MotoGP: Ο Ζαρκό βλέπει εργοστασιακή Honda το 2026

Η φετινή σεζόν στο MotoGP εξελίσσεται εντυπωσιακά για τον Ζοάν Ζαρκό, με τον Γάλλο αναβάτη της LCR Honda να δηλώνει ανοιχτά ότι φιλοδοξεί να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda το 2026. Σε δηλώσεις του λίγο πριν το Grand Prix Γαλλίας, ο Ζαρκό επιβεβαίωσε ότι οι συζητήσεις με την Honda βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο.
«Οι συζητήσεις είναι πολύ, πολύ θετικές. Και είναι πολύ όμορφο που μπορώ να μιλάω με τον Λούτσιο [Τσεκινέλο] με απόλυτη ειλικρίνεια. Γνωρίζει ότι μια ευκαιρία να μετακινηθείς στην εργοστασιακή ομάδα είναι σημαντική για την καριέρα ενός αναβάτη», είπε ο 34χρονος Γάλλος.
Ο Ζαρκό έχει συγκεντρώσει 43 βαθμούς και βρίσκεται στην 7η θέση του πρωταθλήματος, έχοντας καταγράψει την καλύτερη του εμφάνιση στο Κατάρ (4ος), ενώ προκρίθηκε και στην πρώτη σειρά στο GP της Αργεντινής. Αντίθετα, ο Λούκα Μαρίνι, παρότι παραμένει πιο σταθερός, υστερεί σε απόλυτη απόδοση, ενώ ο Τζοάν Μιρ παλεύει με συνεχόμενα λάθη και εγκαταλείψεις.
Ο καλύτερος αναβάτης της Honda φέτος
Η σύγκριση των αποτελεσμάτων ενισχύει τη θέση του Ζαρκό, ο οποίος θεωρείται αυτή τη στιγμή ο βασικός πυλώνας της τεχνικής ανασυγκρότησης της Honda υπό τη διεύθυνση του Ρομάνο Αλμπεσιάνο. «Θα ήθελα να γίνω ο νούμερο ένα αναβάτης της Honda. Το συζητάμε σοβαρά και εξετάζουμε αν αυτή η θέση είναι όντως αυτό που χρειάζομαι», είπε ο Ζαρκό.
Από την πλευρά του, ο Μαρίνι δήλωσε σε ιταλικά μέσα πως έχει ξεκινήσει κι εκείνος συζητήσεις για το μέλλον του με τη Honda, υποδεικνύοντας πως η ανταλλαγή θέσεων (Ζαρκό στην εργοστασιακή ομάδα – Μαρίνι στην LCR) είναι ένα από τα σενάρια που βρίσκονται στο τραπέζι.
Αξιοσημείωτο είναι πως η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος που δοκιμάστηκε μετά τη Χερέθ δόθηκε μόνο στους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας. Ο Ζαρκό δεν είχε τη δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσει μπροστά στο γαλλικό κοινό, γεγονός που φανερώνει ότι το status της LCR-Honda παραμένει δευτερεύον, ακόμα και όταν ο ταχύτερος αναβάτης βρίσκεται στην πελατειακή ομάδα. «Δεν μου επέτρεψαν να δοκιμάσω το νέο κινητήρα γιατί η εργοστασιακή ομάδα δούλευε σε αυτόν. Εμείς είχαμε άλλες προτεραιότητες με τη LCR. Αλλά έχουμε αρκετά πράγματα για να είμαστε ανταγωνιστικοί», εξήγησε.
Ο Σομκιάτ Τσάντρα, team-mate του Ζαρκό, θα απουσιάσει από τον αγώνα του Λε Μαν λόγω επέμβασης για arm pump, γεγονός που κάνει ακόμα πιο έντονη τη μοναχική πορεία του Ζαρκό στην προσπάθεια ανάκαμψης της Honda.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!