότερη, και η συντήρηση απλούστερη με 4 μόλις βίδες 8mm αντί για 6 να ασφαλίζουν τα πλαστικά σε κάθε πλευρά. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή κατά 70mm (50mm από αριστερά, 20mm από δεξιά) και τα πλαστικά είναι ομοίως πιο λεπτά, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ έχει αφαιρεθεί.

Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD) για μέγιστη ροή αέρα, τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν ένα κάτω αεραγωγό, ενώ οι γρίλιες προσφέρουν βέλτιστη ροή αέρα. Με χωρητικότητα 6,3L, το ρεζερβουάρ από τιτάνιο έχει επίσης επανασχεδιαστεί.

Ο κινητήρας 249.4cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) της CRF250R έχει γίνει διάσημος για τις επιδόσεις του στις υψηλές στροφές και για το 20YM αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς και ροπή του στις μεσαίες στροφές. Η βελτιωμένη ισχύς και ροπή από τις χαμηλές στροφές – διατηρώντας όλες τις αναβαθμίσεις του 20YM – οδήγησε στο επόμενο βήμα εξέλιξης για το 22YM. Οι καμπύλες στο δυναμόμετρο το αποδεικνύουν περίτρανα. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να επιτυγχάνεται πιο αποδοτικά, χρησιμοποιώντας την ίδια σχέση.

Περαιτέρω βελτιώσεις για το 22YM αυξάνουν τα επίπεδα αξιοπιστίας. Το γρανάζι της αντλίας νερού είναι αυξημένης διατομής για αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία του λιπαντικού. Και για αύξηση της ροής του λαδιού, η πίεση στην κυλινδροκεφαλή έχει τροποποιηθεί. Ένα μπεκ λαδιού 5 οπών βελτιστοποιεί την ψύξη του εμβόλου και το χρονισμό της ανάφλεξης. Το γρανάζι συνδυασμένης κίνησης αντλίας λαδιού και εκκεντροφόρων βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, ενώ το φίλτρο και η δίοδος λαδιού στη δεξιά – η διαδρομή του λαδιού γύρω από τον κινητήρα είναι σύντομη ενώ λιπαίνεται τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 1.35L.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση. Για περισσότερη αντοχή και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ο συμπλέκτης απέκτησε έναν έξτρα δίσκο (φτάνοντας τους 9), για καλύτερη κατανομή του φορτίου στα υλικά τριβής.

Στα ηλεκτρονικά του μοντέλου, το HRC Launch Control προσφέρει 3 επιλογές εκκίνησης, ενώ το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας.

Η νέα CRF250R MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή είναι 9.100€.


Η CRF250RX με ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα

Honda CRF250RX

Για το ίδιο έτος μοντέλου, μία έκδοση cross-country με τη μορφή της νέας CRF250RX προστέθηκε στη γκάμα, με ειδικές μετατροπές από την CRF450RX όπως μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχό 18”, ειδική χαρτογράφηση κινητήρα και αλλαγές ανάρτησης για συνθήκες off-road ώστε να κινείται με την ίδια άνεση τόσο στη γρήγορη ανάβαση μιας κακοτράχαλης πλαγιάς, όσο και προσπαθώντας να κερδίσει μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα σε μια ειδική διαδρομή Enduro.

Για το 20YM ακολούθησε την εξέλιξη της CRF250R, απέκτησε σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, συν το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450RX. Για το 22YM γίνεται ένα σημαντικό βήμα προόδου για την CRF250RX, με αναβαθμισμένο πλαίσιο που κληρονομεί από την 21YM CRF450R, βελτιωμένες ικανότητες και ευελιξία και αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές.

Η CRF250RX μοιράζεται τον κινητήρα 22YM του αντίστοιχου motocross μοντέλου της οικογένειας για ακέραιες επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών, με την ίδια αυξημένη μέγιστη ισχύ και ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά έχει νέα χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και χρονισμού ανάφλεξης για πιο ομαλή καμπύλη ισχύος, ώστε να προσαρμόζεται καλύτερα στις ποικίλες συνθήκες της οδήγησης εκτός δρόμου.

Με περισσότερη ροπή χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές.

Η CRF250RX έρχεται με τα ίδια ηλεκτρονικά συστήματα της CRF250 που περιλαμβάνουν το HRC Launch Control με 3 επιλογές εκκίνησης και το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας

Η νέα CRF250RX MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή είναι 9.750€.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!