Renault Captur E-Tech 160: Το full hybrid compact SUV αναβαθμίζεται και γίνεται πιο προσιτό

Renault Captur E-Tech 160: Το full hybrid compact SUV αναβαθμίζεται και γίνεται πιο προσιτό

Κώστας Παστρίμας
Renault Captur E-Tech 160: Το full hybrid compact SUV αναβαθμίζεται και γίνεται πιο προσιτό
Το νέο Renault Captur διαθέτει αναβαθμισμένο εξοπλισμό, κορυφαία υβριδική τεχνολογία και τιμή έκπληξη.

Το Renault Captur, ένα μοντέλο ορόσημο στην κατηγορία των compact SUV με πάνω από μία δεκαετία επιτυχημένης παρουσίας, αναβαθμίζεται και έρχεται με το σύγχρονο full hybrid E-Tech 160 σύστημα κίνησης, προσφερόμενο πλέον σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, που ξεκινάει από 26.500 ευρώ. Αυτή η κίνηση καθιστά το νέο Renault Captur μια από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές επιλογές στην κατηγορία του.

Ανανεωμένη εμφάνιση και εσωτερικό

Το νέο Captur διατηρεί τις αθλητικές γραμμές του, ενώ η κομψή και premium εμφάνισή του το καθιστά περισσότερο από ποτέ ένα «αυτοκίνητο για να ζεις μαζί του» («voiture à vivre»). Οι αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση αντικατοπτρίζονται και στο εσωτερικό, το οποίο είναι πλέον εξοπλισμένο με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη 10,4 ιντσών, η οποία, ανάλογα με την έκδοση, φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων openR Link με ενσωματωμένο Google, προσφέροντας εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play.

Renault

Κινητήρας bi-fuel για οικονομία

Το Renault Captur προσφέρεται επίσης με έναν μοναδικό κινητήρα bi-fuel (βενζίνης-LPG) 100 ίππων, ο οποίος παρέχει αυτονομία έως και 1.300 km χάρη στα δύο ρεζερβουάρ του, συμπεριλαμβανομένης μιας δεξαμενής υγραερίου 40 λίτρων. Το σύστημα υγραεριοκίνησης είναι εργοστασιακό, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής και καλύπτεται πλήρως από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου, παρέχοντας κορυφαίο πλεονέκτημα στο κόστος χρήσης κατά τις καθημερινές μετακινήσεις.

 

Το εξελιγμένο σύστημα full hybrid E-Tech 160 ίππων

Η Renault, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, παρουσίασε το 2021 το καινοτόμο σύστημα full hybrid E-Tech. Για αυτή την τεχνολογία έχουν κατατεθεί πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιώντας την εμπειρία της Renault από τη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας. Από το 2021, έχουν πωληθεί πάνω από 750.000 αυτοκίνητα εφοδιασμένα με το full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο. Η μάρκα βρίσκεται σήμερα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων υβριδικών (HEV) στην Ευρώπη, με το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων να αυξάνεται κατά 7,8% το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024. Αυτή η τάση καταδεικνύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πελατών για την υβριδική τεχνολογία ως μία από τις οικονομικότερες λύσεις, στο θέμα της ενεργειακής μετάβασης.

Renault

Για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, τα full hybrid E-Tech κινητήρια σύνολα προσφέρουν όλα τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων: αθόρυβη εκκίνηση, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση μέσα, αλλά και γύρω από τις πόλεις, καθώς και ανάκτηση ενέργειας στη μπαταρία στις φάσεις της επιβράδυνσης και του φρεναρίσματος, για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση. Το υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech, που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα του Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.

Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού κινητήριου συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 36kW και έναν κινητήρα/μίζα υψηλής τάσης HSG 15kW) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρου (από 1,6) ισχύος 80kW ή 109hp (69Kw και 94hp για τον προηγούμενο κινητήρα), μπαταρία 1,4kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το συγκεκριμένο κιβώτιο προσφέρει ταχύτητα και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, με ελάχιστη απώλεια ισχύος και μεγάλη αξιοπιστία.

Βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία

Παράλληλα, το σύστημα άμεσου ψεκασμού εξασφαλίζει τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης που πλαισιώνει το υβριδικό σύστημα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το σύστημα κίνησης full hybrid E-Τech 145 ίππων, η ροπή είναι αυξημένη κατά 25%, αλλά και διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές (περίπου 2.000σ.α.λ.), για καλύτερες επιδόσεις και απόκριση. Αναλόγως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα (σχεδόν 2δλ. πιο γρήγορα από ότι με το προηγούμενο σύνολο E-Tech).

Renault

Το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 1,4kWh (230V) (από 1,2kWh), στοιχείο που βοηθάει στην αύξηση της ηλεκτρικής του αυτονομίας, βελτιστοποιώντας την οικονομία καυσίμου και παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία κατά την οδήγηση σε αστικές ή σύντομές διαδρομές. Η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη χάρη στη λειτουργία αναγεννητικής πέδησης, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα αυτοφόρτισης της μπαταρίας 1,4 kWh (230V), και την αποδοτικότητα του νέου συστήματος E-Tech. Το νέο full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο, καταναλώνει μόλις 4,4λίτρα/100 χλμ., (4,7λίτρα/100 χλμ. πριν), προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα, και, παράλληλα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 σε μόλις 99 g/km.

Ήπιες αλλαγές ταχυτήτων

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας E-Tech, το κιβώτιο ταχυτήτων, παραμένει το ίδιο: το σύστημα χωρίς συμπλέκτη αντικαθιστά τόσο τα γρανάζια, όσο και τα συγχρονιζέ των ταχυτήτων με λιγότερα μέρη, αποφεύγοντας έτσι τις τριβές και επιτυγχάνοντας καλύτερο επίπεδο οικονομίας. Η αλλαγή ταχυτήτων είναι αθόρυβη και άμεση, μειώνοντας τους κραδασμούς και το θόρυβο του κινητήρα. Επιπλέον, ο νέος swift by wire επιλογέας ταχυτήτων (e-shifter), παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βελτιωμένη εργονομία.

Κορυφαία τεχνολογία E-Tech σε ασυναγώνιστη τιμή

Σήμερα, η κορυφαία υβριδική E-Tech τεχνολογία της Renault, καθίσταται στο Captur, πιο προσιτή από ποτέ με τις νέες μειωμένες τιμές που ανακοινώνονται. Πιο συγκεκριμένα, η νέα έκδοση «evolution plus» διατίθεται στις 26.500 ευρώ, με πλούσιο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και με όφελος 1.400 ευρώ σε σχέση με την «evolution» που αποτελούσε μέχρι πρότινος την έκδοση εισαγωγής του Captur E-Tech. Αντιστοίχως, η κορυφαία έκδοση Techno, διατίθεται, πλέον, στις 27.900 ευρώ, με όφελος 2.000 ευρώ σε σχέση με πριν. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Renault Captur πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

@Photo credits: Renault