Τιμές Ford Puma με αυτόματο κιβώτιο (pics & vid)

Τιμές Ford Puma με αυτόματο κιβώτιο (pics & vid)
Το νέο Ford Puma στις εκδόσεις των 125 και 155 ίππων διατίθεται πλέον και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Στο νέο Ford Puma ο προηγμένος κινητήρας 1.0 EcoBoost συνεργάζεται πλέον τόσο με το ήπιο υβριδικό σύστημα, όσο και ένα προηγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, τόσο στην έκδοση των 125 όσο και σε αυτή των 155 ίππων. Το αποτέλεσμα είναι κορυφαίες επιδόσεις αλλά και πολύ χαμηλή κατανάλωση, σε συνδυασμό με μεγάλη ευκολία και άνεση σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Ευχρηστία και δυναμικές επιδόσεις

Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθιστά την οδήγηση λιγότερο απαιτητική, ιδιαίτερα στην πόλη και στην πυκνή κυκλοφορία, ενώ επιπλέον οι γρήγορες και απόλυτα ομαλές αλλαγές που πραγματοποιεί ολοκληρώνουν τις επιδόσεις του κορυφαίου υβριδικού συστήματος κίνησης EcoBoost Hybrid της Ford ανεβάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στον τομέα της απόλαυσης της οδήγησης.

Ford Puma Auto

Η τεχνολογία διπλού συμπλέκτη του 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου προσφέρει επιτάχυνση χωρίς διακοπές ισχύος, με ομαλή διαδοχή των σχέσεων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,7 δλ. στην κορυφαία έκδοση των 155 ίππων. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί επιθυμούν μέγιστη επιτάχυνση.

Οι εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale προσφέρουν επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι, ενώ σε όλες στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση.

Ford Puma Auto

Σε αστικό περιβάλλον, το αυτόματο κιβώτιο βοηθά στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος κίνησης των Ford Puma 1.0L mHEV 125 και 155 ίππων προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.

Ήπια υβριδική τεχνολογία


Η προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford με την οποία συνεργάζεται το 7-τάχυτο κιβώτιο χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.

Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

Ford Puma Auto

Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει επίσης τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών για πρώτη φορά, όπως το Stop & Go για το Adaptive Cruise control που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων και το Remote Start, μέσω της εφαρμογής FordPass.

Εύκολα και σίγουρα


Η αγορά των νέων αυτόματων εκδόσεων Ford Puma αποδεικνύεται μία εύκολη υπόθεση. Με το προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ford Finance που τις συνοδεύει, ο αγοραστής απολαμβάνει σημαντικά οφέλη και προνόμια, όπως το σταθερό ανταγωνιστικό επιτόκιο από 0,99% αλλά και η ευέλικτη περίοδος αποπληρωμής έως και 60 μήνες.


Η συμβίωση με ένα Ford Puma αποδεικνύεται μία απολαυστική και ξέγνοιαστη εμπειρία, χάρη στην 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που έρχεται να αποδείξει έμπρακτα την κορυφαία αξιοπιστία του, αλλά και την εμπιστοσύνη της ελληνικής αντιπροσωπείας στο μοντέλο. Το χαρακτηριστικό αυτό προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να απολαύσουν για πολλά χρόνια ένα απόλυτα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Εκδόσεις και τιμές αυτόματου Ford Puma 1.0L mHEV στην Ελλάδα


1.0L EcoBoost mHEV 125PS ST-Line Auto 23.595€
1.0L EcoBoost mHEV 125PS ST-Line X Auto 26.238€
1.0L EcoBoost mHEV 155PS ST-Line X Auto 28.032€
1.0L EcoBoost mHEV 155PS ST-Line Vignale Auto 30.731€

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!