Η Honda θα προσπαθήσει να σώσει τον κινητήρα του Φερστάπεν

Η Honda θα προσπαθήσει να σώσει τον κινητήρα του Φερστάπεν
Η Honda θα πραγματοποιήσει ενδελεχή έρευνα στον κινητήρα του Μαξ Φερστάπεν για να διαπιστώσει αν οι ζημιές επιτρέπουν τη χρήση του.

Ο Μαξ Φερστάπεν ενεπλάκη σε σύγκρουση με τον Λιούις Χάμιλτον στον εναρκτήριο γύρο του GP Μ. Βρετανίας. Ο Ολλανδός της Red Bull προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα στα προστατευτικά ελαστικά, με τους αισθητήρες να καταμετρούν 51G κατά την πρόσκρουση. Ο Φερστάπεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις, όπου αργά το βράδυ της Κυριακής πήρε εξιτήριο.

Οι ζημιές στην RB16B ήταν πολύ μεγάλες, με το μονοθέσιο να έχει καταστραφεί. Το σασί έχει υποστεί σίγουρα τεράστιες ζημιές και πρέπει να αντικατασταθεί. Όμως ο μεγαλύτερος φόβος είναι στην κινητήρια μονάδα της Honda.

Ο τεχνικός διευθυντής της Honda, Τογιοχάρου Τανάμπε, δεν έκρυψε την ανησυχία του για την κινητήρια μονάδα, η οποία θα σταλεί στα κεντρικά της εταιρείας στην Ιαπωνία. «Όταν είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες του μονοθεσίου υπήρχε πολύ μεγάλη ζημιά. Στην πραγματικότητα η ζημιά όμως είναι λιγότερη από αυτή που περιμέναμε. Θα το στείλουμε πίσω στο HDR στη Σακούρα και θα περάσει από ελέγχους προτού πάρουμε οποιαδήποτε απόφαση. Ειλικρινά δεν γνωρίζω την έκταση της ζημιάς, εξαρτάται από το πού έχει ζημιά ο κινητήρας».

Οι πιθανές συνέπειες

Οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένο αριθμό εξαρτημάτων στην κινητήρια μονάδα κάθε οδηγού. Συνολικά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τρία κομμάτια κινητήρα εσωτερικής καύσης, MGU-H, turbo και MGU-K. Δύο κομμάτια energy store και control electronics μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Αν ο κινητήρας ή κάποιο κομμάτι του δεν μπορούν να επισκευαστούν, τότε ο Φερστάπεν θα αναγκαστεί να βάλει παραπάνω αριθμό από το όριο. Έτσι, θα δεχθεί ποινή στη θέση εκκίνηση αγώνα κάποια στιγμή μέσα στη σεζόν.

Image credit: F1/twitter