F1 - Λεκλέρ: «Δεν κρατάω κακία, θα έλεγα τα ίδια με τον Χάμιλτον»

F1 - Λεκλέρ: «Δεν κρατάω κακία, θα έλεγα τα ίδια με τον Χάμιλτον»
Δεν υπήρξε παρεξήγηση ανάμεσα στους οδηγούς της Scuderia Ferrari μετά το τέλος του αγώνα στο Μαϊάμι, όπως υποστήριξε ο Μονεγάσκος.

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix Μαϊάμι, ο Σαρλ Λεκλέρ βρισκόταν στην έβδομη θέση με τη σκληρή γόμα ελαστικών, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ακριβώς πίσω του με τη μεσαία γόμα, η οποία ήταν ταχύτερη. Ο Βρετανός ζήτησε από την ομάδα να του επιτρέψει να περάσει τον Μονεγάσκο για να κυνηγήσει τον Κίμι Αντονέλι της Mercedes.

Η Ferrari καθυστέρησε σημαντικά να δώσει την εντολή αλλαγής θέσεων, γεγονός που προκάλεσε την απογοήτευση του Χάμιλτον. Όταν τελικά του επετράπη να περάσει, δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Αντονέλι καθώς έφθειρε πολύ τα ελαστικά του και η ιταλική ομάδα αποφάσισε να επαναφέρει τις θέσεις.

Η καθυστέρηση στην επικοινωνία από το pitwall προς τους οδηγούς προκάλεσε περαιτέρω σύγχυση, ωστόσο τα «πνεύματα» ηρέμησαν μετά τον τερματισμό.

 

Ο Λεκλέρ θα έκανε το ίδιο με τον Χάμιλτον

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του Grand Prix στο Μαϊάμι, ο Λεκλέρ δέχθηκε πολλές ερωτήσεις σχετικά με το τι έγινε στον αγώνα. Ο Μονεγάσκος παραδέχθηκε πως θα είχε την ίδια συμπεριφορά με τον Χάμιλτον αν ήταν στη θέση του.

«Θα έκανα το ίδιο πράγμα με τον Χάμιλτον εάν είχα τη μεσαία γόμα ελαστικών και ήμουν επιθετικός. Δεν κρατάω κακία στον Λιούις, καμία απολύτως. Κατανοώ το τι ήθελε και προσπάθησε να μεγιστοποιήσει τη δυναμική του μονοθεσίου, όπως εγώ», ήταν τα λόγια του οδηγού της Ferrari.

Όταν ρωτήθηκε αν θα επέτρεπε στον Χάμιλτον να περάσει χωρίς εντολή από την ομάδα, απάντησε: «Όχι πραγματικά, γιατί ήξερα ότι ο Λιούις ήταν με μεσαία ελαστικά, οπότε αν μη τι άλλο, θα δυσκολευόταν περισσότερο να φτάσει μέχρι το τέλος από εμένα, οπότε έπρεπε να προσέχουμε τα ελαστικά».

To πραγματικό πρόβλημα της Ferrari

Ο Λεκλέρ τόνισε ότι το κύριο πρόβλημα της Ferrari δεν είναι η σχέση μεταξύ των οδηγών, αλλά η απόδοση του μονοθεσίου και η στρατηγική της ομάδας. Η έλλειψη ταχύτητας και η αδυναμία λήψης γρήγορων αποφάσεων επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα. Η Ferrari πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της επικοινωνίας και της στρατηγικής της για να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες ομάδες.

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari press media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!