F1 - Τα μονοθέσια των Λεκλέρ και Χάμιλτον είχαν προβλήματα στην Ισπανία
Το τρίτο της βάθρο στους τέσσερις τελευταίους αγώνες στο 2025 πανηγύρισε η Scuderia Ferrari στο Grand Prix Ισπανίας. H ιταλική ομάδα είδε τον Σαρλ Λεκλέρ να παίρνει την 3η θέση, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον κατετάγη 6ος έπειτα από έναν δύσκολο αγώνα.
Όμως δεν ήταν όλα ρόδινα για την ιταλική ομάδα κατά τη διάρκεια των 66 γύρων στη Βαρκελώνη. Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, αποκάλυψε πως και οι δύο οδηγοί της Scuderia αντιμετώπισαν δυσλειτουργίες στους τελευταίους γύρους στη Βαρκελώνη.
A well deserved podium finish for @Charles_Leclerc 🏆 pic.twitter.com/1VbiL3ciwo
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) June 1, 2025
Δύο διαφορετικοί αγώνες
Ο Λεκλέρ κατάφερε να αξιοποιήσει το χάος των τελευταίων γύρων και να κατακτήσει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του, ενώ ο Χάμιλτον κατέληξε έκτος, σε ακόμη έναν δύσκολο αγώνα για τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Αν και ο Χάμιλτον ξεκίνησε ως ο ταχύτερος οδηγός της Ferrari, ο Λεκλέρ άσκησε άμεση πίεση στους πρώτους γύρους, αναγκάζοντας την ομάδα να εφαρμόσει εντολή αλλαγής θέσεων στον 9ο γύρο. Ο Βρετανός άρχισε να υποχωρεί χάνοντας έως και 10 δευτερόλεπτα, παραπονιούμενος για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.
Taking points home 🫡 Now up to P2 into the constructors 🙌 pic.twitter.com/4HMK7z9BSa
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) June 1, 2025
Παρότι έκλεινε τη διαφορά από τους προπορευόμενους, η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας ανέκοψε την πρόοδό του. Στον προτελευταίο γύρο, μάλιστα, δέχθηκε προσπέραση από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Sauber, αν και τελικά ανέκτησε την 6η θέση μετά την ποινή του Μαξ Φερστάπεν.
Προβλήματα και με τα δύο μονοθέσια
Μετά τον αγώνα, ο Χάμιλτον ήταν εμφανώς απογοητευμένος, χαρακτηρίζοντας τον ως «τον χειρότερο αγώνα της καριέρας του». Ο Βασέρ, ο οποίος έμαθε για τις δηλώσεις του οδηγού του θέλησε να δώσει μια άλλη οπτική:
«Ένας οδηγός με εμπειρία δεν πρέπει να εξάγει συμπεράσματα από τα πρώτα του λόγια», δήλωσε στους δημοσιογράφους και συνέχισε: «Αν θέλετε να δημιουργήσετε πολεμικό κλιμα, μπορείτε, αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση. Κάναμε το 70% του αγώνα μπροστά από τον [Τζορτζ] Ράσελ. Δεν νομίζω να είπε ο Ράσελ ότι ο αγώνας ήταν καταστροφή. Αλλά είχαμε ένα πρόβλημα στο τελευταίο stint, πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας, και το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Όμως οδήγησε 45 γύρους μπροστά από τον Ράσελ», είπε.
Lap by lap 💪 pic.twitter.com/qRByjw5yse
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) June 2, 2025
Το πρόβλημα του Λεκλέρ
Ο Λεκλέρ επίσης είδε τους χρόνους του να πέφτουν αισθητά προς το τέλος του αγώνα, σε σημείο που η τρίτη θέση του απειλήθηκε, μέχρι τη σύγκρουση Ράσελ-Φερστάπεν στη στροφή 5 που τον διευκόλυνε.
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG F1, Τότο Βολφ, υποστήριξε ότι από το μονοθέσιο του Μονεγάσκου έτρεχε λάδι, ωστόσο ο Βασέρ απέρριψε αυτόν τον ισχυρισμό, επιβεβαιώνοντας πάντως ότι υπήρξε άλλο, ανεξάρτητο πρόβλημα:
«Είχαμε ένα μικρό θέμα και στο άλλο μονοθέσιο, αλλά δεν αφορούσε το λάδι. Δεν ξέρω από πού προήλθε, ούτε μπορώ να πω με σιγουριά ότι προήλθε από το μονοθέσιο», είπε.
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!