H κόκκινη σημαία απέτρεψε εγκατάλειψη του Χάμιλτον

H κόκκινη σημαία απέτρεψε εγκατάλειψη του Χάμιλτον
H Mercedes υποπτεύεται πως ο Λιούις Χάμιλτον θα εγκατέλειψε τον αγώνα αν δεν είχε βγει η κόκκινη σημαία στην αρχή του αγώνα.

Η μάχη ανάμεσα στους Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν έληξε άδοξα στο GP Μ. Βρετανίας, με τη σύγκρουση των δύο να στέλνει τον οδηγό της Red Bull στα προστατευτικά ελαστικά και εκτός αγώνα. Το αποτέλεσμα αυτό είχε τεράστια επίπτωση στο πρωτάθλημα, καθώς η διαφορά τους στη βαθμολογία μειώθηκε από τους 33 στους 8 βαθμούς.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του αμέσως, όμως ο διευθυντής αγώνα, Μάικλ Μάσι, αποφάσισε πως η κόκκινη σημαία ήταν η κατάλληλη λύση. Κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας, η Mercedes έλεγξε το μονοθέσιο του Χάμιλτον και ανακάλυψε πως υπήρχε ζημιά στην εμπρός αριστερή ζάντα του ελαστικού. Με βάση τους κανονισμούς, οι μηχανικοί μπορούσαν να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, ώστε ο Βρετανός να συνεχίσει κανονικά τον αγώνα, τον οποίο κέρδισε.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο επικεφαλής μηχανολογίας στην ομάδα πίστας, Άντριου Σόβλιν, αποκάλυψε πως πιθανότατα ο Χάμιλτον θα εγκατέλειπε τον αγώνα αν δεν υπήρχε η κόκκινη σημαία: «Η εμπρός ζάντα είχε υποστεί ζημιά μετά την επαφή. Οπότε αν δεν υπήρχε η κόκκινη σημαία, θα είχαμε εγκαταλείψει. Εντυπωσιακό ήταν πως η ζημιά ήταν πολύ μικρή. Ένας αισθητήρας καταμέτρησης θερμοκρασίας των ελαστικών είχε σπάσει, αλλά παραδόξως, ήταν το μοναδικό κομμάτι στην εμπρός αεροτομή που έσπασε».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον τρόπο σκέψης του Χάμιλτον, ο οποίος με σταθερό και εξαιρετικό ρυθμό κατάφερε να πιάσει τον Σάρλ Λεκλέρ της Ferrari με δύο γύρους να απομένουν και τον προσπέρασε για τη νίκη. «Βλέπαμε το ρυθμό και με τους υπολογισμούς μας σε πραγματικό χρόνο θα τον φτάναμε με δύο γύρους να απομένουν. Κανονικά βλέπεις απώλεια απόδοσης στα ελαστικά κατά τη διάρκεια της ζωής τους, όμως ο Λιούις διατήρησε τα οκτώ δέκατα διαφοράς σε κάθε γύρο. Ο Λιούις δεν έχανε ρυθμό με τίποτα. Ήταν πολύ ωραίο να κάθεσαι στο pitwall και να βλέπεις τους τελευταίους γύρους να υλοποιούνται. Ήταν μια σπουδαία και πανάξια νίκη».

Το συμβάν ανάμεσα στους δύο διεκδικητές του τίτλου έχει πολυσυζητηθεί. Από τη μία ο Χάμιλτον δεν πιστεύει πως έκανε κάτι λάθος, ενώ από την άλλη ο Φερστάπεν τον κατέκρινε για τη στάση του μετά τον αγώνα. Ορισμένοι νυν οδηγοί της Formula 1 είπαν τη γνώμη τους αναφορά με το συμβάν.

Ο Χάμιλτον κέρδισε για πρώτη φορά στο 2021 μετά το GP Ισπανίας και έφτασε τις 99 νίκες στην καριέρα του στην F1.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!