Δύο νέες εκδόσεις για το Honda CRF450

Δύο νέες εκδόσεις για το Honda CRF450
H Honda αποκάλυψε τα CRF450R και CRF450RX, με τα οποία κάνει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, για καλύτερη οδηγική εμπειρία.

Η Honda CRF450R είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία motocross από το 2002 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, και σκοπός της είναι να προσφέρει στον αναβάτη απόλυτο έλεγχο και ευελιξία. Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από την ποιότητα κατασκευής, την αντοχή και τη μεγάλη διάρκεια ζωής για την οποία φημίζεται η Honda.

Εκτός από τους τροχούς και τη βασική αρχιτεκτονική του κινητήρα, η CRF450R είναι μία εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, επηρεασμένη εμφανώς από τις εξελίξεις της CRF450RW που κέρδισε το πρωτάθλημα MXGP 2019. Αποδεικνύοντας συνεχώς την αγωνιστική καταγωγή της, CRF450R βελτιώνεται περαιτέρω σε επίπεδο κινητήρα και ανάρτησης. Στην ουσία όμως αποτελεί ένα αγωνιστικό μοντέλο της HRC, οικονομικά προσιτό για τον ενθουσιώδη αναβάτη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Το CRF450R διαθέτει σκληρότερες ρυθμίσεις της ανάρτησης προσφέρουν πιο ισορροπημένη οδήγηση και κράτημα. Η τεχνογνωσία της HRC συμβάλλει σε πλαίσιο, ψαλίδι, ισορροπία ακαμψίας και γεωμετρία, με στόχο την κορυφαία συμπεριφορά στις στροφές και την ευκολία χειρισμού κατά τη συνεχή χρήση. Συμπαγή, στενά πλαστικά συνεισφέρουν στην ευκολία κινήσεων του αναβάτη.

Αναβαθμισμένη χαρτογράφηση της ECU για το νέο μοντέλο, δίνει μια πιο ομαλή απόδοση ισχύος. Ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει σταθερή και ελαφριά αίσθηση της μανέτας, ενώο σύστημα αποσυμπίεσης συνεισφέρει σε λιγότερα σβησίματα. Η γωνία ψεκασμού του μπεκ αυξήθηκε από 30° σε 60°, ψεκάζοντας καύσιμο στην πεταλούδα, αυξάνοντας την απόδοση της εισαγωγής ενώ ταυτόχρονα την ψύχει, βελτιώνοντας παράλληλα και την πολύ σημαντική αίσθηση στο γκάζι.

Το σύστημα ηλεκτρονικών Honda Selectable Torque Control (HSTC) της CRF450R ελαχιστοποιεί την ολίσθηση του πίσω τροχού και κατά συνέπεια μεγιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση. Δεν χρησιμοποιεί αισθητήρα ταχύτητας τροχού και διατηρεί την αίσθηση στο γκάζι, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται την ισχύ που παράγει το μοτέρ. Ο χρονισμός της ανάφλεξης καθυστερεί και ο ψεκασμός ελέγχεται όταν ανιχνευθεί απόκλιση του ρυθμού μεταβολής στροφών πέρα από καθορισμένο όριο. Το HSTC μπορεί να απενεργοποιηθεί, εάν το επιθυμεί ο αναβάτης. Η ECU διαθέτει τρία Modes προσαρμόζουν την μετάδοση ανάλογα τις οδηγικές συνθήκες.Honda CRF450R

Η CRF450RX αποτελεί τη cross-country μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών στην off-road γκάμα της Honda. Ως βάση χρησιμοποίησε τον κινητήρα και το πλαίσιο της 17YM CRF450R, με ορισμένες μετατροπές: μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχός 18 ιντσών, αναβαθμισμένη χαρτογράφηση και αλλαγές στις αναρτήσεις.

Το νέο πλαίσιο είναι κατά 2kg ελαφρύτςρο και η ισορροπία ακαμψίας του ψαλιδιού συνδυάστηκαν με ένα στενότερο πλαίσιο και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος ώστε να επιτυγχάνονται κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές. Η CRF450RΧ αναβαθμίζεται σε επίπεδο οδήγησιμότητας χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU, ενώ με το εκτενές revalving της εμπρός και πίσω ανάρτησης Showa προσφέρει βέλτιστες αποσβέσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!