Ένα ακόμα ηλεκτρικό λεωφορείο δοκιμάζεται στην Αθήνα (pics)

Ένα ακόμα ηλεκτρικό λεωφορείο δοκιμάζεται στην Αθήνα (pics)
Το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία μετά την παράδοσή του στην Ο.ΣΥ. σε δρομολόγια εντός του αστικού ιστού της Αθήνας

Η επίσημη παράδοση ενός ακόμα ηλεκτρικού λεωφορείου αστικών συγκοινωνιών, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021 στο Αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά, του Προέδρου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Βασίλη Ξυπολυτά, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Στέφανου Αγιάσογλου, του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ, Νίκου Αθανασόπουλου καθώς και του Προέδρου του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, Ιωάννη Δ. Σαρακάκη, οι οποίοι επιβιβάστηκαν στο όχημα και απόλαυσαν μία σύντομη διαδρομή.

Irizar Athens bus

Η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτροκίνητου Irizar ie tram 12 μέτρων θα πραγματοποιηθεί στις πραγματικές οδικές συνθήκες της ελληνικής πρωτεύουσας στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή». Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Ο.ΣΥ. θεώρησαν τους καλοκαιρινούς μήνες ιδανική περίοδο δοκιμής. Το λεωφορείο θα δοκιμαστεί υπό συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας ώστε να υπάρξουν σαφή συμπεράσματα, αναφορικά με την αποδοτικότητα και την δυνατότητα αυτονομίας του.

Irizar Athens bus

Ο Υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης δήλωσε: «Ακολουθούμε μια σταθερή πορεία ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών με οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον. Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει όλο και πιο δυναμικά στην καθημερινότητα των μετακινήσεων και η πολιτεία δίνει το παράδειγμα, ανανεώνοντας τον στόλο με νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Δημιουργούμε καλύτερες και ποιοτικότερες συνθήκες μετακινήσεων για τους πολίτες, με υποδομές που θα παραμείνουν στην υπηρεσία των αστικών συγκοινωνιών και μετά την πανδημία».

Το νέο Irizar ie tram

To Irizar ie tram αποτελεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο με χαρακτηριστικά ενός τραμ. Με μήκος 12 μέτρα, συνδυάζει την άνεση και τη χωρητικότητα ενός τραμ, με την ευελιξία ενός αστικού λεωφορείου.

Ο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη 230 kW επαρκεί για να ικανοποιήσει τις λειτουργικές απαιτήσεις. Οι μπαταρίες υψηλής πυκνότητας και μεγάλης διάρκειας ζωής είναι ιόντων λιθίου από την οικογένεια LTO. Τα οχήματα έχουν εξοπλιστεί με ηλεκτρικές πόρτες, με τη κάθε μία να έχει ειδικό αισθητήρα ασφαλείας.

Irizar Athens bus

Η φόρτιση πραγματοποιείται μέσω του ειδικού παντογράφου Irizar και μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε λίγα λεπτά. Οι σταθμοί φόρτισης εγκαθίστανται σε στρατηγικές τοποθεσίες στην πόλη, στην αρχή ή στο τέλος κάθε γραμμής. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 5 λεπτά.