CFMoto 675NK & 675SR-R: Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα τρικύλινδρα και μαθαίνουμε τι άλλο να περιμένουμε (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
CFMoto 675NK & 675SR-R: Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα τρικύλινδρα και μαθαίνουμε τι άλλο να περιμένουμε (vid)
Επίθεση σε δύο κατηγορίες της μεσαίας κατηγορίας από τη CFMoto, με όπλο τις προσιτές τιμές και την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/αξίας.

Η CFMoto έχει αναπτύξει σε σύντομο χρονικό διάστημα μια εντυπωσιακή γκάμα κινητήρων από 125 έως 1279cc, με τους περισσότερους από αυτούς να βρίσκουν το δρόμο τους στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο νέος τρικύλινδρος των 675cc, όχι μόνο για την ιδιαίτερη διάταξη κυλίνδρων και τα πλεονεκτήματα που αυτή επιφέρει, αλλά και για την ευρεία γκάμα εφαρμογών του. Σε πρώτη φάση βρίσκει την εφαρμογή του σε ένα street naked (NK) και σε ένα supersport (SR-R).

CFMOTO

Τρικύλινδρος και ωραίος

Αυτός ο νέος εν σειρά τρικύλινδρος κινητήρας είναι ισχυρός, συμπαγής και ελαφρύς. Συνδυάζει ιδανικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές ενός δικύλινδρου με την ισχύ και τη ραφιναρισμένη λειτουργία ενός τετρακύλινδρου, προσφέροντας ταυτόχρονα βελούδινη αίσθηση και εξαιρετική απόκριση γκαζιού, παρά το γεγονός ότι αυτό το τελευταίο δεν είναι ηλεκτρονικό (εξ ου και η απουσία οδηγικών προγραμμάτων). Ως αποτέλεσμα έχουμε εντυπωσιακά νούμερα ροπής και ισχύος: 90Ηp/11.000rpm και 68Nm/8.250rpm. Ο κατασκευαστής αναφέρει τελική ταχύτητα πάνω από 200km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε λιγότερο από 3.9s. Καθόλου άσχημα...

CFMOTO

 

Πολύ καλό είναι το γεγονός πως το 75% της ροπής είναι ήδη διαθέσιμο από τις 4000rpm. Στην ουσία, έχουμε να κάνουμε με το δικύλινδρο μηχανικό σύνολο του best seller της Ελληνικής αγοράς 450ΜΤ, στο οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν προσθέσει έναν ακόμη κύλινδρο. Άλλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα είναι ο εξαιρετικός δείκτης NVH (Ήχος, Κραδασμοί, Χροιά). Διαθέτει διάταξη στροφάλου και αντικραδασμικού άξονα έτσι σχεδιασμένα που δίνουν εύρυθμη λειτουργία και δυνατή αίσθηση επιτάχυνσης. Φυσικά ο κινητήρας είναι ταυτόχρονα απολύτως συμβατός με τις EU5+ προδιαγραφές. Σε αυτό, καίριο ρόλο παίζει και το ελαφρύ και χαμηλά τοποθετημένο τελικό των τριών εξατμίσεων.

CFMOTO

Ο κινητήρας διακρίνεται όμως και για το βάρος του, το οποίο είναι 7,5% χαμηλότερο του άμεσου ανταγωνιστή του (λέγε με Triumph 660). Η μείωση του συνολικού βάρους έγινε πολύ προσεκτικά σε κάθε ένα από τα επιμέρους εξαρτήματά του, που μελετήθηκαν λεπτομερώς πριν οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός τους. Έτσι έχουμε πολύ καλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση, μειωμένους ρύπους και κορυφαία αίσθηση λειτουργίας. Με απλά λόγια, έχουμε να κάνουμε με έναν κινητήρα που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή με την ελαστικότητα και την ευστροφία του.

CFMOTO

Παρουσίαση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Η αντιπροσωπεία μας κάλεσε στην πανελλήνια παρουσίαση των δύο μοντέλων σε ξενοδοχείο της Σαρωνίδας και εκεί αφενός μας γνώρισε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και αφετέρου μας έδωσε τη δυνατότητα να τα οδηγήσουμε για μία περίπου ώρα. Ξεκινήσαμε με το γυμνό ΝΚ και στη συνέχεια βρεθήκαμε στη σέλα του supersport SR-R, κάνοντας μία διαδρομή έως το Σούνιο και πίσω. Οι δύο μοτοσικλέτες, πέραν του κινητήρα, βασίζονται την ίδια πλατφόρμα, κοινώς έχουν ίδιο πλαίσιο, ρεζερβουάρ καυσίμου, φρένα, αναρτήσεις, τροχούς, ψαλίδι και οθόνη οργάνων. Πρώτη εντύπωση απόλυτα θετική και για τις δύο νέες προτάσεις της εταιρείας, καθόσον εντυπωσιάζουν με την όλη τους συμπεριφορά. Ο κινητήρας απόλυτα γραμμικός και με πλήρη απουσία κραδασμών, φρένα και ανάρτηση που κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους, εν γένει δύο συμπαγείς καλοφτιαγμένες κατασκευές που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τον ανταγωνισμό.

CFMOTO

Το τελείως νέο ατσάλινο πλαίσιο διαθέτει σωλήνες στρογγυλής διατομής, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB απαρτίζονται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα συναντάμε δίσκους 300mm της J.Juan μπροστά, με δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης τεσσάρων εμβόλων, έναν μονό δίσκο της ίδιας φίρμας με πλευστή δαγκάνα πίσω και απενεργοποιούμενο δικάναλο ABS της Bosch. Οι μανέτες συμπλέκτη και φρένου είναι ρυθμιζόμενες, υπάρχει Quick Shifter για αλλαγή σχέσεων χωρίς συμπλέκτη μόνο προς τα πάνω, όπως επίσης και επιλογή κανονικής ή ανεστραμμένης διάταξης στο κιβώτιο ταχυτήτων για οδήγηση σε πίστα. Υπάρχει επίσης υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, traction control με δύο επίπεδα λειτουργίας και δυνατότητα απενεργοποίησης, αμορτισέρ τιμονιού, Lap Timer, σύστημα T-Box (το οποίο θα αναλύσουμε διεξοδικά όταν η μοτοσικλέτα έρθει πάλι στα χέρια μας), φωτισμός Full LED, προβολέας που αναβοσβήνει έντονα σε περίπτωση κινδύνου, συνδεσιμότητα με δυνατότητα πλοήγησης μέσω Google maps, τηλεμετρία και έλεγχο πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών S3N της CST.

CFMOTO

Υπομονή και θα τα πούμε όλα

Φυσούσε πολύ εκείνη τη μέρα και είχε και αρκετή κίνηση στο δρόμο μας, οπότε για πλήρη συμπεράσματα θα επανέρθουμε όταν πάρουμε τις μοτοσικλέτες για την καθιερωμένη επταήμερη συμβίωση μαζί τους. Σημασία έχει ότι δεν ασχοληθήκαμε με κάτι πάνω τους, άρα έχουμε να κάνουμε με δύο σύγχρονα μηχανοκίνητα δίκυκλα που σέβονται στο έπακρο τον αναβάτη τους. Η θέση οδήγησης, που κατά 90% καθορίζεται από τα τιμόνια των δύο μοντέλων, είναι η ειδοποιός διαφορά στον τρόπο οδήγησής τους, σε κάθε περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μοτοσικλέτες πολύ εύκολες στην οδήγηση, με πολύ ανάλαφρη αίσθηση, εξαιρετική σταθερότητα και πανεύκολες εναλλαγές κατευθυντικότητας. Έχουμε επίσης να κάνουμε με ένα πολύ προσεγμένο φινίρισμα, αλλά και με αντίστοιχου επιπέδου συνολική ποιότητα κατασκευής και βαφής. Αλλά είπαμε, θα τα ξαναπούμε εν ευθέτω χρόνω, μείνετε συντονισμένοι.

CFMOTO

Πού απευθύνονται, πόσο κάνουν

Σύμφωνα με έρευνα του εργοστασίου, το υποψήφιο αγοραστικό κοινό για το ΝΚ είναι κυρίως αντρικό, 25-40 χρονών, που θέλει μία μοτοσικλέτα περισσότερο για αστική χρήση. Όσον αφορά στο SR-R, απευθύνεται κυρίως σε άντρες 25-55 χρονών και προορίζεται για πίστα (track day, όχι αγωνιστική, απαραίτητη προυπόθεση η χρήση καλύτερων ελαστικών), αλλά και οδήγηση σε επαρχιακούς και προαστιακούς δρόμους. Οι τιμές τους κρίνονται έως και ευκαιρίας, δύσκολο να το πιστέψετε αλλά κοστίζουν μόλις 6.790€ το ΝΚ και 7.790€ το SR-R. Μόνο πρόβλημα, ειδικά για το ΝΚ, είναι πως από τα τεμάχια που εισήχθησαν μέχρι στιγμής έχουν διατεθεί σχεδόν όλα, κάτι αντίστοιχο αλλά σε λιγότερο βαθμό ισχύει και για το SR-R. Άρα, τρέξτε να προλάβετε..

CFMOTO

Τι μας επιφυλάσσει η εταιρεία για το κοντινό μέλλον

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των δύο νέων 675, τα στελέχη της αντιπροσωπείας μάς αποκάλυψαν τα πολύ κοντινά μελλοντικά σχέδια της CFMoto για τη δημιουργία διάφορων μοντέλων, ακόμη και για εμπλοκή στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP μας μίλησαν. Αυτό που θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την εγχώρια -και όχι μόνο- αγορά είναι το 675MT, ένα crossover με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει καταξιωμένους αλλά και ακριβότερους αντιπάλους (δλδ. Yamaha Tracer 7 και Triumph Tiger 660). Η μοτοσικλέτα πιθανά θα κάνει την εμφάνισή της σαν μοντέλο 2026 στα σαλόνι του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο, έχοντας δίπλα της και δύο σκούτερ μικρού κυβισμού (125/150), η γκάμα των οποίων αναμένεται να εμπλουτιστεί το 2027. Τέλος, ένα ακόμη ενδιαφέρον μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στη χρονιά και δεν είναι άλλο από ένα διπλής χρήσης (On/Off) με μονοκύλινδρο κινητήρα 250cc, η τιμή του οποίου αφενός δεν θα ξεπερνά τις 4.000 ευρώ και αφετέρου θα βάλει τα δύσκολα στον άμεσο ανταγωνισμό (δλδ. Honda CRF300, Voge 300 Rally).

CFMOTO

Και δύο όμορφες πρωτοβουλίες

Η αντιπροσωπεία έχει στα άμεσα πλάνα της τη δημιουργία δύο ακαδημιών. Πρόκειται για τη Next Gen Riders, που θα αφορά παιδιά που θέλουν να μυηθούν στον κόσμο της μοτοσικλέτας και την Aurora Adventure Academy, σε συνεργασία με την Aurora Rally Equipment, που θα απευθύνεται σε ενήλικες που θέλουν να δοκιμάσουν τα όριά τους στο χώρο των Adventure εμπειριών. Όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες εννοείται πως θα σας ενημερώσουμε πάραυτα.

Στο gmotion by gazzetta επιλέγουμε κορυφαίο εξοπλισμό ασφάλειας και προστασίας μόνο από το motomarket

motomarket

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

@Photo credits: Βασίλης Κωστάκος/CFMOTO